0

قیمت دفتر  پاپکو بزرگ تهران

گاهی اوقات تمام چیزی که برای احساس شادابی و بیرون کشیدن افکارتان به آن نیاز دارید یک دفتر یادداشت بوده که امروزه شرکت پاپکو به عنوان یکی از معتبرترین عرضه کنندگان این کالا دفتر یادداشتهای متنوعی را در قالبهای 100برگ، 200برگ و غیره با قیمت بسیار معقول و مناسب در بازار عرضه نموده که می توانید از آن برای یادآوری حقایق، مرتب کردن ایده هایتان و اجازه دادن به خلاقیتهایتان استفاده کنید.

این محصول یک ابزار کاملا کاربردی برای حفظ اطلاعات با اهمیت شما و سازماندهی آنان می باشد که مدل جیبی این کالا یک محصول پرتقاضا برای جا به جایی و استفاده در طول روز و نوشتن موضوعات مختلف بوده یا مدل رومیزی آن که برای یادداشت‌برداری در طول کلاس یا جلسات مورد استفاده قرار می گیرد. دانش آموزان یک دفترچه یادداشت کلاسی را در هر کلاس و برای هر موضوعی استفاده می کنند و همه یادداشتها، بازتابها و برداشتهای خود را در این دفترچه ها می نویسند و باید برای فهم بهتر خود این نوشته ها را سازماندهی و مدیریت کنند.

با استفاده از قیمت دفتر  پاپکو یک ساختار سازماندهی شده برای محصلان فراهم می آورد، به ویژه کسانی که توانایی سازماندهی افکار و اطلاعات خود را ندارند. جمع آوری تمام بازتابهای خود در یک مکان به دانش آموزان اجازه می دهد تا رشد خود را روی کاغذ ثبت کنند و دفترچه یادداشتها به یک مخزن مهم برای یادگیری آنها در دوره تبدیل می شود و درخواست از دانش آموزان برای تأمل در مورد یادگیری خود در طول دوره، دانش آموزان را وادار می کند تا نقاط قوت و ضعف خود را به روشی واضح بررسی کند.

دفتر پاپکو بزرگ

مدلهای دانشجویی و مدلهای دخترانه دفتر پاپکو مورد تقاضای افراد زیادی قرار گرفته که مدلهای دانشجویی این دفاتر در اندازه های بزرگ کلاسوری معمولا ارائه می شود و مدلهای دخترانه با طراحیهای خاص دختر پسند بر روی جلد آنها در رنگهای صورتی و قرمز و سایر رنگهای مورد علاقه دختران به تولید می رسند.

علاوه بر این مدلها طرحهای فانتزی، کلاسیک، اسپرت، پسرانه و غیره نیز تولید می شوند که مشتریان زیادی دارند و هر کدام از آنها تعداد مشخصی برگه درون خود جای می گیرند. این دفترها به صورت فنری تولید می شوند که باعث می شود در صورت باز و بسته کردن مداوم این دفتر کیفیت جلد و برگه های آن کاهش نیابد و دچار خرابی و پارگی نشود چون دفترهای قدیمی که با استفاده از میخ منگنه برگه های آن به جلد چسبیده بودند پس از مدتی بعد استفاده جلد آن جدا می شد و برگه ها دچار پارگی و خرابی دفتر می شدند.

برخی از دفتر پاپکو بزرگ در اندازه 100 برگ طراحی شده اند که جلد آن به صورت فنری می باشد و اما فنرهای این دفتر ثابت هستند و مانند طرحهای کلاسوری امکان باز شدن ندارند و نمی توان برگه های آنها را کم و زیاد و یا تغییر داد. این دفاتر با طراحیهای جلد متنوع به تولید می رسند تا مورد پسند همه سلایق باشند و دختران و پسران در هر سنی برای انجام تکالیف خود از این دفترها استفاده نمایند که در بازار و مغازه های فروش لوازم تحریر این دفترها به دفتر سیمی معروف می باشند.

دفتر پاپکو تهران

همانطور که تمام افراد جامعه می دانند تهران جزو شلوغ ترین شهر در ایران به حساب می آید از همین رو شرکت مربوطه ما اکثر دفتر پاپکو خود با مداد نوکی را به این شهر ارسال می نماید که روزانه تقاضا برای این مدل از دفتر افزایش پیدا خواهد کرد.

یکی از دلایلی که می توانیم به جرعت بگوییم دفاتر تولید شده ما با سایر دفترها تفاوت دارد در زمینه جلد آن می باشد، بر روی جلد دفاتر تولیدی شرکت مربوطه ما جملات انگیزشی یا جملاتی از افراد محبوب و مشهور نوشته شده است که برای افراد بسیار جالب خواهد بود. این مدل از دفترها در مدلهای مختلفی مانند 100، 130، 200، 250، 500 برگ تولید خواهد شد و بهتر می باشد که بدانید رنگ بندیهای بسیار متنوعی برای تولید این نوع کالا به کار رفته است که همین مسئله سبب شده تا نظر و سلیقه های بسیار زیادی را به خود جلب نماید.

لازم به ذکر است که بدانید دفتر پاپکو تهران در شرکت مربوطه ما برخی از محصولات خود را به طور کلاسوری هم نیز تولید خواهد کرد که این مدل از دفترها از محبوبیت خاص خودش نیز در بین مردم برخوردار است. دلایل مختلفی در بین مردم برای انتخاب دفترهای کلاسوری وجود دارد که یکی از آن دلایل در زمینه اتصال بسیار محکم دفتر و برگه بهم می باشد که به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارد به راحتی نمی توان آن را جدا نمود. بهتر است بدانید شرکت مربوطه ما برای هر صد عدد دفتری که تولید می نماید از یک طرح خاص و زیبا استفاده خواهد کرد که همین مسئله باعث تنوع در محصولات تولید شده ما خواهد شد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *