0

قیمت ایزوگام پلیمری پلاستیکی دو لایه

قیمت ایزوگام پلیمری پلاستیکی دو لایه

یکی از اصولی ترین و موثرترین راه هایی که برای عایق سازی بناهای مسکونی و سایر سازه ها در مقابل رطوبت وجود دارد، بهره گیری از ایزوگام دو لایه دلیجان یزد تهران است که در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن صحبت شده است.

که مانند یک لایه محافظ بر روی مصالح ساختمانی به کار رفته در بام، کف یا دیواره ها کشیده می شود و جلوی نفوذ نم به داخل بافت آنها را می گیرد.

و به این ترتیب استحکام و مقاومت این سازه ها را تا حد ممکن افزایش می دهد و مانع از بروز هر گونه آسیبی در آنها می گردد به همین دلیل هم تولید این محصولات سبب ایجاد یک تحول عظیم در امر مقاوم سازی سازه های مختلف گردیده و اهمیت فنی زیادی دارد.

در حال حاضر برای ایجاد زیر سازی برای انجام هر کاری از جمله رنگ رزی یا سنگ و سرامیک کاری بناها به ویژه در مناطق مرطوب شمال کشور، قبل از هر کاری یک لایه ایزوگام در کف کار کشیده می شود.

تا در طی سالها نفوذ رطوبت آسیبی به رنگ و مصالح وارد نکرده و زیبایی آنها را مختل نسازد یا هزینه های زیادی بر روی دوش افراد قرار ندهد.

از این رو یک بار صرف هزینه برای اجرای ایزوگام یک راه حل معقول به حساب می آید و افراد را از بارها پرداخت هزینه برای تعمیرات بی نیاز می کند.

ایزوگام پلیمری پلاستیکی

مواد پلی اتیلنی بسیاری در ترکیب و ساخت ایزوگام پلیمری پلاستیکی به کار رفته است که این محصول را با دوام و انعطاف پذیر کند و با استفاده از این خواص نصب آن راحت تر و آسان تر در هر محیطی انجام گیرد.

برخی از این ایزوگامها لایه ها و روکشهای مختلف آلومینیومی و غیره را دارند که با استفاده از آنها حجم بالایی از انرژی و نور خورشید را به سمت آسمان منعکس کرده و مانع از جذب حرارت و گرما به داخل ایزوگام می شوند.

در غیر اینصورت گرما از طریق ایزوگام نفوذ می کند وبه سقف ساختمان می رسد و فضای داخل ساختمان را گرم می کند.

و علاوه بر آن طول عمر ایزوگام را کاهش می دهد و سبب پوسیدگی و خرابی ایزوگام به تدریج می شود.

مراکز تولید کننده این محصولات را به بهترین شکل ممکن تولید کرده ودر بسته بندیهای مقاوم و مختلف به سراسر بازار ارسال می کنند تا متقاضیان با تهیه آنها ساختمان و مکان مورد نظر خود را عایق بندی کنند تا در برابر رطوبت در امان بمانند.

ایزوگام پلیمری پلاستیکی

دفاتر پخش و نمایندگیهای فروش ایزوگام پشم شیشه بهترین محصولات با کیفیت و ایزوگامهای صادراتی مثل ایزوگام پلیمری پلاستیکی را با حجم بالا و عمده به شهرهای مختلف ارسال می کنند و تا حد توان پاسخ گوی تقاضای همه نقاط می باشند.

و علاوه بر تامین نیاز بازار داخل حجم گسترده ای از این تولیدات را به کشورهای مختلف صادر می کنند و از صادرات این محصول سودهای کلانی را بدست می آورند.

با توجه به میزان تقاضای مردم ازاین محصولات که افزایش یافته است و همچنین به جز تقاضای داخلی حجم بالایی از متقاضان خارجی نیز به دنبال تهیه این محصول می باشند.

قیمت ایزوگام دو لایه

هر عایق رطوبتی دارای انواع مختلفی است و ایزوگام نیز از این قاعده مستثنی نیست که به دلیل داشتن تنوع در مدلها قیمتهای آن نیز متفاوت می باشد، قیمت ایزوگام دو لایه نیز بسته به کیفیت، نحوه خرید، نوسانات بازار، هزینه های تولید و کیفیتهای مواد اولیه متفاوت می باشد.

قیمت ایزوگام دولایه از ایزوگام تک لایه گرانتر است و نمونه های طرح دار آن در مکانهایی که در معرض دید است استفاده می شود و قیمتهای آن نیز بالاتر می باشد.

ایزوگام دولایه به دلیل داشتن فویل نور خورشید را منعکس می کند و این باعث می شود برف به خوبی دوب شود و راحت تر سراریز شود، همچنین نوع باکیفیت آن از بهترین مواد اولیه تشکیل شده که یک رول آن حدود صد متر می باشد.

قیمت ایزوگام دو لایه

ایزوگام دارای وزنی بین ۳۷ تا ۴۲ کیلوگرم است که نمونه های باکیفیت بعد از داغ شدن بوی نامطبوعی از آن استشمام نمی شود که این بو نشان دهنده استفاده از پودرهای معدنی به جای قیر در عایق می باشد، با کشیدن دست بر روی آن نباید در کف دست سیاهی ایجاد شود در غیر اینصورت می توان فهمید از مواد پلیمری در آن استفاده شده است که در قیمت ایزوگام دو لایه تاثیرگذار است.

ایزوگام خوب دارای مقاومت کششی بالایی است و با خم شدن و کشیده شدن دچار شکستگی و پارگی نمی شود، لذا با قرار دادن تکه ای از این عایق در فریزر می توانید به بالا بودن کیفیت آن پی ببرید چون اگر کیفیت بدی داشته باشد دچار شکستگی می شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *