0

قیمت قارچ صدفی خشک

قیمت قارچ صدفی خشک

یکی از مواد غذایی بسیار پر خاصیت انواع قارچ‌ هستند که در این میان قارچهای صدفی کوهی یکی از انواع بسیار خوشمزه آن می باشند که در بازار به قیمت مناسبی خرید و فروش می شوند. این قارچ بیشتر در مناطقی با آب‌ و هوای معتدل و همچنین مناطق گرمسیری کشت پیدا می‌ کند و علاوه ‌بر خواص بسیار زیادی که دارد دارای گیاهان دارویی نیز می ‌باشد و در برطرف کردن مشکلات مختلف از آن استفاده می ‌کنند. نکته جالب‌ توجه این است که سن این قارچ را می‌ توان از روی کلاهک آن تشخیص داد به ‌این ‌ترتیب که زمانی ‌که قارچ اصطلاحاً جوان است کلاهک آن شبیه یک بادبزن می ‌باشد.

همانطور که گفته شد با توجه به خواص بسیار زیادی که این قارچهای صدفی کوهی دارند از فروش بسیار خوبی هم برخوردار هستند و همواره به میزان بسیار زیادی در بازار مورد خرید و فروش قرار می‌ گیرند. مجموعه آراد برندینگ سالهاست در زمینه عرضه این قارچها فعالیت دارد و همیشه محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و با قیمتی بسیار مناسب را در اختیار مشتریان قرار داده ‌است به شما عزیزان هم توصیه می ‌کنیم که حتما یکبار خرید از سایت ما را تجربه کنید تا بتوانید از کیفیت محصولات ما لذت ببرید.

قیمت قارچ صدفی کوهی

از دیگر مواد بسیار مهم در قارچهای صدفی آنتی ‌اکسیدانهای مختلف می‌ باشند که این آنتی ‌اکسیدانها رادیکالهای آزادی که در بدن تولید می‌ شوند و منجر به تولید سلولهای سرطانی می ‌گردند را از بین می ‌برند و به ‌این ‌ترتیب از ایجاد سرطان جلوگیری می ‌کنند. به ‌طور کلی یکی از موادی که همیشه در داخل بافت قارچها وجود دارد کلسیم است که قارچ صدفی هم دارای مقادیر بسیار بالای کلسیم می ‌باشد که برای استحکام استخوانها بسیار ضروری و مفید است و همچنین از پوکی استخوان و مشکلات دیگر مربوط به استخوان جلوگیری می‌ کند. این قارچها در کنار پروتئین و فیبر بالایی که دارند از کربوهیدرات و همچنین چربی بسیار ناچیزی برخوردارند و به ‌همین دلیل با ایجاد حس سیری در فرد و کاهش اشتها موجب کاهش وزن می‌شوند.

قیمت قارچ صدفی کوهی

با توجه به خواص بسیار زیادی که قارچ صدفی کوهی دارد همواره به میزان زیاد با قیمتهای مختلف در بازار و قیمت قارچ صدفی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به خرید و فروش می رسد. یکی از موادی که بر خلق ‌و خوی افراد تاثیر دارد آهن می ‌باشد که قارچ صدفی کوهی هم دارای مقادیر کافی از آهن است و برای برطرف کردن بد خوابی و همچنین بهبود خلق و خو بسیار مناسب است و به ‌همین دلیل با قیمتهای مختلف در بازار مورد خرید و فروش بالایی قرار می گیرد. یکی از خواص بسیار جالب قارچ صدفی این است که برای از بین بردن باکتریهایی که در مقابل داروهای شیمیایی مقاوم شده‌اند بسیار مفید می ‌باشند و همچنین دارای ترکیبات ضد ویروسی هستند که از تکثیر ویروسها در داخل بدن جلوگیری می ‌کند و آنها را از بین می ‌برد.

قارچ صدفی کبابی خشک

برای تهیه قارچ کبابی باید قارچها را شستشو دهید و بگذارید تا آب آنها برود آنها را به صورت درسته یا نصفه داخل ترکیب سیر، آبلیمو، فلفل سیاه و نمک بگذارید تا مواد به قارچها آغشته شوند سپس به مدت ۱ تا ۲ ساعت قارچ را داخل مخلوط جعفری خرد شده و روغن زیتون قرار دهید در مرحله بعد باید قارچها را داخل سیخ کنید و لابه لای آنها پیاز، فلفل و گوجه قرار دهید و سپس روی حرارت ملایم آنها را کباب کنید. در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری با کیفیت مطلوب قارچ صدفی قابلیت کشت دارد قارچ صدفی کبابی صنعتی قارچی، است که در مزارع و گلخانه ها تولید شده به همین دلیل به آن قارچ صدفی صنعتی می گویند این نوع قارچ را می توانید در حرارت بالا به راحتی پرورش دهید.

قارچ صدفی کبابی خشک

در تهیه غذاهای مختلفی شما می توانید از قارچ صدفی استفاده کنید یکی از این روشها کباب کردن قارچ می باشد به همین دلیل به این نوع قارچ، قارچ صدفی خشک می گویند. برای کباب کردن قارچ صدفی ابتدا باید مواد اولیه لازم که شامل ۴ تا ۵ عدد قارچ درشت و تازه، یک قاشق غذاخوری آبلیمو طبیعی، یک حبه سیر رنده شده، دو قاشق غذا خوری روغن زیتون، نمد، فلفل سیاه و فلفل قرمز به مقدار لازم، یک قاشق غذاخوری گشنیز یا جعفری خرد شده، فلفل ریز، گوجه فرنگی، سس به تعداد دلخواه و سیخ چوبی به تعداد می شوند را تهیه کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *