0

قیمت گان جراحی استریل

قیمت گان جراحی استریل

بیمارستان ها و علی الخصوص، اتاق های عمل، حساس ترین نقاطی هستند که باید به دور از هر گونه آلودگی باشند در بیمارستان و اتاق عمل تجهیزات بسیار زیادی وجود دارد که به رعایت بهداشت و حفظ سلامت کمک می کنند. یکی از این وسایل کاربردی، پوشش هایی به نام گان است.

این منسوجات که در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن صحبت شده است پس از تولید، استریل می شوند، نوعی لباس مخصوص هستند که غالبا در اتاق عمل و برای جراحی به کار می روند. به استفاده از این پوشش، بخشی که قرار است تحت عمل جراحی قرار گیرد، از سایر نقاط جدا می شود و به نوعی، نقش جدا کننده دارد در واقع، از این پوشش استفاده می شود تا نقاط استریل از نقاط غیر استریل جدا شوند.

در تولید انواع گان جراحی از رنگ های سبز و آبی استفاده می کنند؛ چرا که این رنگ ها به جراح کمک می کنند دید بهتری داشته باشد و راحت تر بتواند رنگ شریان های خونی و رنگ خون را تشخیص بدهد این شان ها در انواع یکبار مصرف یا چند بار مصرف تولید می شوند و بسته به اینکه قابلیت شست و شو داشته باشند یا خیر، در یکی از این دو گروه قرار می گیرند.

قیمت گان جراحی

امروزه در صنایع تولیدات لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی خیلی عوامل می تواند بر قیمت نهایی تاثیرگذار باشد که یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت گان جراحی در بازار نوع متریال استفاده شده در ساخت این نوع گانهای جراحی می باشد بسیاری از تولیدکنندگان به سبب اینکه سود بیشتری به جیب بزنند از مواد اولیه بی کیفیت برای تولید گان جراحی استفاده می نمایند.

معمولا جنس اصلی برای تولید گان جراحی استفاده از الیاف طبیعی پنبه ای است از شاخصه های بارز گان جراحی در بازار فروش می توان به امکان مجدد استریل نمودن آنها استعاره داشت انواع لباسهای یکبار مصرف می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

لباس یکبار مصرف گان ساده: استعمال از این شان بیشتر به سبب پوشش میزهای تجهیزات پزشکی جراحی و پوشش تختهای اتاق جراحی است و پوشش یک بخشی از تن بیمار.

قیمت گان جراحی

گان مدل مایو: این پوشش بیشتر به سبب پوشاندن سینی مایو نظیر رو بالشتی می باشد.

گان ویژه پا: این پوشش بیشتر به سبب استفاده در جراحیهای قسمت تناسلی، مقعدی مورد مصرف قرار می گیرد.

گان بزرگ مدل سوراخ دار: این پوشش کلیه نقاط تن بیمار را می پوشاند به جز نواحی که نیاز است مورد جراحی قرار بگیرد.

شاخصه های کیفی برای انتخاب و خرید این محصول که در قیمت گان جراحی نیز تاثیرگذار است عبارتند از: نرخ مطلوب، توان نگه داری مناسب، استعمال سهولت آن، تهاتر هوایی عالی، سازگار با پوست و بدون ایجاد عوامل آلرژی زا، مانع نم و رطوبت، وجود منافذ مطلوب برای عبور جریان هوا، عدم استفاده از نیروی کاری که به جهت استریلیزاسیون مورد احتیاج بود، عدم استفاده از نیروی کاری که در گذشته به جهت شست و شوی البسه های اتاق جراحی مورد استفاده قرار می گرفت، پایین آمدن نرخ میزان شست و شو و استفاده از آب و کلیه مواردی که برای امر استریلیزاسیون مورد استفاده قرار می گرفت.

گان جراحی استریل

همان طور که پیشتر مطرح شد، گان ها در دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف قابل تهیه و خریداری هستند. این شان ها در ابعاد مختلفی به بازار عرضه می شوند از جمله ابعاد مورد پسند کاربران، ابعاد 100 * 100 و 50 * 50 سانتی متر می باشد. البته این ابعاد دلخواه هستند و شما می توانید ابعاد مورد نظر خود را سفارش دهید تا تولید کنندگان به همان ابعاد دلخواه شما، شان تولید کنند.

عوامل موثر بر قیمت گذاری انواع گان

عوامل بسیار زیادی بر قیمت انواع گان تاثر گذار هستند، از جمله

  • قیمت مواد اولیه
  • قیمت پارچه های مصرفی
  • نوسانات بازار
  • هزینه های حمل و نقل
  • هزینه دستمزد و حقوق کارکنان تولیدی
  • هزینه های مخصوص استریل کردن و محلول ضدعفونی البسه

قیمت گان جراحی

این ها تنها بخشی از عوامل موثر بر قیمت گان جراحی استریل هستند عوامل دیگری همچون نحوه خرید حضوری یا اینترنتی و… نیز بر این امر تاثیر فراوانی می گذارد شرکت های تجاری اینترنتی با حذف واسطه های فروش و خرید از درب کارخانه، طبیعتا قیمت های مناسب تری به مشتری پیشنهاد خواهند کرد.

راه دیگری که می تواند در کاهش هزینه ها موثر باشد، اقدام به خرید عمده است با خرید و سفارش عمده ی محصول مورد نظر خود، می توانید از تخفیفات ویژه برخوردار شوید که در نهایت، قیمت تمام شده ی کالا را تا حد چشمگیری برایتان کاهش می دهد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *