0

معتبرترین فروشگاه اینترنتی فرش

بهترین کارخانه فرش در کاشان کدام است؟

یکی از مهمترین وسایل منزل در تمامی دکوراسیون ها، استفاده از فرش است. در ایران کارخانه های زیادی در زمینه تولید فرش مشغول به کار هستند ودر این میان کاشان، بزرگترین مهد فرش ماشینی ایران است. اما از بین همه کارخانه های تولید فرش در این شهر کدام یک از آنها برای خرید مناسب تر است؟

گروه صنعتی شادرخ کویر کاشان در سال ۱۳۸۴ تاسیس گردید و در طول این ۱۷ سال سابقه کاری ، همواره با بروز کردن خط تولید و ماشین آلات در صدر تولید کنندگان برترو دارای معتبرترین فروشگاه اینترنتی فرش بوده است.این مجموعه به پشتوانه تیم متخصص و با استفاده از جدیدترین نرم افزارهای طراحی و رنگ و بافت به عنوان نماد نوآوری در فرش ماشینی، مطرح گردیده است.

معتبر ترین فروشگاه اینترنتی فرش

به دستمسلما آوردن صفت برترین در بین تعداد زیاد رقیبان در بازار کار راحتی نیست. این گروه صنعتی، دارای معتبرترین فروشگاه اینترنتی فرش است که محصولات خود را به صورت آنلاین در دسترس مشتریان قرار داده است. شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فرش شادرخ می توانید با انتخاب فرش مورد نظر خود همه مشخصات فنی ارائه شده آن را بررسی کنید.جنس، نخ، تراکم، شانه، نوع بافت، رنگ و توضیحات تکمیلی، همگی در شرح کالا آمده است.از آنجایی که مشتریان این مجموعه تنوع گسترده ای دارند، تلاش زیادی صورت گرفته است تا این تنوع را در محصولات نمایان شود. از این رو، هنگام مراجعه به فروشگاه اینترنتی فرش شادرخ متوجه طرح ها و رنگ های مختلف فرش ماشینی برای هر نوع سلیقه ای خواهید شد.

مزایای خرید از معتبرترین فروشگاه اینترنتی فرش:

امروزه به دلیل افزایش مشغله‌ها افراد بسیار زیادی به خرید اینترنتی روی آورده اند چون در این صورت، اکثر محدودیتهای خرید حضوری از پیش پای شما برداشته می‌شود. جدای از آن، همه ی فروشگاه ها در ساعات خاصی مشغول به فعالیت هستند و خریدار است که باید شرایط رفت و آمد خود را با آنها وفق دهد. علاوه بر این خیلی از افراد فرصت و امکان رفتن به شهر دیگر را ندارند، اما در یک خرید اینترنتی لازم نیست از خانه خود خارج شوید و بدون دردسر می توانید با مشاهده عکس و فیلم های فرش مورد نظر خود، آن را از سایت خریداری کنید. اما اگر هنوز هم برای خرید اطمینان کافی ندارید بهتر است نکات مهم زیر را مطالعه کنید تا با خیالی آسوده فرش مد نظر خود را خریداری کنید.

پشتیبانی تمام وقت:

دسترسی به پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته این امکان را به شما می دهد تا تمامی سوالات خود را در مورد محصولات، قیمت، شرایط اقساطی و خدمات پس از فروش از کارشناسان فروش و متخصصین مسلط در این زمینه بپرسید.

امکان مقایسه فرش ها:

شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فرش می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات مختلف فرش، ازجمله؛ قیمت، رنگ، سایز، طرح، مواد تشکیل دهنده، گره، شانه و… را باهم مقایسه کنید و راهنمایی کامل در مورد تاریخچه فرش را مطالعه فرمایید.

ضمانت اصالت کالا و امکان تعویض:

در خرید اینترنتی فرش ضمانت نامه برای خریدار مهم ترین اصل می باشد، ضمانت نامه اصالت فرش درواقع از معتبرترین ضمانت نامه های موجود است چراکه، مستقیما از خود تولید کننده تضمین می شود. تمامی محصولات این فروشگاه دارای ضمانت اصالت ۶۰ ماهه هستند و حتی ضمانت تعویض کالا برای انواع فرش، به مدت ۷ روز فراهم شده است. بدون هیچ نگرانی می توانید خرید کنید و در صورت نیاز ۷ روز این امکان را دارید که فرش خود را با مدل دیگری تعویض کنید.

پرداخت به دو روش حضوری (درب منزلو آنلاین:

پس از انتخاب فرش گام بعدی ثبت سفارش است که به دو صورت امکان پذیراست. شما هم از طریق رمز دوم به صورت الکترونیکی و آنلاین می توانید در یک درگاه امن در سایت، مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید یا اینکه حضوری در، درب منزل پس از دریافت سفارش، نسبت به پرداخت اقدام کنید. می توان گفت این روش پرداخت به صورت آنلاین سبب محبوبیت خاصی برای این کارخانه فرش در ایران شده است.

امکان تحویل اکسپرس:

حتی با وجود مسافت زیاد با کارخانه شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را پس از تایید پرداخت، درب منزل دریافت کنید. تحویل اکسپرس این امکان را فراهم کرده است و فرش شما با ضمانت کامل ارسال و در زمانی کوتاه به دست شما می‌رسد.اما نکته ی مهم دیگر این است که ارسال فرش در سراسر ایران به صورت رایگان است. یعنی شما برای پرداخت فرش نیازی به پرداخت هزینه ارسال ندارید و فرش به صورت کاملا رایگان برای شما در هرکجای ایران باشید ارسال می شود.

قیمت در معتبرترین فروشگاه اینترنتی فرش:

مهم ترین نکته و مزیت برای معتبرترین فروشگاه اینترنتی فرش، قیمت آن است. این مجموعه دست تمام واسطه ها را از عرضه مستقیم کالا قطع کرده است و شما فرش خود را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری می کنید. همین رابطه بدون واسطه بین تولید کننده و مصرف کننده سبب تفاوت چشمگیر قیمت و یک عامل قابل توجه برای خریداران شده است. در این نوع فروش شما فرش را، با مقرون به صرفه ترین قیمت خریداری می کنید.

فروش فرش به صورت اقساط:

خرید اقساطی فرش به منظور رفاه حال کسانی که دارای درآمدی ثابت هستند، اما توان پرداخت یکباره هزینه فرش را ندارند روشی بسیار ایده‌آل است.به طور کلی فرش شادرخ با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی تصمیم گرفته است تا با ایجاد شرایط فروش اقساطی مناسب، وضعیت مطلوبی برای خریداران فراهم نماید. بنابراین؛ افرادی که تمایل دارند فرش دل خواه خود را به ‌صورت غیر نقدی خریداری کنند می ‌توانند تعداد اقساط را با در نظر گرفتن وضعیت مالی خود مشخص کنند.با توجه به توضیحات ذکر شده به شما توصیه می‌ کنیم برای خرید اقساطی فرش حتما به وب‌ سایت اینترنتی زیر مراجعه فرمایید؛ https://shadrokhcarpet.ir زیرا این فروشگاه علاوه ‌بر ارائه بهترین و با کیفیت ‌ترین فرش‌ های بازار، در درک شرایط مشتری نیز به بهترین شکل ممکن عمل می ‌کند؛ به‌ طوری ‌که خریدار به ‌منظور استفاده از خدمات این طرح به ارائه مدارک سخت و پیچیده نیازمند نمی ‌باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *