0

قدرت ذهن برای من معجزه کرد

همانطور که میدانید اغلب ما شنیده ایم که هر آنچه را آرزو دارید ابتدا در ذهن خود بپرورانید و این امر تا حد بسیاری به شما در کنار کارهایی که برای رسیدن به موفقیت انجام می دهید اهمیت دارد و من با این تکنیک بود که توانستم در زمینه پودرهای خوراکی درآمد بسیاری را کسب کنم.

پودر ژله اصفهان

یکی از خوراکیهایی که در میان افراد از طرفدارهای زیادی برخوردار می باشد پودر ژله اصفهان می باشد که به صورت جدید و ساده در طعمهای خوش طعم موجود می باشد ماده تشکیل دهند این نوع از محصولات از کلاژن می باشد.

که منبع غنی از پروتئین بوده و افرادی که در این زمینه مشکلاتی را داند می توانند از این خوراکی بهره مند شوند استفاده از این خوراکی می تواند به استحکام استخوانها بسیار کمک کند و سلامت پوست را تا حد زیادی در بر می گیرد این نوع خوراکی لذیذ برای افرادی که گیاه خوار می باشند بسیار مفید بوده و می توانند از این نوع خوراکی برای بدنشان بسیار بهره بگیرند.

افرادی که در طول روز فعالیتهای سنگینی را دارند بهتر است برای این که از مفصل و استخوانهایشان محاقظت کنند از این نوع خوراکی استفاده داشته باشند اگر جز آن دسته از افرادی هستید که دچار ریزش مو می باشید می توانید برای درمان از این منبع عالی پروتئینی استفاده داشته باشید.

پودر موز

موز خشک شده و پودر شده مثل میوه تازه آن خاصیت های بسیاری دارد. پودر موز بسیار خوش طعم و خوش عطر و بوست که ویتامین ها و مواد مغذی بسیاری دارد. که می تواند نقش پررنگی در آرامش اعصاب عضلات داشته باشد.وباعث تسکین و آرامش دردهای عضلانی شود.

پودر موز میتواند در عضله سازی به ورزشکاران و بندسازان کمک بسیاری کند و خطر ابتلا به افسردگی را کاهش دهد.پودر موز خستگی را کاهش میدهد و سیستم ایمنی بدن را تقویت می نماید.استفاده از این پودر باعث تعادل سیستم گوارش بدن می شود.و می تواند رژیم غذایی را راحت و آسان کند.

از این محصول می توان در تهیه دسر و ژله ، بیسکوییت،ویفر،نوشیدنی و اسمتوتی استفاده کرد.همینطور قابل استفاده در پخت کیک،بستنی میوه ای و ژله طبیعی است و میتوان از آن به عنوان پودری تقویت کننده جهت طعم نان و کیک و … استفاده کرد.می توانید آن را با کمی پودر شکر مخلوط کنید و بر روی مافین، کوکی و … بپاشید.

جوش شیرین

ما قصد داریم در مطالبی که قرار است برای شما شرح دهیم، درباره خرید جوش شیرین و نقش  جوش شیرین در پخت کیک اسفنجی و خواص بی نظیر آن صحبت کنیم و راهنماییهای لازم را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم تا خرید بسیار خوبی را تجربه نمایید.

جوش شیرین معمولا نوشابه سودا شناخته می شود که در شیمی به آن کربنات سدیم هیدروژن گفته می شود که به صورت ماده ای جامد سفید رنگ می باشد.

از پودر جوش شیرین استفاده های مختلف می نمایند که برای هر کاری مصارف متنوعی دارد، این پودر که مزه شوری دارد هم به عنوان خوراکی استفاده می شود و هم برای امور خانگی از آن استفاده می کنند.

این ماده در دو نوع صنعتی و خوراکی به فروش می رسد که بسیار مشابه بهم می باشند اما کاربردهای جدا از هم داشته که نمونه خوراکی آن را اصولا بی کربنات سدیم و نمونه صنعتی را در بازار کربنات سدیم می شناسند.

کارخانه هایی که مواد غذایی مثل کیک تولید می کنند از نمونه خوراکی استفاده می کنند که بسیار پر خاصیت نیز می باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *