0

قیمت موتور سیکلت هوندا سنگین شکاری

قیمت موتور سیکلت هوندا سنگین شکاری

تا به اینجا با چند مدل موتور سیکلت هوندا پرطرفدار آشنا شدید که تصمیم گیری برای انتخاب آنها را اندکی آسان می کند اما در نظر داشته باشید که علاوه بر بررسی معیارهای فنی، قیمت خرید این وسایل موتوری اهمیت زیادی دارند.

قیمت وسایل حمل و نقل شخصی متاثر از عوامل مختلفی با تغییراتی همراه هستند که مهمترین آنها نوع و قدرت موتور است، به این معنی که هر چقدر قدر و توان موتور بیشتر باشد، عملکرد آن نیز بهبود می یابد که بر افزایش قیمت تمام شده تاثیر می گذارد.

همانطور که می دانید در بازار داخلی قیمت موتور سیکلت هوندا و تامین عمده موتور سیکلت کار چندان آسانی نیست زیرا ضمن محدودیت واردات، طی سالهای اخیر شاهد روند رو به رشد نرخ ارز نیز بوده ایم.

از جنس بدنه موتور و همچنین دیگر قطعات غافل نشوید، استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت قطعات و حتی قابلیت بازیافت آنها عامل مهمی در روند قیمت گذاری موتور سیکلتها هستند.

شرکت هوندا همواره سعی کرده است در زمینه طراحی نیز پیشتاز بازار رقابتی موتور سیکلت باشد که برای این کار نیاز به تامین هزینه لازم و استفاده از طراحان به روز دنیا در این حوزه است، بدون شک این امر نیز بر قیمت موتور سیکلت تاثیر زیادی دارد.

برخی از موتور سیکلتها مانند کراس مخصوص مسابقات ورزشی طراحی و تولید می شوند که قدرت موتور، نوع لاستیک و حتی تکنولوژیهای بکار رفته در آنها کاملاً متفاوت از موتور سیکلت معمولی است، این عامل نیز نقش بسزایی در قیمت گذاری هر عدد از این محصولات دارد.

موتور سیکلت هوندا سنگین

یکی از خوش اقبال ترین برندهای مطرح در دنیا موتور سیکلت هوندا سنگین است حتما می‌ پرسید چرا؟ چون در بین ایرانیان جایگاه خیلی خوبی پیدا کرده است و افراد زیادی هستند که به آن علاقه زیادی دارند و تنها برای خرید این موتور تلاش می کنند.

امروزه شاهد این موضوع هستیم که این موتور سیکلت همچون دوچرخه حرفه ای با نسخه های جدیدی وارد بازار کشورمان می شود و نمونه های از این طرح را در بازار به خوبی می بینیم که توسط تیم سازنده این محصول به بازار ارائه شده و از نظر کیفی بسیار ستودنی است و با کدهای مختلفی و وزن و میزان‌ ظرفیت باک متفاوتی به مشتریان عرضه می ‌گردد.

موتور سیکلت هوندا سنگین

کیفیت مواد سازنده موتور سیکلت هوندا سنگین به قدری عالی است که می توان ساعتها با آن ‌در مسبرهای مختلفی رانندگی کرد بدون آنکه آسیب ببیند یا داغ شود از کمترین پلاستیک در ساختار آن استفاده شده است تا میزان‌ مقاومت آن تا چندین برابر افزایش یابد و در مسیرهای پست و ناهموار نیز بتواند همچنان با قدرت خوبی و با سرعت حرکت کند.

از سال ۱۹۴۸ تا کنون انواع مدل هوندا در شرکت چند ملیتی ژاپنی تولید شده و مدلهای جدیدتری از سالهای ۲۰۲۰ نیز در بازار دیده می شود که توسط این شرکت تولید و در سراسر دنیا توسط نمایندگیهای فروش ارائه می شود و بخش مهم آن در واردات کشور ما وجود دارد.

به مجموعه موتورهایی که حجم سیلندر آنها از ۲۵۰ بالاتر باشد در کشور ما موتور سنگین گفته می شود که برای تردد در خیابان نیاز به مجوزهای خاص دارد و مناسب برای پیست هستند و مخصوص مسابقات موتور سواری می باشند.

موتورسیکلت هوندا شکاری

شاید شما هم به انواع موتورسیکلتهایی که به دلیل شکل ظاهری خاص و لاستیک موتور خود بیشتر در فضای شهری به منظور حمل مسافر مورد استفاده قرار گرفته و به موتورسیکلتهای شکاری معروف هستند برخورد کرده باشیدیا طرفدار آنها باشید، این موتور سیکلتها توسط برندهای مختلف داخلی و خارجی مانند هوندا تولید می شود.

امروزه افراد بسیاری هستند که از محصولات هوندا به ویژه انواع موتورهای هوندا در سراسر دنیا استفاده می کنند و این شرکت توانسته رضایت مشتریان را سرمایه ی کار خود کند.

موتورسیکلت هوندا شکاری

هدف از تولید موتور سیکلت هوندا شکاری به طور عمده حمل و نقل و تردد آسان تر درون شهری می باشد، این موتور سیکلتها استحکام و قدرت کافی برای کاربری حمل مسافر و بار راداشته و مورد توجه و محبوبیت در بین مدم به ویژه مردم قاره های آسیا و آفریقا و کشورهای با جمعیت بسیار بالا مانند هندوستان هستند، این موتورها دارای حجم موتور بین 125 تا 250 سی سی بوده و قدرت آنها بین 10 تا 16 اسب بخار متغیر است.

با توجه به تنوع مدل، برند و قدرت، موتورهای تولید شده معمولا کاراییهای متفاوتی دارند و مشتریان با توجه به نوع نیاز خود برند و مدل خاصی را انتخاب می کنند، برای داشتن یک انتخاب خوب نیاز دارید که اطلاعات کافی در رابطه با برندها و مدلهای مختلف موتورسیکلت داشته باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *