0

قیمت توت خشک حبه ای

قیمت توت خشک حبه ای

در ایران به دلیل وجود اقلیمهای متنوع به راحتی انواع میوه ها، خشکبارها و میوه های خشک را می توان تولید و صادر کرد.

از جمله میوه های خشکی که ایران به راحتی آن را صادرات و واردات می کند قیمت انواع توت خشک بدون واسطه از تولید کنندگان در بازار تهران است.

مانند بسیاری از میوه های دیگر این محصول یعنی توت، انواع متفاوتی دارد که در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن صحبت شده است.

از جمله ی آنها توت سفید، شاه توت، توت فرنگی، تمشک، تایبری، هاکلری، بلوبری و لوگانبری، توت سیاه می باشد.

آنها در اندازه، طعم، شکل و رنگ متفاوت هستند و همه ی آنها را می توان خشک هم استفاده کرد.

در بازارهای بین المللی، چین اولین رتبه در دیاگرام کشورهای وارد کننده توت خشک را دارد.

واردات کشورهای آمریکا، ویتنام، آلمان و نگلیس در جایگاه های بعدی قرار دارند.

میزان واردات چین حدود 20 درصد از سهم بازارهای بین المللی و 200.000 هزار دلار است.

بطور کلی چین ایده آل ترین بازار رو به رشد در سال گذشته را برای این محصول داشته است.

در آسیا امروزه تایلند بیشترین میزان صادرات توت خشک در جهان را دارد و با آمار ۳۳ درصد، ۳۱۸,۶۴۰ هزار دلار فروش در بازارهای بین المللی دارد.

کشورهای چین، اسپانیا، آلمان و آمریکا به ترتیب در جایگاه های بعدیِ صادرات این میوه قرار دارند.

در اروپا کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، لهستان، رومانی دارای بیشترین ظرفیت صادراتی هستند.

آمریکا، سومالی و کانادا هم دارای پتانسیل بالایی می باشند.

ایران هم از موقعیت صادرات این خشکبار به خوبی استفاده کرده و بطور کلی مبلغ 959.370 هزار دلار  میزان رشد پنج ساله ی اخیر صادرات توت خشک در ایران بوده است.

توت خشک حبه ای

شما عزیزان می توانید برای خرید توت خشک حبه ای و چیپس خرما به سایت ما مراجعه کرده و با پر کردن فرم نسبت به خرید آن اقدام کنید و کارشناسان ما در بخش پشتیبانی در سریعترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و محصولی را که ثبت سفارش کرده اید به دستتان خواهند رساند.

زادگاه توت خشک چین است و قرنها پیش به اروپا منتقل شده و در آستانه استقلال آمریکا به عنوان یک منبع غذایی برای کرم ابریشم شناخته می شد و کرم ابریشم از آن تغذیه می کرد.

از دیدگاه سنتی توت خشک بسیار برای ریه مفید است و برای درمان سرما خوردگیهای مزمن و مشکلات ریوی بسیار مفید است و توت خشک به علت دارا بودن طبع گرم و تر برای افزایش سلامت بدن بسیار موثر است.

توت خشک حبه ای

مغز به رطوبت مناسب و معتدل نیاز دارد و توت خشک حبه ای با دارا بودن رطوبت مورد نیاز مغز به کارکرد بهتر آن کمک می کند و همچنین توت خشک سازگار با ریه است و خشکی صدا و خس خس را برطرف می کند.

توت خشک با تصفیه کردن خون به کمک کلیه ها و کبد می آید و ترشح بزاق را بهبود می بخشد و همچنین تشنگی را رفع کرده و با افزایش مایعات در خون به یبوست کمک می کند.

توت بر روی کارکرد بهتر کبد و کلیه تاثیر می گذارد و قدست جنسی آقایان را افزایش می دهد و برای درمان زود انزالی و ناتوانی جنسی بسیار مفید است و تاثیرات خوبی را بر روی آن می گذارد.

قیمت توت خشک

در این بخش می خواهیم به اولین چالش و دغدغه ی خرید، خریداران توت خشک یعنی قیمت توت خشک بپردازیم، و اطلاعاتی کوتاه و البته کاربردی ارائه نماییم و همواره یکی از دغدغه های افراد هنگام خرید قیمت محصول و کالا می باشد چرا که در بیشتر موارد شاهد وجود انواع قیمت برای یک محصول و یا کالای مشابه می باشیم.

توت خشک نیز قیمتهای مختلفی دارد که این دلایل تفاوت عمدتا در یکی دو مورد خلاصه می شود و افرادی که قصد خرید توت خشک را دارند اگر این نکات را بدانند قطعا خریدی راحت و بی دردسر خواهند داشت.

قیمت توت خشک

توتهای خشک عمدتا در عواملی مانند توت سفید خشک شده به روش خانگی و یا صنعتی، وزن و تازگی و مواردی از این قبیل تفاوت دارند و با توجه به عوامل ذکر شده قیمت توت خشک تعیین می شوند.

معمولا توتهای خشک شده به روش خانگی که به توتهای خشک خانگی معروف می باشند قیمت بیشتری دارند و گرانتر هستند، علاوه بر این مورد توتهای خشک نیز در وزن و درشت بودن و نبودن نیز قیمتهای مختلفی دارند یعنی توت خشک درشت و بسته های بزرگ دارای قیمت بیشتری هستند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *