0

دلیل برتری آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان در آموزش گریم و میکاپ و آرایش و پیرایش

آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان

آموزشگاه آرایشگری زنانه هنرآموزان

رشته آرایشگری زنانه یکی از رشته ‌های پرطرفدار بین خانم‌هاست که امروزه در آموزشگاه‌ های آزاد آموزش داده می‌شود. و در این بین آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان به عنوان آموزشگاهی پیشرو شناخته شده است.

این روز ها سالن های آرایشی به دلیل آنکه حوزه ها و رشته های مختلف آرایشگری مدام در حال گسترش هستند و خانم ‌ها برای نیازهای متفاوتی به آرایشگاه مراجعه می‌ کنند؛ بیش از پیش شلوغ می شوند.

آموزشگاه‌ های آرایشگری زنانه بخصوص آموزشگاه آرایشگری زنانه هنرآموزان سعی کرده اند که در این زمینه متناسب با پیشرفت روز پیش بروند. بدین منظور که این آموزشگاه ‌ها دیگر مانند سابق کار نمی‌کنند. در گذشته فقط اقدامات مربوط به میکاپ صورت و آرایش مو را در آموزشگاه ها، آموزش می ‌دادند اما این روزها باید بسیار فراتر از آن کار کنند؛ به گونه ‌ای که باید رشته های مختلف مثل کاشت ناخن، کاشت مژه و انواع روشهای کاشت ابرو، هاشور و آرایش صورت، شینیون و کوتاهی مو به روش های بسیار مختلف، اصلاح ابرو و غیره را انجام دهند که همگی بسیار گسترده هستند و هر کدام مدرک معتبر جداگانه ای دارند پس باید به صورت جداگانه آموزش داده شوند.

پس اگر شما هم قصد دارید در رشته آرایشگری زنانه فعالیت کنید و آن را یاد بگیرید، باید اول از همه یک رشته خاص را انتخاب کنید و به دنبال آموزشگاه آرایشگری باشید که بتوانند شما را در آن زمینه آموزش دهند و به خوبی تربیت و راهنمایی کنند تا بتوانید مشتری ‌های زیادی داشته باشید و کسب درآمد کنید.

آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه روز به روز در حال ارتقای آموزش‌های خود هستند و کیفیت خود را نسبت به رقبای خود افزایش می ‌دهند. ما نیز در آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان متدهای جدید و اساتید مجرب و حرفه ای را برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز آماده کرده ایم.

آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان برتر

آموزش گریم و میکاپ

شاید بتوان گفت که یکی از گسترده ‌ترین رشته های آرایشی و آرایشگری زنانه آموزش گریم و میکاپ است. زیرا افراد باید بیش از همه روی علم آرایشگری تمرکز داشته باشند. معمولاً آموزشگاه‌ های مختلف آموزش گریم و میکاپ را در سه مرحله ارائه می‌ دهند که مرحله اول مربوط به آموزش‌های پاکسازی پوست صورت؛ یعنی آرایشگر آموزش می بیند که چگونه باید پوست ‌های مختلف را بازسازی کند و آن را به بهترین شکل ممکن برای میکاپ آماده کند این کار بیش از حد روی نتیجه نهایی میکاپ تاثیر خواهد داشت.

در مرحله دوم به افراد آموزش می ‌دهند که چگونه زیرسازی پوست را برای یک میکاپ عالی انجام دهند و ایراد های مختلف صورت افراد را نظیر جوش، افتادگی پوست، کک و مک، پف زیاد، سیاهی زیر چشم، چین و چروک، قرینه سازی، گونه گذاری و غیره را متناسب با پوست افراد از طریق یک گریم حرفه ای، برطرف ‌کنند.

در مرحله سوم گریم و میکاپ را که شامل انواع آرایش‌های سبک و به اصطلاح لایت را که امروزه به آرایش های لایت اروپایی معروف‌اند. همچنین آرایش‌های غلیظ مانند آرایش عربی، لبنانی، خلیجی، فانتزی، اسموکی را به آنها آموزش خواهند داد. کسانی که دوره گریم و آرایشگری را پشت سر می‌گذارنند، به تمامی موارد ذکر شده تسلط خواهند داشت و می توانند در هر شرایطی تشخیص دهند که باید چه نوع میکاپی را انجام دهند تا بتوانند میکاپی زیباتر و متناسب‌تری ارائه دهند.

معمولا آموزشگاه ‌ها مواد آرایشی را خودشان تهیه و هزینه آن را با هنرجو حساب می‌کنند به همین دلیل در طول آموزش، هنرجویان به طور کامل با محصولات آرایشی مختلف، نحوه استفاده از آن ها، تشخیص محصولات با کیفیت و غیره آشنا می ‌شوند. بهتر است بدانید آموزش گریم و میکاپ بیش از آموزش‌های دیگر در حوزه آرایشگری نیاز به وسایل و لوازم مختلف دارد.

آرایشگری

دوره آموزش آرایش و پیرایش

در دوره آموزشی آرایش و پیرایش زنانه ، معمولاً دروس عمومی تدریس می ‌شود و به طور کلی مهارت‌هایی که در یک آرایشگاه به صورت روتین انجام می‌شود را به فرد آموزش می‌دهند. آرایش و پیرایش زنانه شامل اقدامات متنوعی نظیر آموزش‌ کوتاه کردن مو در انواع مختلف‌ ژورنالی، مراقبت از مو، رنگ و مش کردن مو، فر کردن مو، صاف کردن مو، مرتب کردن ناخن‌ ها، آرایش گریم و میکاپ صورت، اصلاح صورت و ابرو همراه است.

تجهیزاتی که در دوره آموزش آرایش و پیرایش استفاده می ‌شوند، شامل رژ لب، سایه، رژ گونه، خط چشم، کلاه مش و قلاب، ابزار مش، انواع شانه، مداد ابرو، قلمو، دستکش، پیشبند، کلاه مخصوص رنگ، فویل، قیچی، شانه، تیغ پیتاژ، ماشین موزنی، برس پوش دادن مو، بیگودی، تیغ مخصوص اصلاح موی پشت گردن ، صاف کن مو، وسایل مربوط به مانیکور، محافظ گوش، محافظ گردن، سوزن، بیگودی، بابلیس، اتو مو، سشوار مو، تور بیگودی و غیره است.

به طور کلی سرفصل ‌هایی که در آموزشگاه‌ آرایشگری زنانه مربوط به آرایش و پیرایش آموزش داده می‌ شوند، شامل موارد زیر هستند:
– آموزش چگونگی رعایت بهداشت و ایمنی هنگام کار
– آموزش اصلاح ابرو و متقارن سازی آن
– آموزش آرایش ،گریم و میکاپ
– آموزش خودآرایی
– آموزش رنگ مو
– آموزش مش مو
– آموزش شینیون
– آموزش مدل ‌های مختلف کوتاهی مو که ما در آموزشگاه آرایشگری زنانه هنرآموزان ۵ مدل رایج را به هنرجویان خود آموزش خواهیم داد.

بعد از اینکه هنرجو دوره مربوط به آرایش و پیرایش را پشت سر گذاشت و توانست در امتحان آن نمره قبولی کسب کند، می‌ تواند مدرک معتبر و رسمی سازمان فنی حرفه‌ای را در این زمینه از طریق آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان دریافت کند و پس از آن می‌تواند وارد بازار کار شود.

آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان بهتر

آموزشگاه آرایشگری زنانه هنرآموزان

آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان (هنرآموزان ماهسان) توانسته با متد های جدید و برگزیده روز اعتبار بالایی را در بین هنرجویان گرامی کسب کند. تجهیزات کامل آموزشی ، کار عملی هنرجویان بر روی مدل های واقعی و مربیان حرفه ای و با تجربه همه و همه از عواملی است که هنرآموزان را پیشرو در عرصه آموزش آرایشگری نموده است.

یکی دیگر از نکات مهمی که باید به آن اشاره نمود این است که آموزشگاه هنرآموزان برای هنرجویان خود پشتیبانی طولانی مدت دارد. بدین معنا که هنرجویان پس از اتمام دوره می توانند مدل های آرایشی خود را به آموزشگاه آورده و زیر نظر مربی تمرین کنند. این موضوع به رایگان بوده و بابت آن هیچ هزینه ای پرداخت نخواهد شد.

یک پیشنهاد فوق العاده برای شما داریم ، حتما با آموزشگاه هنرآموزان تماس برقرار کنید و از مشاوره های رایگان کارشناسان این آموزشگاه استفاده کنید تا بتوانید در مسیری درست گام بردارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *