0

تنها شغلی که من را به تمام خاسته هایم رساند

تنها شغلی که من را ثروتمند کرد و به تمام خاسته هایم رساند خرید و فروش روفرشی بود به خصوص روفرشی هایی مانند دوشانل و بافتنی در اندازه های مختلف مانند 12 متری که فروش فوق العاده بالایی داشت در ادامه با خواندن مطالب با این از روفرشی بیشتر آشنا شوید.

روفرشی بافتنی

یکی از روفرشی پر فروش در ایران روفرشی بافتنی  می باشد این محصول نامبرده دارای طرحهای بسیار زیبا و پر تنوع است همچنین از نخ ابریشم تولید می شود و با وجود نخهای برجسته و طرحهای منحصر به فرد استقبال بسیار مشتریان شده است.

اصولا از روفرشی اقبال در پذیرایی منزل استفاده می کنند بخاطر دوچندان شدن منزل بسیار کارایی دارد، رو فرشی کلا به دو دسته تقسیم می شود: ساده و کش دار، یک رو و دورو می باشد. روفرشی ساده: از این محصول می توانید به طور ساده بر روی فرش خود پهن کنید در طرح، رنگ، سایز مختلفی موجود است.

روفرشی کش دار: از رایج ترین و پر فروش ترین محصول سایت ما می باشد چرا که روفرشی کشدار ثابت می ماند سر نمی خورد و کل فرش را  کاملا می پوشاند با استفاده از کشها به یک دیگر متصل می شوند به همین دلیل از سر خوردگی جلوگیری می شود نیز مشتریان و خریداران بسیاری از آن استقبال کرده اند.

روفرشی دوشانل

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشیم نرمی و مناسب بودن رویه ی این روفرشی دوشانل می باشد باید دقت کنید این روفرشیها لطیف و مناسب باشند تا بتوانید هر یک از این محصولات را خریداری کنید و در هنگام استفاده نیز راحتی این محصولات را دریابید و متوجه ی لطافت مناسب این روفرشی شوید.

اگر فرش خود را با قیمت زیادی خریداری کرده اید باید بگوییم برای نگهداری و مراقبت از آن لازم است ز روفرشی استفاده کنید زیرا با این کار می توانید از نفوذ آلودگی به درون فرش جلوگیری کنید و تا سالهای زیادی نیاز  به شستشوی فرش نباشد. برای سفارش و خرید أنواع مختلف محصولات می توانید به سایت ما مراجعه کنید و بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت خریداری کنید و از خرید خود سود زیادی را کسب کنید و بتوانید با استفاده ی مناسب و بجا تا میزان زیادی مشکلات خود را حل کنید.

روفرشی 12متری

با توجه به کیفیت و طرح و نقش روفرشی 12 متری، دارای تفاوت قیمت زیادی می باشد، روفرشی ازمحصولاتی است که نیاز خانواده ها بوده و از کثیف شدن فرشهای منزل تان جلوگیری به عمل آورده و این روفرشی در صورت کثیف شدن به راحتی قابل شستشو می باشد. امروزه این محصول در طرحهای مختلف تولید می شوند از جمله کلاسیک و سنتی، مدرن، ابریشمی و ترک که هر کدام دارای طرحهای متنوع و جذابی می باشند.

مزیت مهم روفرشی پتویی یشمی ایرانی دوام بالا، ضخامت بالا، طرحهای به روز، عدم پرز دهی ، رنگ ثابت و طبیعی بودن نقش آن می باشد. همچنین مدلهای جدید ایرانی قابلیت دو رو استفاده را داشته و در برابر مواد چرب و شیمیایی و نیز نور مستقیم خورشید مقاومت بسیار بالایی دارد. خوبی روفرشی کشدار آن است که با برداشتن کشهای دور محصول می توان از آن به صورت جداگانه به عنوان زیر انداز استفاده کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *