0

قیمت رب انار ترش شرکتی سنتی

رب انار ترش

از جمله بهترین خوراکیهای محلی که از قیمتهای بسیار مناسبی نیز بهره می برد رب انار می باشد، رب انار محلی همواره یکی از بهترین مواد خوراکی با قیمتی بسیار مناسب به نسبت بقیه فراورده های میوه بوده است.

رب انار یکی از محصولات پرطرفدار انار در میان مردم است، زیرا فراورده های این میوه بسیار خوشمزه و فوق العاده می باشند و همچنین  سرشار از مواد مغذی، مواد معدنی، ویتامینها و آنتی اکسیدانها با فواید پزشکی فراوان دارند که در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن صحبت شده است، به همین دلیل افراد یا شرکتها تشویق می شوند تا بیشتر از این مواد خوشمزه استفاده کنند.

رب انار در حقیقت همان آب انار غلیظ شده می باشد که از دانه های میوه انار تهیه می شود، این محصول معمولا به عنوان طعم دهنده در آشپزی ایرانی یا خاورمیانه ای استفاده می شود.

این خوراکی لذیذ طعم‌لذیذی را به غذای شما می دهد و به عنوان افزودنی‌ غذاهای ایرانی مانند سوپ، کباب، مرغ، فسنجان و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. خوشبختانه، رب انار را می توان به دلیل توانایی آن در تشدید طعمهای دیگر و خوشمزه بودن، تقریباً به هر دستور غذایی مانند خورشتی، پلویی یا حتی فست فود اضافه کرد و از ان لذت ببریم، همچنین به هر چیزی از کوکتل گرفته تا سس طعم خاصی می بخشد، این ربها بسیار غنی و خوشمزه می باشند و رایحه ای بسیار خوبی دارند، شما زمانی که به دنبال افزایش مواد مفید وعده غذایی خود هستید حتما از رب انار در غذا  استفاده کنید.

قیمت رب انار سنتی

طرز تهیه رب انار مایع و رسمی شبیه تهیه رب انار قجری می باشد با این تفاوت که در تهیه رب انار رسمی از آب انار پحته خالص استفاده می شود ولی در رب انار قجری از گوشت انار نیز در تهیه رب انار استفاده می شود و این  انار را شستشو میدهند و بعد از آبگیری انار، آب انار خالص را در دیگ های بزرگ میریزن و بعد از حرارت دادن وقتی به غلظت کافی رسید و خنک شد آنرا در بسته بندی های مختلف قرار میدهند.

در شرکت نارون هیرکان رب انار سنتی ساوه در بسته بندی های ۵ کیلویی و ۲۰ کیلویی قابل عرضه می باشد قیمت عمده این محصول بسیار مناسب و برای خریداران عمده این محصول می باشد برای خرید انواع رب انار صنعتی و طبیعی با ما در ارتباط باشید.

رب انار ترش

در بعضی از مناطق کشورمان به رب انار جامد، رب انار قجری می‌گویند رب انار قجری از نظر خواص و فواید و قیمت رب انار سنتی همانند رب انار رسمی است ولی طرز تهیه آن مقداری با رب انار رسمی متفاوت می باشد و در تهیه رب انار قجری ابتدا بعد از اینکه انار ها شستشو داده شد، دانه های انار را جدا میکنند و درون دیگه بزرگی قرار می دهند با مقدار کمی آب حرارت می دهند بعد از اینکه دانه های انار به خوبی حرارت دیده اند و تغییر رنگ پیدا کردند و نرم شدند آن ها را درون صافی می ریزند تا آب و گوشت انار از دانه انار جدا شود حال آب و گوشت انار را روی حرارت قرار داده و در ساعت های طولانی حرارت می بیند تا غلیظ شود.

رب انار ترش شرکتی

رب انار شرکتی با بهره گیری از انواع دستگاه های پیشرفته تولید می گردد اما رب انار سنتی را افراد گوناگون با روش های سنتی تهیه می کنند.

در هر دو روش از انار های باکیفیت استفاده می‌گردد، اما در روش شرکتی تمام مراحل تهیه این محصول با استفاده از ماشین آلات مخصوص انجام می گردد، اما در روش سنتی این چنین نیست.

در روش شرکتی مدت زمان تهیه رب انار بسیار کوتاه است اما رب انار تهیه شده به روش سنتی بسیار خوشمزه بوده و به مدت زمان بیشتری نیاز دارد.

رب انار ترش

در تمام شهرهای کشور عزیزمان ایران رب انار ترش شرکتی و سنتی وجود دارد و شما می توانید متناسب با نیاز خود آن را خریداری کنید، رب انار دارای خواص بسیار زیادی برای بدن انسان می باشد که برخی از این فواید عبارت است از:

  1. 1. بهبود سلامت پوست: این محصول سرشار از انواع ویتامین و آنتی اکسیدان می باشد بنابراین مصرف آن موجب زیبایی پوست و جلوگیری از پیری زودرس آن خواهد شد.
  2. 2. بهبود سلامت مو: مواد معدنی موجود در رب انار می تواند پیاز مو را تقویت نموده و سبب درخشندگی و استحکام آن ها گردد.
  3. 3. بهبود هضم غذا: مصرف رب انار به هضم غذا کمک نموده و از مشکلات گوارشی مانند نفخ، یبوست و غیره جلوگیری می کند.
  4. 4. ضد سرطان: آنتی اکسیدان های موجود در رب انار سبب از بین بردن رادیکال‌های آزاد شده و از بروز سرطان در شخص جلوگیری می کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *