0

عامل موفقیت من انتخاب درست بود

من بعد از بررسی های فراوان به این نتیجه رسیدم که حوزه ی کالای پزشکی بسیار پر رونق می باشد و این حوزه را برای فعالیت انتخاب کردم. بی شک همه ی افراد از گستردگی تنوع این محصولات با خبر هستند. در ادامه قصد داریم شما را با چند نمونه از این محصولات آشنا کنیم.

تخت بیمارستانی

هنگامی که به دنبال تخت بیمارستانی هستید، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید یکی از آنها تخت بیمارستانی سه شکن برقی دست دوم است که می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. شما می خواهید بهترین انتخاب ممکن را برای راحتی بیمار و سهولت مراقبت داشته باشید، در حالی که هزینه ها را تا حد امکان پایین نگه دارید اما چیزی وجود دارد که بسیار مهمتر است. مشتریان همیشه از ما می پرسند “بهترین تخت بیمارستانی چیست” و بهترین پاسخ این است که بهترین تخت بیمارستانی تختی است که نیازهای شما را به بهترین شکل برآورده کند. سنگینی یا سبک؟ آیا متحرک هستید یا نه، قد بلند یا کوتاه قد؟ چه مدت در آن تخت خواهید بود؟ پاسخ به این سوالات و موارد دیگر مشخص می کند که شما به چه نوع تخت بیمارستانی نیاز دارید و به یاد داشته باشید که نباید به دنبال بهترین تخت بیمارستانی باشید بدون اینکه به دنبال این باشید که کدام نوع برای شما مناسب است.

تخت لیزر

  • این تخت لیزر از کیفیت بسیار بالای قطعات برخوردار هستند.
  • تشک های آنها کشیده است و کیفیت مطلوبی دارد. این تخت ها با استفاده از میله‌های فلزی روی زمین قرار می‌گیرند. • شما می‌توانید رنگبندی تشک ‌طبی را به دلخواه انتخاب کنید.
  • چرخ هایی جهت حرکت راحت تخت هم در نظر گرفته شده است.
  • چرخ لیزر پوست را به راحتی می‌توان در جهات مختلف تنظیم کرد.
  • این تخت ها در اندازه های مختلفی وجود دارند و این ویژگی به نوع کارایی آنها بستگی دارد.
  • در حال حاضر پر فروش‌ترین تخت ها، تخت لیزر پوست و تخت کاشت مو هستند. تولید کنندگان تخت‌های لیزر در ایران به دنبال کیفیت بالای محصول و قرار دادن آنها در بین محصولات خارجی هستند. امروزه تخت های لیزر پوست ایرانی طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

همواره شکیل بودن تخت ها و همچنین راحتی آنها در اولویت ساخت و تولید قرار دارند. این تخت ها امروزه با انواع مختلف و در رنگ های متنوع به بازار عرضه می‌شوند. قیمت تخت لیزر پوست ارتباط مستقیم با اندازه و کیفیت آن دارد. که شرکت ما همواره به دنبال کیفیت بالای محصولات است تا محصول درجه یک و عالی، به مشتری ارائه دهد.

تیغ جراحی

امروزه انواع مختلفی از وسایل حرفه ای پزشکی که از جمله آنها تیغ جراحی می باشد در سایزهای کوچک و بزرگ تولید شده اند. این تیغها بسیار تیز بوده و دارای خواص، کاربرد و مصارف مختلفی هستند و با قیمت مناسبی خرید، فروش و عرضه می شوند.

تیغهای جراحی در ابعاد، سایزهای مختلف و جنسهای متفاوت به بازار عرضه می شود که اصولا غالب تیغها از جنس استیل ضد زنگ می باشد اما در جنس تیتانیوم، الماس و سرامیک هم عرضه می شوند. تیغها در دو نوع یکبار مصرف و دائمی می باشند که در ادامه به توضیح یکی از آنها می پردازیم.

تیغ بیستوری که به زبان عامیانه به آن تیغ قابل تیز شدن می گویند نوع دائمی آن است که تیغه آن قابل برش و تیز شدن می باشد. تیغها شماره گذاری شده اند و کاربرد متفاوتی نسبت به یک دیگر دارند بعنوان مثال یک تیغ برای جراحی به کار می رود و برای ایجاد شکافهای کوچک که بیشتر در کار حجامت کاربرد دارد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *