0

قیمت پروفیل آلومینیوم شیار دار

قیمت پروفیل آلومینیوم شیار دار

امروزه فلزات زیادی برای استفاده عموم مردم موجود است، یکی از این فلزات آلومینیوم می باشد که بیشتر به صورت عمده یا خرده با بهترین قیمت روز خرید و فروش می شود.در این مطلب می خواهیم به کابرد های پروفیل آلومینیوم بپردازیم:آلومینیوم یکی از محبوب ترین فلزات می باشد و قالبا به شکل پروفیل موجود است و در ساخت و ساز درب و پنجره مورد استفاده قرار گرفته.فلز آلومینیوم دارای رنگ نقره ای، وزنی سبک و با قابلیت شکل پذیری بوده و از مهم ترین خصلت های این فلز پرکاربرد عدم زنگ زدگیست.

از برجسته ترین شاخصه های پروفیل آلومینیوم می توان به شکل پذیری بالای آن اشاره نمود.در صنعت امروز این ماده به علت داشتن خصلت انعطاف پذیری جای آهن را گرفته است و وزن کم و سبک این مصول باعث شده که حتی در صنعت هوایی هم مورد توجه قرار گیرد.دیگر ویژگی پروفیل در تبادل دماست زیرا پنجره های ساخته شده از فلز آهن معمولا انرژی بیشتری مصرف می کنند و هدر می دهند و پنجره های آلومینیونی اینگونه نیستند و این مورد در صرفه جویی انرژی بسیار حائز اهمیت است. در ادامه ی این مقاله با آراد برندینگ همراه باشید.

قیمت پروفیل آلومینیوم

در پروفیل های ترمال بریک تسمه هایی از جنس پلی آمید قرار می دهند که می تواند حرارت را تا دمای ۲۲۰ درجه تحمل کند و قابلیت برودت هوا تا دمای ۵۰ درجه را نیز دارد. درب و پنجره هایی که از پروفیل ترمال بریک ساخته شده است توانایی وفق دادن خود را با شرایط جوی گوناگون دارد به همین دلیل عایق بسیار خوبی است، این نوع پروفیل از رنگ های متفاوت و زیبایی برخوردار می باشد که جذابیت آن را دو چندان می نماید‌. بیشترین مصرف پروفیل آلومینیوم در صنعت ساختمان سازی جهان مربوط به کشور امریکاست.آلومینیوم ها حتی در قوطی ها و بسته بندی ها کاربرد دارند مانند قوطی کنسرویجات، فویل ها، قوطی آب میوه ها و … .از این محصول در صنعت برق استفاده فراوان می شود.

قیمت پروفیل آلومینیوم

امروزه در ساختمان سازی معمولا از مصالح پیشرفته تر و سبک تری استفاده می کنند مثلا برای چهار چوب در و پنجره، آلومینیوم جایگزین آهن شده است که آن هم به شکل پروفیل آلومینیوم می باشد و  قیمت پروفیل آلومینیوم آن با توجه به رنگ و کیفیت و وزن محصول متفاوت می باشد. در این مقاله برای شما در مورد سه مدل از درب و پنجره هایی که از پروفیل آلومینیوم تولید می شود خواهیم گفت: مورد اول درب و پنجره های ساده آلومینیومی می باشد، این نوع پنجره ها در کشور از دو مدل پروفیل تولید می شود پروفیل ST و کرونت. پنجره های تولید شده با پروفیل ST از پروفیل کرونت دارای مزایای بیشتری می باشد.پروفیل های کرونت تقریبا دیگر در بازار امروزی مورد استفاده قرار نمی گیرند به دلیل اینکه از قفل و بست درستی برخوردار نیستند و حتی دستگیره ها و یراق های آن ها حالت اولیه خود را پس از مدتی از دست می دهند.

پروفیل آلومینیوم شیاردار

این مراحل را باهم مرور می کنیم: تامین مواد اولیه: مواد اولیه مورد نیاز برای تولید پروفیل از طریق برخی کارخانجات ایرانی مانندک فولاد مبارکه اصفهان و همچنین برخی کارخانه های، کشورهای آسیای میانه، اروپا و برزیل تامین می شوند. ورق مصرفی برای تولید پروفیل، باید دارای ترکیبات شیمیایی خاص و خواص مکانیکی مناسب باشند. برش کلاف به شکل نوار: ورقه های خریداری شده توسط دستگاه‌ برش می خورند و به نوارهایی با عرض مشخص تبدیل می‌شوند. این دستگاه ها در انواع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در چرخه ساخت پروفیل نقش مهمی ایفا می کنند. تولید لوله و پروفیل: قوطی یا همان پروفیل را می‌توان به دو روش مستقیم و غیرمستقیم تولید کرد.

پروفیل آلومینیوم شیاردار

یکی دیگر از مواردی که باید بدانید این است که پروفیل آلومینیوم شیاردار در سایز و طول های مختلف با برش رایگان از نظر لغوی پروفیل، به معنی ثابت بودن یک مقطع در یک طول مشخص و معین می باشد. اصطلاحا به تجهیزاتی گفته می شود که، که در ساخت نمای ساختمان، لوله ها، درب و پنجره، مورد استفاده قرار می گیرند. مراحل تولید پروفیل ورق‌های فولادی بعد از ورود به کارخانه وزن کشی می شوند و با توجه به ابعادی که دارند در قسمت مختص به خود در انبار قرار می گیرند تا به نوبت وارد پروسه تولید شوند. برای ساخت پروفیل، ورق‌های فولادی یا کلاف به روش نورد سرد تبدیل به محصول نهایی می شوند.پروفیل ها طی چند مرحله و با شکل‌ها و ابعاد مختلف تولید می شوند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *