0

قیمت دمنوش لاغری چای سبز

قیمت دمنوش لاغری چای سبز

این گیاه با فضیلت برای سلامتی بسیار مهم است، چای سبز و چای سیاه در برابر بیش از 60 بیماری موثر است که قیمت خرید و فروش آن نیز در بازار تقریبا یکسان است و به راحتی می توانید آن را تهیه کنید.

مقدار زیادی اکسیداسیون چربی از طریق مصرف چای سبز به وجود می آید این نوشیدنی باعث کاهش سطح کلسترول خون بدن نیز می شود، افرادی که در معرض بیماریهایی نظیر پارکینسون و آلزایمر هستند می توانند با مصرف این نوع چای تا حدودی از ابتلاء به این بیماریها جلوگیری کنند، تحقیقات نشان می دهد که مصرف این نوع چای باعث ترمیم سلولهای آسیب دیده مغز می شود.

اگر شما هم به دنبال راهی برای کاهش وزن خود هستید می توانید دمنوش چای سبز اصل و تازه و دمنوش زنجبیل که بسیار خوش طعم است را امتحان کنید، مصرف چای سبز باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن شده که همین امر موجب لاغری و کاهش وزن می شود.

برای خرید چای سبز باکیفیت می توانید از سایت آراد برندینگ اقدام به خرید کنید و حتی برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد فروش و پشتیبانی تماس بگیرید و در مورد محصولات مشاوره های لازم را دریافت کنید تا با شناختی کامل و اطلاعات کافی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و از خریدی مطمئن از سایت ما نهایت لذت را ببرید و بالا بودن کیفیت را با سایت ما تجربه کنید.

قیمت دمنوش لاغری

ریشه چای سبز به حدود 3000 سال قبل از میلاد تعلق دارد، جایی که در چین مصرف می شد، قیمت چای سبز به نوع آن بستگی دارد چون این گیاه یک درختچه کوچک، همیشه سبز و سبز تیره است که در ابتدا در چین و هند به صورت وحشی رشد می کرد، امروزه در تمام طول سال رشد می کند، انواع مختلفی از چای وجود دارد: سبز، سیاه، آبی، سفید که با فرآیندهای مختلف خشک کردن، تخمیر و اکسیداسیون مطابقت دارد. چقدر بنوشیم؟ نوشیدن روزانه 3 فنجان چای سبز با توجه به اثرات مطلوب، ترجیحا بدون غذا، بدون افزودن شیر، توصیه می شود، زیرا کازئین، پروتئین شیر گاو، از عملکرد کاتچینها جلوگیری می کند.

قیمت دمنوش لاغری

به گفته محققان کره جنوبی، چای سبز به بهبود آکنه کمک می کندف در واقع، پلی فنول اصلی در چای سبز، توانایی کاهش تولید سموم و التهاب را دارد، این مولکول همچنین زنده ماندن باکتری را که باعث بیماری پوستی می شود، کاهش می دهد و در یک کارآزمایی بالینی در 8 هفته، بیمارانی که از آکنه رنج می ‌برند، شاهد بهبود مشکل خود بودند که بسیار امیدوار کننده است. چای سبز یک غذای سالم است اما در صورت مصرف زیاد می تواند به ویژه برای کبد خطرناک باشد، اما در شکل غلیظ آن به عنوان یک مکمل غذایی است که چای سبز می تواند باعث مشکلات کبدی شود، مطالعات نشان داده اند که مصرف بیش از حد EGCG در قالب مکملهای غذایی می تواند به کبد آسیب برساند. قیمت دمنوش لاغری چای سبز نسبت به بسیاری از دمنوش ها مناسب می باشد و شما می توانید به راحتی آن را خریداری نمایید

دمنوش لاغری چای سبز

چای سبز یک داروی طبیعی است که در پیشگیری و درمان تعداد بسیار زیادی از بیماریها کاربرد دارد، در اینجا به برخی از خواص دارویی آن اشاره می کنیم:

یکی از قوی ترین آنتی اکسیدانها

سم زدایی قوی

کم کردن کلسترول خون

متابولیسم را فعال می کند

تحریک چربی سوزی

بهبود نشاط و عملکرد ورزشی

حساسیت به انسولین را بیشتر

به پیشگیری از سرطانهای مختلف، تصلب شرایین، بیماریهای قلبی عروقی

ضد التهاب

ضد ویروس، ضد باکتری، ضد قارچ

ضد رگ زایی

ایمنی را تقویت می کند

ضد فشار خون

ضد پوسیدگی دندان

تسریع در هضم غذا

اسید زدایی

البته فواید چای سبز به نوع، کیفیت و آماده سازی آن نیز بستگی دارد، اثرات چای سبز تا حد زیادی به غلظت و تعادل مواد مختلف موجود در برگ یا پودر چای بستگی دارد، از آنجایی که انواع مختلف چای سبز به شدت با یکدیگر تفاوت دارند، خواص متفاوتی هم دارند.

دمنوش لاغری چای سبز

چای سبز همچنین به دلیل خواص لاغری آن بسیار شناخته شده است و مکملهای غذایی برای کاهش وزن به طور کلی حاوی آن هستند از همین رو خرید چای سبز بسیار طرفدار دارد،  دمنوش لاغری چای سبز مانند قهوه اسپرسو لایت حاوی کافئین است که بر سوزاندن چربی در بدن تأثیر می گذارد علاوه بر این، سطح بالای کاتچین و اپی گالوکاتچین بر توزیع چربی در بدن، به ویژه چربی واقع در شکم، تأثیر می گذارد، اما مراقب باشید، اثر چربی سوزی جزئی چای سبز و اثر تخلیه آن می تواند در زمینه رژیم غذایی مرتبط با فعالیت بدنی تقویت کننده باشد، اما این نوشیدنی به تنهایی باعث کاهش وزن قابل توجهی نمی شود.

امروزه در تمام فروشگاه ها چای سبز دیده می شود و به راحتی می توانید این محصول را خریداری کنید و از خواص فوق العاده آن در منزل استفاده کنید، البته ناگفته نماند که از این گیاه برای درمان سرما خوردگی نیز استفاده می کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *