0

قیمت دستمال کاغذی تنو

یکی از اصلی ترین و مهم ترین وسایل و لوازم بهداشتی ای که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد دستمال مرطوب و کاغذی است و دستمال کاغذی تنو نیز در این مورد از قیمت خوب و اقتصادی ای به جهت خرید برخوردار است و همین امر سبب شده است تا علاوه بر کیفیت خوبی که دارد، بسیار مورد استفاده قرار گیرد. دستمالهای کاغذی از خصوصیات زیادی برخوردار هستند از جمله این که نرم است، وزن سبکی دارد و همچنین در برابر پارگیها نیز از مقاومت خوبی برخوردار هستند.

دستمال کاغذی یکی از مهم ترین وسایل بهداشتی ای است که در زندگی روزمره از آنها استفاده می کنیم و استفاده از این نوع کاغذ در سراسر جهان به سرعت در حال افزایش استمحصولات کاغذی یکبار مصرف و همچنین نسبتا قوی هستند و نام دستمال کاغذی از یک کلمه فرانسوی نشات گرفته شده است که به معنی پارچه می باشد و به نوعی به همین دلیل است که دستمال کاغذی به اندازه پارچه نرم و راحت است. مجموعه آراد برندینگ که سابقه طولانی ای را در زمینه خرید و فروش انواع دستمالهای کاغذی بهداشتی از جمله دستمال کاغذی تکنو را دارد.

دستمال کاغذی تنو اقتصادی

در خصوص خرید دستمال رولی کاغذی از جمله برند تنو بهتر است تا دستمال کاغذی ای را خریداری کنید که از نظر قیمت، اقتصادی تر است و همچنین کیفیت مناسبی نیز دارد. نرمی دستمال کاغذی ترکیبی از صافی سطح فله و کوتاه از سفتی است و بهترین دستمال کاغذی، نوعی از آن است که بسیار نرم است که موج بالایی با جذب کنندگی بالایی را دارد. دستمال ضد حساسیت کاغذی از بسیاری جهات برای استفاده و پاک کنندگی مناسب هستند و به ایجاد زندگی مدرن کمک کرده اند و دستمالهای کاغذی به منظور استفاده کسانی که برای استفاده های بهداشتی، مانند استفاده از سرویس بهداشتی خریداری می کنند از اهمیت بالایی برخودار هست.

افرادی که می خواهند انواع دستمال جیبی کاغذی را در برندهای مختلفی از جمله تنو خریداری کنند بهتر است که بهترین کیفیت را در مناسب ترین قیمت موجود خریداری کنند. دستمال کاغذی تنو، مانند سایر محصولات کاغذی از الیاف سلولز به وجود آمده اند که به نوعی منبع اصلی کاغذ بافت است.همچنین فیبر نیز در تهیه دستمالهای کاغذی نقش مهمی را ایفا می کند و منبع اصلی فیبر بازیافت نیز مجموعه کاغذهای اداری است. فیبر بکر بیشتر فیبر کرافت است که از چوب نرم یا سخت تولید می شود و دستمال کاغذی با کیفیت بالا از درجه بکر خمیر چوب ساخته شده است. همان طور که شما نیز می دانید، دستمالهای کاغذی انواع و اقسام مختلفی دارند که از برخی از آنها می توان به دستمال توالت، دستمال حوله های کاغذی، دستمال کاغذی پوشک، دستمال مرطوب صنعتی و غیره اشاره کرد.

قیمت انواع دستمال کاغذی عمده

با بسته بندی جعبه ای و دربسته با برگ دستمال دولایه می باشد . بطور مثال یک بسته 100 تایی از 200 برگ تشکیل شده است که هر جفت از آن ها بطور دقیق باهم منطبق شده اند.این محصول به این دلیل معمولی نام گذاری شده است زیرا سطح آن کاملا صاف ، یکنواخت ، بدون طرح خاص و در ابعاد معمول 20×17.5 می باشد .دستمال جیبی کیفی، این محصول در هر بسته خود 6 عدد دستمال دو لایه مرغوب دارد .بسته بندی های این محصول در دو نوع معمولی و شکیل و طرح دار تولید میشود. قیمت این محصول در مقایسه با سایر و همچنین درجه کیفیت خوب آن بسیار اقتصادی می باشد. دستمال حوله دوقلو و چند قلو، این دستمال‌های یکبار مصرف جایگزین مناسبی برای دستمال‌های پارچه‌ای هستند.

قیمت محصولات : از آن جا که قیمت دستمال کاغذی بروز میباشد جهت اطلاع دقیق از آن ، مشاوره و خرید عمده با ما در ارتباط باشید. دستمال اقتصای ، این محصول همانطور که از اسم آن پیداست از سری دستمال های بسیار مقرون به صرفه میباشد ، از آن ها معمولا برای مکان های پر مصرف دستمال رومیزی کاغذی استفاده میشود که هزینه اضافی بابت انواع طرح و مدل فانتزی، ابعاد بزرگتر، بسته بندی جعبه ای و.. ندهند ، گفتنی است که بخاطر اقتصادی بودن این محصول از کیفیت آن ها هم کاسته نمی شود و حتی میتوان از آن برای مصارف خانگی هم بهره گرفت.بسته بندی های این محصول از تیشو درجه یک ایرانی تولید می شود و در بسته بندی های سلفونی شیک و توپر با چاپ درجه یک آماده می شوند ، این محصول دو لایه است و اندازه هر برگ از آن 20.5×17 می باشد

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *