0

راز فروش کنگر فرنگی در دنیای امروز

کنگر فرنگی

اگر شما از مشکلات گوارشی رنج می ‌برید پیشنهاد می ‌شود تا از کنگر فرنگی و زیره سیاه در وعده‌ های غذایی خود استفاده نمایید زیرا وجود فیبر فراوان در آن سبب می‌ شود تا علاوه ‌بر مقابله با مشکلات گوارشی مانند یبوست از انواع بیماریهای معده نیز محافظت‌ شده و تاثیر زیادی در جلوگیری از بروز سرطان معده داشته باشد کنگر دارای منبعی از آهن نیز می ‌باشد که به شما کمک می‌کند تا با مصرف آن از کم‌خونی جلوگیری نمایید.

کنگر فرنگی خوراکی دارای برگهای بسیار پهن به مانند برگهای کاهو تازه می باشد و به رنگ سز معروف و مشهور می باشد و دارای بدنه و ساقه ی گوشتی و پر می باشد که می بایست در هنگام خرید حتما به این نوع از ویژگیهای این گیاه توجه نمود چراکه نمونه های بسیار فراوانی از این گیاه موجود می باشند که بسیار شبیه به این گیاه می باشند.

برای خرید این گیاه باید حتما اطلاعات اولیه را کسب کنید و شما عزیزان میتوانید با مراجعه به وبسایت رسمی آراد برندینگ با خواندن مقالات اطلاعات بسیار زیادی را در مورد این محصول کسب کنید.

کنگر فرنگی تازه

به‌ جرات می ‌توان گفت از سبزی مهمی که دارای خواص درمانی فراوان است کنگر فرنگی تازه خشک تلخ می ‌باشد که جزء دسته سبزیجاتی است که در فصل بهار به وجود می ‌آید.

خواص کنگر فرنگی برای سلامت افراد آن ‌قدر زیاد است که می‌ توان از آن در تهیه‌ سوپ و خورش کنگر و سالاد و حتی انواع خورشت استفاده کرد این گیاه جزء گیاهان خود رو بوده و دارای ساقه و برگ خاردار و همچنین ظاهری شبیه‌ به کرفس دارد در طب سنتی اگر بخواهیم آن را مورد بررسی قرار دهیم باید بدانید که طبیعت آن گرم و خشک می ‌باشد.

کنگر فرنگی

این محصول کنگر فرنگی تازه علاوه‌ بر خواصی که برای بدن دارد می ‌تواند در درمان بسیاری از بیماریها مؤثر واقع شود کنگر فرنگی خام دارای درصد چربی بسیار پایین می‌ باشد و علاوه‌ بر کالری کمی که دارد دارای انواع کربوهیدرات، پروتئین، قند و فیبر نیز می ‌باشد شما می‌ توانید آن را به ‌صورت پخته نیز مصرف نمایید.

نکته بسیار جالب این است که وجود ترکیب شیمیایی بنام سینارین در کنگر فرنگی سبب افزایش ترشحات صفرا می‌ شود به‌ همین‌ علت است که کنگر فرنگی به ماده صفرا بر معروف می‌ باشد به دلیل این‌ که طبیعت کنگر فرنگی گرم می‌ باشد از آهن برای درمان انواع مختلف اختلالات گوارشی و حتی زردی استفاده می ‌شود اگر می ‌خواهید از خواص درمانی آن بیشتر بهره‌ مند شوید لازم است زمانی آن را مصرف کنید که هنوز غنچه ‌های آن شکوفا نشده باشد در آن زمان دارای بیشترین مواد مفید خواهد بود.

فروش کنگر فرنگی

این میوه طبیعی می تواند بیماری نقرس و آسم را درمان کند و بیماری پسوتی مانند کهیر و اگزما را درمان می کند و در افرادی که از سردی زیاد دچار سردرد می شوند نیز می تواند ریزش موهایشان را درمان کند.

کیفیت و قیمت کنگر فرنگی بسیار بالاتر از میوه سایر کشورها می باشد که با تولید این محصول در  کشور توانسته ایم از واردات این محصول جلوگیری کنیم و با توجه موقعیت منطقه ای کشورمان صادرات این میوه درمانی پرفایده و پر سود بوده و می توان به کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای همسایه ارسال نمود.

کنگر فرنگی

در کشور ایران فروش کنگر فرنگی رشد خوبی دارد و کاشت و داشت کنگر فرنگی می تواند در مناطق سردسیری نیز کشت شود و توجه به وضع آب و هوایی می تواند در دمای کشور ایران بخوبی رشد کند و برای اینکه بتوانند شرایط جوی مانند گرما و رطوبت را حفظ نمایند در گلخانه از آن استفاده می کنند.

برای زیر کشت بردن کنگر فرنگی بذر آن را در گلدان پلاستیکی می کارند و با نور طبیعی یا نو لامپ فلورسنت در دمای مناسب نگه داری می کنند که بعد از یک هفته جوانه می زند و سر از خاک می زدند و بعد از آنکه نشا به عمل آمد می توانید به زمین کشاورزی رو باز منتقل کنید و دمایی کمتر از 45 درجه باید نگه داری شود و اگر دمای بیشتری داشته باشد ممکن است به بوته این گیاه آسیب وارد شود.

نشا عمل آمده را 3 تا 4 هفته در زمین نگه داری می کنند و قبل از یخبندان به زمین اصلی منتقل می کنند که و باید برگهای آن بزرگ شود تا بتواند نور خورشید را جذب کند و آب زیادی نیاز دارد تا بتواند بعد 10 ماه آماده برداشت شود و ساقه های محکم این و دوبرگ و ریشه اگر قدرتمند رشد کنند میوه بعمل آمده آن آبدار شده و براحتی از ساقه جدا می شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *