0

قیمت پودر لباسشویی دستی

قیمت پودر لباسشویی دستی

امروزه شستشوی لباس بوسیله پودر لباسشویی دستی بدون آنزیم حرفه ای خارجی به کاری روزمره تبدیل شده است، چرا که پاکیزگی برای اغلب افراد مهم بوده و جزو اولویت های نخست آنها می باشد به همین جهت انتخاب یکی شوینده مناسب و باکیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

پودر های لباسشویی بدون آنزیم به تازگی به بازار شوینده های مورد استفاده راه یافته اند و شستشوی لباس ها با آنها سبب بدون لکه بودن، نداشتن شوره و لکه بر روی لباس ها خواهد شد.

پودرهای لباسشویی بدون آنزیم فاقد سلولاز، پروتئاز، آمیلاز، و لیپاز هستند و در عوض برای تهیه آنها از ترکیباتی چون بلیچ ها، کربوکسیلات های آلی، کربنات ها و سورفکتانت ها استفاده می شود که برای شستشوی لباس ها خصوصا با آب سرد عملکردی فوق العاده دارند.

حال در صورتی که به دنبال خرید پودر لباسشویی و شوینده با کیفیتی عالی و فوق العاده هستید پیشنهاد ما این است که به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید و محصول خود را با تخفیفی ویژه و استثنایی از ما خریداری نمایید.

تولید و پیدایش پودر لباسشویی همانند هر کالای دیگری با احساس نیاز و ضرورت همراه بوده است.

نیاز به شستن و تمیز کردن لباس ها، پوست و مو بوسیله پودر لباسشویی دستی بدون آنزیم همگی دست به دست هم دادند و نیاکان و اجدادمان را وادار به ساخت انواع  پودر صابون، پودر ها و سفید کننده ها کردند چنان که همچنان تکامل و توسعه این محصولات با شتاب بیشتری نسبت به گذشته دنبال می شود.

قیمت پودر لباسشویی دستی فله

در مورد انواع پودر لباسشویی دستی، به صورت تکی و فله قیمت های متفاوتی را دارا می باشند و این تفاوت قیمت مربوط به مواد اولیه ای است که تولید کننده مورد استفاده قرار می دهد.

مواد اولیه ای که تولید کننده در تولید محصولات استفاده می کند تاثیر زیادی در قدرت شستشو و کیفیت پاک کنندگی آن ها دارد. مثلا بازدارنده های انتقال رنگ، مانع از پخش شدگی رنگ لباس ها شده و در صورتی که از کیفیت پایینی برخوردار باشد این وظیفه را به خوبی نمی توانند انجام دهند.

قیمت پودر لباسشویی دستی فله

همیشه مردم به دنبال اجناس ارزان قیمت پودر لباسشویی دستی هستند اما همیشه نباید به دنبال اجناس ارزان بود، بلکه باید به کیفیت آن ها توجه نمود چرا که در صورت استفاده از مواد بی کیفیت باعث ایجاد حساسیت ها و مشکلات پوستی شده و در بلند مدت مشکل ساز خواهد بود.

همچنین هنگام خرید مواد شوینده نانو لباس دقت نمایید که برای چه نوع لباسی میخواهید استفاده نمایید، لباس های مشکی و سفید، رنگی و لباس های کودکان هر کدام نیازمند یک نوع پودری میباشند. مثلا در هنگام خرید پودر لباسشویی برای کودکان دقت نمایید که از پودر های بدون بو استفاده نمایید چرا که در آن ها از اسانس ها استفاده نشده و برای کودکان ایجاد حساسیت های پوستی مثل خارش پوست و جوش های قرمز نمیکند.

البته این تقسیم بندی پودر های لباسشویی چند سالی است که صورت گرفته و در گذشته این تقسیم بندی به صورت امروزی وجود نداشت.

پودر لباسشویی دستی آنزیم دار

شاید همیشه در انتخاب خود بین شوینده ها مردد بوده اید که بالاخره پودرهای لباسشویی دستی آنزیم دار بهترند یا بدون آنزیم؟

این موضوع سوالی که اکثر افراد به دنبال پاسخ آن هستند و مت در این مطالب به پاسخ آن می پردازیم پس با ما همراه باشید.

پودر لباسشویی دستی آنزیم دار

به طور کلی شوینده های غیر بیولوژیکی یا همان پودر لباسشویی دستی از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار هستند و برای شستشوی لباس ها در آب سرد کاملا مناسب هستند به نحوی که با اطمینان می توان گفت که پس از اتمام فرآیند شستشو لباس هایی تمیز و براقی را برای شما فراهم می کنند.

در واقع مقابل پودرهای با آنزیم در لباس های گرم فعال می شوند و از قدرت پاک کنندگی و چربی زدایی قوی تر برخوردار هستند اما با این حال در استفاده بلند مدت باعث آسیب دیدن بافت لباس و تغییر رنگ آنها می شوند.

برخی از افراد بر این باور هستند که شستشوی موها با پودر لباسشویی کیلویی دستی برای موها مفید بوده و باعث از بین بردن شوره می شود ما در ادامه بیان می کنیم که این موضوع حقیقت دارد یا خیر بنابراین در ادامه ما را همراهی نمایید.

برخی از عوام عاشق این هستند که متدهای جدید را امتحان کنند نه به این خاطر که از پول خرج کردن بیزارند بلکه به دنبال این هستند که کدام روش تاثیر بیشتری دارد اما صادقانه به شما می گوییم که این ایده نه تنها باعث لطافت و پاکسازی موی ما نمی شود که در کنار آسیب به مو حساسیت پوستی، مشکلات مربوط به چشم و آلرژی را به دلیل داشتن مواد شیمیایی سنگین در ترکیبات شان برای شما به ارمغان می آورد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *