0

قیمت اجاق گاز صفحه ای حرارتی

در گازهایی با صفحات دیجیتالی شما به ‌راحتی می‌ توانید زمان پخت غذا و یا ساعت باقی ‌مانده از پخت غذا را تنظیم کنید و نیز این امکان برای شما فراهم شده تا قفل کودک را تنظیم کرده تا خطری کودکان شما را تهدید نکند اما این نکته را مد نظر داشته باشید گازهای رومیزی که ممکن است ویژگی دیجیتالی بودن را نداشته باشند پس نمی‌ توان گفت که گازهای خوبی نیستند ولی اگر ویژگی دیجیتالی بودن را داشته باشد این به معنی با کیفیت بودن آن محصول است.

معمولاً اجاق گازهای رومیزی که در سایت آراد برندینگ به تفصیل شرح داده شده است و به ‌تازگی تولید می ‌شوند تایمر دارند و شما می ‌توانید آن را روی زمان مشخصی تنظیم کنید تا زنگ بزند و شما را متوجه غذایی بکند که در حال پختن آن هستید.

با به وجود آمدن این قابلیت جذاب دیگر نباید نگران سوختن غذا باشید البته امروزه بسیاری از اجاق گازها به‌ گونه ‌ای طراحی می‌ شوند که شعله‌ های آنها تایمر دارند و به‌ راحتی پس ‌از پخت غذا خاموش می ‌شوند.

یکی از مهم ‌ترین ویژگیهایی که هر گاز رومیزی باید داشته باشد ترموکوپل است که ایمنی گاز را به‌ شدت بالا می ‌برد و باعث می ‌شود در زمان وزش باد یا سر رفتن غذا گاز به‌ سرعت خاموش شده و جریان گاز در فضا پخش نشود.

اجاق گاز صفحه ای حرارتی

یکی از هوشمند و پیشرفته ترین محصولی که در جهان موجود می باشد اجاق گاز صفحه ای بوده که با لمس انگشتان دست شروع به کار می کند که به این صورت بوده که دیگر از آهن برای گرم و پخت استفاده نمی شود و یک ورق حرارتی در ساخت آن استفاده کرده و با کار گذاری شمارش صفر تا نه، این امکان را جهت مقدار اندازه شعله را فراهم می سازد.

همه افراد جامعه زمانی که اسم اجاق گاز و مدلهای مختلف آن را می شنوند با خود می گویند این حرفا کجا بود یک وسیله فقط باشه که غذا روی آن بپزیم ولی بزرگترین اشتباه این افراد این بوده که برای وسایل خانه خود اهمیت قائل نشده و در انتخاب نوع جنس آن تلاشی نمی کنند و بعد از استفاده دو الی پنج سال اجاق گاز قطعات آن دچار زنگ زدگی آهن، خرابی کلیدهای چرخنده، عبور نامناسب گاز از درون لوله و نهایتا سوراخهای متعدد در قسمتی از لوله به وجود آمده که باعث نشتی و پخش گاز در هوا می گردد.

مزایای اجاق گازهای بسیار پیشرفته و جدید در ظاهر بسیار شیک آن بوده که فضای آشپزخانه شما را بسیار جذاب می کند، به خاطر جنس شیشه دوجداره آن نظافت آن بسیار راحت و آسان بوده و در مدت زمان بسیار کم به راحتی لکها را از روی سطح آن پاک می کنید، فضایی بسیار کم را گرفته و تنوع و تعداد شعله هایی بسیار زیادی دارد.

اگر شما به دنبال یک اجاق گاز صفحه ای حرارتی بسیار با کیفیت با بکار گیری آخرین فناوری روز دنیا بوده اید در همین صفحه با مشاهده تمامی محصولات در انواع مختلف، ابتدا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات کافی درباره محصول و سوالات پیش آمده از سوی شما رفع گردد تا یک خرید با خیال راحت را از سایت ما انجام دهید.

قیمت اجاق گاز صفحه ای

برای خرید اجاق گازهای قدیمی و مشعل گازی نیازی به پرداخت هزینه بالایی نیست ولی قیمت اجاق گاز صفحه ای با توجه به امکانات ویژه ای که دارد کمی از اجاق گازهای قدیمی بیشتر است.

اجاق گازهای رومیزی دو مدل بسیار رایج دارند:

اجاق گاز رومیزی شیشه‌ ای: در این نوع از اجاق گازها شیشه‌ هایی که استفاده می ‌شود نشکن بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت دارند که در قیمت اجاق گاز صفحه ای تاثیر گذار است.

اجاق گاز رومیزی استیل: این نوع اجاق گازها بسیار ساده بوده و آجر دار هستند و دارای صفحه ضد خش می باشند اما به دلیل این‌ که اثر چربی و لکه روی آن باقی می‌ ماند معمولاً طرف ‌داران زیادی ندارد چرا که چربی که روی آن باقی می‌ ماند به‌ سختی تمیز می‌ شود در حالی ‌که اجاق گازهای رومیزی ساده بسیار راحت‌ تر تمیز می‌ شوند.

برای خرید یک اجاق گاز رومیزی با صفحه ورق استیل مناسب بهتر است به مراکزی که به طور تخصصی به خرید و فروش اجاق گاز صفحه ای می پردازند مراجعه بفرمایید.

اجاق گازهای رومیزی علاوه‌ بر ظاهر جذابی که دارند ویژگیهای دیگری نیز در خود جای داده ‌اند از جمله:

قیمت گازهای رومیزی نسبت‌ به اجاق گازهای ایستاده بسیار پایین است

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *