0

رمزموفقیت کسب درآمد میلیونی ام در زمینه لوازم خانگی

لوازم خانگی و انواع آن حوزه ای بود که اولین بار من را برای شروع فعالیت جدید و کسب درآمد بیشتر راغب کرد. شناخت این حوزه و محصول اتو پرس و استفاده از آن روز به روز ثروت بیشتری را برای من به ارمغان آورد. به گونه ای که توانستم کسب و کار خود را رونق بدهم.

اتو پرس ایرانی

قبل از اینکه به نحوه استفاده از اتو پرس ایرانی بپردازیم، باید بگوئیم که این دستگاه چگونه کار می کند. اتو پرس از ترکیب فشار، بخار و گرما استفاده می کند. با بخار و فشار پارچه را نرم کرده و چین و چروک روی لباس را از بین برده و گرما نیز باعث سریع تر خشک شدن آن می شود. با این پروسه شکل، بافت و فرم پارچه حفظ می شود.اگر شما هم به گروه طرفداران و خریداران اتو پرس پیوسته اید، باید نحوه استفاده از اتو پرس را یاد بگیرید. بعد از یادگیری نحوه استفاده از آن، باید با مشکلات و خرابی های اتو پرس آشنا شوید. قبل از هرکاری، دستگاه خود را روی یک سطح صاف قرار دهید، اگر می خواهید اتو پرس را روی سطحی لیز یا صیقلی بگذارید، باید پایه آن را برای محافظت از دستگاه، با یک پارچه بپوشانید.بعد از باز کردن قفل های اتو پرس، باید دستگاه را روشن کرده و برای چند دقیقه صبر کنید تا اتو داغ شود. نوع پارچه ای که می خواهید اتو کنید را در نظر گرفته و سپس براساس آن میزان دما و گرما را تنظیم کنید. برای اینکه از اتوپرس بهترین نتیجه را بگیرید، فقط کافیست کمی آب روی پارچه اسپری کنید.

اتو پرس خانگی

دستگاه اتو پرس خانگی یا اتو فشار باعث صرفه جویی در زمان شما می شود؛ در نتیجه شما می توانید در مدت زمان کم لباس های ساده تان را با آن اتو کنید. در استفاده از اتو فشار وقت و انرژی زیادی را صرف نمی کنید و درنهایت نتیجه بهتری را مشاهده خواهید کرد؛ در مقابل اتو بخار نسبت به اتو فشار ارزان تر است؛ اما شما باید زمان زیادی را صرف اتو کردن کنید.اگرچه اتوهای فشار در اتو کردن لباس ها و از بین بردن چین و چروک ها سریع تر عمل می کنند؛ اما برای اتو کردن تمام لباس ها کارایی لازم را ندارند؛ به عنوان مثال اتوهای بخار و معمولی دارای طراحی و نک تیز شکلی هستند که برای اتو کردن قسمت های خاص لباس مانند یقه استفاده می شود. اما این قابلیت در اتوهای فشاری نیست؛ علاوه بر این شما می توانید درزهای لباس را با اتوهای بخار معمولی صاف کنید؛ بدون آنکه در خط اتو لباس تغییری ایجاد شود.

اتو پرس صنعتی

برای استفاده از اتوپرس صنعتی ابتدا باید لباس ها را بر روی سطح وسیع کار محکم نمایید. در ادامه اتوپرس را ببندید و پرس را انجام دهید. اتوپرس امکان یک اتوکشی کامل و بدون دردسر را برای لباس فراهم می نماید.اتوپرس های صنعتی بسیار کارآمد هستند و می توانند در مدت زمان کوتاهی اتوکشی حرفه ای را برای ما به وجود آورند. اتوپرس صنعتی برای اتوکشی کلیه پارچه های زبر، نرم، حریر و … کاربرد دارد. با عملکرد بخار و پرس در دستگاه اتوپرس می توان تمامی چین و چروک ها روی منسوجات را از بین برد.با بهره مندی از اتوپرس می توان خط طبیعی لباس را برای اتوکشی دنبال کرد و لباس را به حالت روز اول(مرتب و نو) در آورد. عملکرد اتوپرس بسیار طبیعی و نرمال است و از آسیب رساندن به لباس جلوگیری می نماید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *