0

قیمت انواع خدمات در سالن‌های زیبایی

اگر شما مدیر یک سالن زیبایی یا آرایشگاه زنانه هستید یا به عنوان یک مشتری می‌خواهید به سالن زیبایی مراجعه نمایید، حتما می‌خواهید از جدیدترین قیمت‌های خدمات سالن‌های زیبایی در سال جدید اطلاع داشته باشید. در این مقاله میانگین هزینه خدمات در سالن‌های آرایشی زنانه و موارد تاثیرگذار بر کاهش یا افزایش این مبالغ را بررسی نماییم تا با اگر صاحب یک سالن زیبایی هستید، بتوانید هزینه مناسبی را برای خدمات خود در نظر بگیرید تا علاوه‌ بر سوددهی، قیمت مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهید و اگر به عنوان یک مشتری می‌خواهید به یک آرایشگاه زنانه مراجعه نمایید، میانگین قیمت خدمات در سالن‌های زیبایی را بدانید.

هزینه انواع خدمات در سالن‌های زیبایی چگونه است؟

در سالن‌های زیبایی خدمات متفاوت و بسیاری به بانوان ارائه می‌شود که هر کدام از این خدمات با توجه به نوع انجام آنها قیمت متفاوتی دارند. در ادامه کمترین و بیشترین هزینه خدمات در سالن‌های زیبایی را شرح خواهیم کرد. انواع خدمات در سالن‌های زیبایی و قیمت آنها به شرح زیر می‌باشد:

اصلاح صورت

در آرایشگاه‌های زنانه اصلاح صورت به چندین صورت اصلاح خیس صورت، شیو، وکس و … انجام می‌گیرد که باتوجه به نظر متخصص هزینه آن از 50 هزار تومان می‌باشد.

کوتاهی مو

کوتاهی مو مدل‌های مختلفی دارد و با توجه به حجم مو، نوع مدل کوتاهی و تخصص آرایشگر هزینه کوتاهی مو در سالن‌های زیبایی از 200 هزار تومان می‌باشد.

خدمات کاشت و ژلیش ناخن

کاشت ناخن جزو محبوب‌ترین خدمات در سالن‌های زیبایی است که ماهانه درآمد بسیاری نیز دارد؛ زیرا بانوان هر ماه برای ترمیم و کاشت ناخن‌های خود به سالن‌های زیبایی مراجعه می‌کنند. کاشت ناخن با توجه به روش انجام آن نظیر کاشت ناخن پودری، پلی ژل و … در هر سالن زیبایی قیمت متفاوتی نیز دارد. میانگین قیمت کاشت ناخن در سالن‌های زیبایی از 400 هزار تومان با توجه به مهارت سالن زیبایی، مهارت متخصصان کاشت ناخن و … قیمت گذاری می‌شود. انجام خدمات دیگر نظیر چسباندن ناخن مصنوعی، لاک ژل یا ژلیش ناخن و … از 100 هزار تومان می‌باشد. همچنین اگر بخواهید به عنوان یک عروس به سالن زیبایی مراجعه نمایید و جدیدترین مدل‌های ناخن عروس را بر روی دستان خود اجرا نمایید، هزینه آن به علت طراحی‌های خاص، استفاده از مواد مرغوب و … ممکن است بالای 400 هزار تومان باشد.

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست و فشیال یکی از مهم‌ترین خدمات در سالن‌های زیبایی می‌باشد که با روش‌ها و دستگاه‌‌های مختلف انجام می‌شود. هزینه فشیال و پاکسازی در سالن‌های زیبایی از 200 هزار تومان می‌باشد. اگر می‌خواهید به عنوان یک مشتری برای پاکسازی پوست به سالن زیبایی مراجعه نمایید، سعی کنید یه سالن زیبایی خود دارای افراد مجرب را انتخاب نمایید و قیمت را برای این نوع خدمات در نظر نگیرید زیرا در پاکسازی پوست مستقیما بر روی پوست شما کارهایی را انجام می‌دهند تا پوستتان عاری از چربی، آکنه و … شود و اگر برای فشیال و پاکسازی پوست به افراد غیرماهر مراجعه نمایید ممکن است پوست شما دچار زخم، خشکی و … شود.

روش‌های صافی و پروتئینه مو

به علت اینکه وسایل حرارتی مانند اتو مو و سشوار می‌توانند به موها آسیب برسانند بنابراین در سالن‌های زیبایی روش‌هایی مانند کراتین مو، پروتئین تراپی مو، بوتاکس مو، ریباندینگ مو و … برای صافی کردن موها و رساندن مواد مغذی به موها انجام می‌گیرند که این روش‌ها با توجه به حجم و اندازه موها، شهرت سالن زیبایی و تخصص آرایشگر قیمت‌گذاری می‌شوند. البته معمولا هزینه این روش‌ها از 900 هزار تومان به بالا می‌باشد که باتوجه به قیمت بالای این نوع خدمات توصیه می‌شود که از انجام کراتینه و پروتئین تراپی مو در زمان پریودی اجتنباب نمایید زیرا به علت تغییر هورمون‌ها در این زمان ممکن است مواد شیمیایی که در حین انجام این روش‌ها بر روی موهای شما گذاشته می‌شوند به قدر کافی تاثیرگذار نباشند.

رنگ کردن مو

رنگ کردن مو شامل دکلره، هایلایت، آمبره، سامبره و … می‌باشد که هر کدام از این روش‌ها با توجه به حجم و اندازه موی مشتری، برند مواد و رنگ، تخصص آرایشگر قیمت متفاوتی دارند و نمی‌توان قیمت ثابتی را برای خدمات رنگ مو در سالن‌های زیبایی در نظر گرفت.

میکاپ

آرایش صورت یا میکاپ یکی دیگر از محبوب‌ترین خدمات در آرایشگاه‌های زنانه می‌باشد. میکاپ مدل‌های مختلفی مانند میکاپ پایه و ساده، آرایش صورت VIP و آرایش عروس در هر سال دارد که هر کدام از آنها قیمت متفاوتی دارند و ارزانترین نوع آن آرایش پایه یا ساده می‌باشد. هزینه میکاپ در سالن‌های زیبایی از 500 هزار تومان می‌باشد و گران‌ترین نوع میکاپ آرایش عروس می‌باشد که در آن از کرم‌های دارای ماندگاری بالا و مرغوب‌ترین لوازم آرایشی استفاده می‌شود تا آرایش عروس در طول روز ثابت باقی بماند و جدیدترین مدل آرایش عروس در بعضی سالن‌های زیبایی معروف تا 10 الی 15 میلیون تومان نیز می‌باشد.

زیبایی ابرو

انجام خدمات زیبایی ابرو شامل اصلاح ابرو، رنگ ابرو، لیفت ابرو، فیبروز، میکروبیلدینگ و … می‌باشد که هر کدام از این نوع روش‌ها قیمت خاص خود را دارند و برای اطلاع از قیمت خدمات ابرو باید به طور مستقیم با سالن زیبایی مدنظرتان تماس حاصل نمایید یا به آنها مراجعه نمایید.

جدول میانگین قیمت خدمات در سالن‌های زیبایی

خدمات هزینه  
کوتاهی مو از 200 هزار تومان  
اپیلاسیون از 100 هزار تومان  
اصلاح صورت از 50 هزار تومان  
پاکسازی پوست ساده از 200 هزار تومان  
پاکسازی پوست و میکرودرم 300 هزار تومان  
کاشت ناخن از 400 هزار تومان  
ژلیش ناخن 150 الی 200 هزار تومان  
موخوره گیری از 200 هزار تومان  
رنگ مو از 30 هزار تومان  
دکلره از 800 هزار تومان  
لایت فویلی از 50 هزار تومان  
پروتئین تراپی مو از 900 هزار تومان الی 3 میلیون  
کراتین مو از 900 هزار تومان الی 5 میلیون  
میکاپ ساده 500 الی 700 هزار تومان  
میکاپ VIP 1 میلیون الی 2 میلیون  
میکاپ عروس از 3 میلیون  
شنیون مو از 300 هزار تومان  
مانیکور از 100 هزار تومان  
پدیکور از 200 هزار تومان  

عوامل موثر بر هزینه خدمات سالن زیبایی

به طور کلی قیمت انواع خدمات در سالن‌های زیبایی به محل یا لوکیشن سالن زیبایی، مهارت پرسنل، شهرت آرایشگاه و … تعیین می‌شود بنابراین اگر به چندین سالن زیبایی مراجعه کردید و هر کدام از آنها قیمت متفاوتی را به شما گفتند، تعجب نکنید. اما به طور کلی میانگین هزینه خدمات در سالن‌های زیبایی مطابق جدول بالا می‌باشد با کمی کاهش یا افزایش می‌باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *