1

قیمت زالوی طبی سبز

یکی از بهترین و مرغوبترین نوع زالوی دریایی آب شیرین همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شد در شهرهای شمالی کشور پرورش داده می شود که برای بهبود بیماریهای بدن بسیار مفید می باشد و در مراکز رشد و پرورش این جانور با قیمتهای مختلفی برای مصارف پزشکی، درمانی و آرایشی خرید و فروش می شود.

با ترشحات بزاق دهان خود باعث جذب آلودگیها شده و باعث بالا رفتن کیفیت خون می شود که از بسیاری از بیماریهای قلبی عروقی و همچنین گرفتگی رگها جلوگیری می کند و آنزیمهای موجود در بزاق این جانور سبب رفع انسداد و گرفتگی رگهای ناحیه گزش می شود.

این جانوران در محیطهای مرطوب و آبهای راکد زندگی و تولید مثل می کنند و همچنین دارای خواص چسبندگی بوده که از این طریق تغذیه نموده و غذای مورد نیاز خود را تامین می کند و با گزیدن ناحیه ای از بدن جانور دیگر خون آن را می مکند و از طریق آن تغذیه می کنند.

در گذشته افراد از خواص آن بی خبر بودند و برخی کودکان نیز با سهل انگاری در برکه ها و یا جوی آب مورد گزندگی این جانور قرار می گرفتند که به مرور ضعیف می شدند ودر برخی از مواقع جان خود را از دت می دادند اما امروزه با پیشرفت علم پزشکی نمونه های مفید این جانور شناخته شده است و با استفاده اصولی از آنها می توان در راستای سلامت بدن از آنها استفاده کرد.

زالوی طبی سبز

بیش از ۷۰۰ نوع زالو وجود دارد و یکی از زالوهایی که از نامش هم مشخص است زالو طبی سبز نام دارد که به رنگ سبز می باشد.

این زالوها برخی اوقات به رنگ زیتونی یا همان سبز تیره و برخی نیز به رنگ سبز روشن یافت می شوند که البته بین آنها هیچ گونه فرقی وجود ندارد.

در قسمت پشت نوارهای حنایی ضخیم و در کنار  دو نوا زرد دارند که به خطوط مرزی بدن این جانور معروف است.

نکته جلب درباره زالوی طبی این است که در هنگام مکیدن خون آلوده حدود ۱۲۰ نوع آنزیم و هورمون مواد دارویی دیگر را وارد خون می نماید که این مواد دارویی تقریبا ۶۰ بیماری را در بدن انسان درمان می نماید.

در قسمت زیرین شکم این جانور خطوط گوناگون که شبیه به پوست ببر نقش بسته و زیبایی عجیبی به این زالو داده است.

درمان امراض با زالوی طبی سبز برای اولین بار در حدود چهار هزار سال قبل توسط مصریان باستان و حدود پانزده قرن بعد ایرانیان از آن استفاده کردند.

طبق آمارهای به دست آمده مشخص گردیده که اکثر مردم از خواص زالو درمانی را بری بیماریهای پوستی همانند چین و چروک و جوش استفاده می نمایند.

نکته قابل توجه این است که تا به حال هیچ گزارشی از عوارض زالو درمانی به دست نیامده که این یعنی زالو درمانی روشی مناسب برای درمان امراض است.

قیمت زالو طبی

تهیه زالوی طبی با بهترین قیمت روز از طریق مراکزی که انواع زالو را به صورت عمده و بدون واسطه در اختیار شما قرار می دهند امکان پذیر می باشد.

قیمت زالو طبی در فصول مختلف سال متفاوت است و معمولا در فصول سرد به دلیل کمبود زالو قیمت از فصول گرم سال گران تر می باشد. ما در این مرکز در تلاش هستیم تفاوت و نواسانات قیمت را در تمام طول سال کنترل کرده و زالوی طبی را با بهترین قیمت بازار در اختیار خریداران قرار دهیم.

زالوها از نظر اندازه و نوع و کیفیت با هم متفاوت هستند که طبیعتا در قیمت زالو طبی تاثیرگذار است و میتوان زالوی بی کیفیت را با قیمت پایین تر در بازار تهیه کرد اما زالو های بی کیفیت دارای میزان تلفات بیشتری هستند و این باعث می شود شما نیاز مجدد به خرید داشته باشید و هزینه های چند برابری بابت خرید زالو پرداخت نمایید.

این مرکز بعنوان یک سایت خرید عمده زالو بصورت آنلاین این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی بتوانند تمامی نیاز خود را در زمینه خرید انواع زالوها برطرف نمایند. در این مرکز بصورت مستقیم و بدون واسطه می توانید پس از مشاوره با کارشناسان ما خرید خود را ثبت نمایید. همچنین نحوه نگهداری و پرورش زالوی طبی نیز به خریداران ارائه می گردد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سعید نظری گفت:

    سلام ببخشید زالو میخواستم قمتا چنده 5تا10سان