0

قیمت دمپایی هتلی تهران

دمپایی هتلی

دمپایی و صندل همانند کفش در زندگی روزمره مردم، پرکاربرد هستند و از کالاهای ضروری هر فرد به حساب می آیند. امروزه علاوه بر پوشیدن انواع صندل و دمپایی  در ماه های گرم سال، استفاده از این دو محصول در داخل خانه ها نیز رواج زیادی پیدا کرده است که در مورد هریک به تفصیل در سایت آراد برندینگ پرداخته شده است. از این رو، این کالاها باید طبق استانداردهای علمی و مطابق با معیارهای سلامت و بهداشت معتبر تولید شوند تا از وارد کردن آسیب های جدی به قسمتهای مختلف پا و بدن جلوگیری به عمل آید.

در این راستا استفاده از دمپایی و صندل طبی می تواند ضمن ایجاد راحتی در هنگام راه رفتن، سلامتی پای ما را نیز تضمین کند. دمپایی ها معمولا از جنس پلاستیکی، ابری و حوله ای ساخته می شوند. که در این میان دمپایی طبی بخاطر خواص درمانی و تنوع بالای آن، از پرطرفدارترین نوع دمپایی به شمار می رود. انواع صندل های طبی عبارتست از صندل های طبی مردانه، صندل های طبی زنانه، صندل های دیابتی مردانه و زنانه که مناسب پاهای دیابتی حساس می باشند.

دمپایی هتلی تهران

تهران یکی دیگر از شهر های بزرگ ایران و پایتخت می باشد. طبیعی است که تعداد مسافران خارجی و ورود توریست ها به این شهر در ایران بیشتر از دیگر شهرها باشد پس نیاز است که پک های هتلی و همچنین دمپایی ها از کیفیت بالا و طراحی زیبایی برخوردار باشند. تهران از دیرباز محل ورود و خروج تمامی مدیران و یا دولتمردان کشورهای دیگر بوده است. پس کیفیت سرویس هایی که در هتل دریافت می کردند امر بسیار مهمی بوده است.

دمپایی هتلی

دمپایی های هتلی باید به پای شما اجازه تنفس بدهند و تعرق را کاهش دهند از طرف دیگر باید وزن سبکی داشته باشند ودارای قابلیت شستشو هم باشند تا بتوان آن هارا به راحتی استفاده نمود و راحتی را تجربه کرد. در اکثر هتل های غرب تهران از انواع درجه یک دمپایی هتلی تهران استفاده می شود و بهترین برند ها و پک ها در این محل ها عرضه می گردند.

به طورکلی دمپایی ها برای اینکه از آسیب پا جلوگیری کنند اختراع شده اند و پس از گذشت سالیان انواع آن گسترش یافته و فاکتور های دیگری جدای از آسیب اعم از راحتی و اسفنج نرم به آن اضافه گردیده است.

قیمت دمپایی هتلی

در بازارهای ایران و در فروشگاه ها قیمت دمپایی هتلی بسته به نوع و جنس آن متفاوت است. دمپایی ها چند نوع هستند که مشتری طبق نظر و سلیقه اش انتخاب می کند. نوعی از این محصول تک لایه است نوعی حوله ای و نوعی دیگر سه لایه می باشد. اما مشتری باید توجه داشته باشد که در انتخاب دمپایی هتلی حتما کیفیت را در نظر بگیرد چرا که محصولی بی کیفیت بی اعتمادی مشتری را به وجود می آورد.

در هتل ها بخاطر اهمیت زیاد بهداشت فردی این دمپایی ها به صورت یکبار مصرف تولید و عرضه می شوند و خریداران می توانند این محصول را به صورت عمده تهیه کنند. دمپایی هتلی چون محصولی بسیار کاربردی است و در همه جای دنیا مشتری دارد صادرات این محصول با موفقیت چشمگیری همراه است. چون این محصولات یکبار مصرف هستند پس از استفاده کاربرد شان را از دست می دهند و قابلیت ماندگاری و شستشو را ندارند. گاها از این نوع محصولات در اتاق عمل استفاده می شود تا بعد از مصرف دور انداخته شوند.

دمپایی هتلی

جنس این محصولات از الیاف مصنوعی و پنبه است و برای کف آن از فوم استفاده می کنند. قیمت این دمپایی ها بخاطر یکبار مصرف بودنشون نسبت به قیمت دمپایی هتلی در سطح پایینتری قرار دارد و کسانیکه نمی خواهند هزینه بیشتری پرداخت کنند می توانند از جنس ضعیف تر این محصول خریداری نمایند و از این لحاظ برای هتل دار ها مقرون به صرفه است . این دمپایی ها بسیار راحت بوده و برای مسافران خسته از سفر آسایش و راحتی را فراهم می کند و خستگی سفر را از تنشان در می آورد. شما می توانید بسته به نوع دمپایی و کیفیت آن و همچنین طبق سرمایه ای که دارید دمپایی هتل را تهیه کنید و در هر جا که مد نظر شماست مورد استفاده قرار دهید. دمپایی هتلی به هتل شما اعتبار می بخشد و باعث رونق بیشتر کسب و کارتان می گردد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *