0

شیک پوش ترین هنرمندان هالیوود در جشنواره اسکار

به جرات می‌توان گفت که مراسم اسکار یکی از پربیننده‌ترین‌ترین رویدادهای جهان است که هرساله در ماه مارس میلادی برگزار می‌شود؛ بنابراین افراد حاضر در این مراسم نظیر هنرمندان تلاش می‌کنند تا با استفاده از بهترین لباس‌های مردانه و زنانه استایل‌های جذابی برای خود ایجاد کنند.
به‌علاوه در این مراسم برخی هنرمندان به سراغ سبک‌های سنتی و نسبتا قدیمی می‌روند و استایل ظاهری برای خود ایجاد می‌کنند که شاید دیدن چنین استایل‌هایی برای برخی افراد در عصر حاضر کمی عجیب به‌نظر برسد. البته در این میان شما هنرمندانی را می‌توانید مشاهده کنید که بهترین کت و شلوارهای خود را برای این مراسم کنار گذاشته‌اند و برای حضور در چنین مراسمی آن‌ها را می‌پوشند.
اما با تمام این تفاسیر مراسم اسکار ۲۰۲۳ نشان داد که رنگ سفید، از جمله رنگ‌هایی است که به هنرمندان کمک می‌کند تا جذابیت‌های لباس‌های خود را برحسته‌تر کنند. ولی این موضوع هم نتوانست ذات این مراسم را از او بگیرد و جشنواره امسال هم پر از لباس‌های رنگارنگ بود.

لباس های هنرمندان شیک پوش چه ویژگی هایی دارد؟

اگر به موضوعاتی نظیر مد علاقه داشته باشید، می‌دانید که لباس‌ها چیزی بیش از ابزارهایی هستند که هم آقایان و هم بانوان در اختیار دارند تا برای خودشان استایل‌های گوناگون جذابی برای خودشان ایجاد کنند. اساسا لباس‌ها روایت‌گر داستان سلیقه صاحبان خود هستند و شما با نگاه کردن به لباس‌های هرشخصی می‌توانید متوجه شوید که شیک و مرتب به ‌نظر رسیدن تا چه اندازه برای آن شخص مهم است.
اما تقلید از روی دست دیگران هرگز نمی‌تواند استایل ظاهری شما را جذاب کند. چون هر شخصی لباسی به تن می‌کند که با شخصیت و فرم بدن او تناسب دارد؛ بنابراین پوشیدن پیراهن سبز روشن یقه دکمه دار که فرد مشهوری به تن کرده است، الزاما شما را شیک‌پوش جلوه نمی‌دهد.
اما چنین موضوعی نباید این ذهنیت را در شما ایجاد کند که الگو گرفتن از سبک لباس پوشیدن افراد مشهور به ویژه هنرمندان اساسا اشتباه است. چون انجام چنین کاری باعث می‌شود تا شما با اصول ست کردن انواع لباس‌ها بایکدیگر آشنا شوید.
به عنوان نتیجه‌گیری و برای پاسخ به سوال بالا هم باید بگوییم که لباس‌های هنرمندان شیک‌پوش توسط برجسته‌ترین طراحان لباس جهان دوخته می‌شود و هرساله برای حضور در مراسمی این چنینی هریک از آن‌ها لباس‌هایی را به تن می‌کنند که طراحان شخصی آن‌ها برایشان درنظر گرفته‌اند؛ بنابراین از جمله ویژگی‌های بارز آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد.

شیک پوش ترین هنرمندان مراسم اسکار چه کسانی بودند؟

همان‌طور که می‌دانید صنعت مد در مقایسه با سایر صنایع، بسیار سلیقه‌ای است و هرشخصی می‌تواند نظر شخصی خود را در خصوص شیک‌پوش بودن یا نبودن فردی داشته باشد. از این رو در مورد شیک‌پوش ترین هنرمندان مراسم اسکار نظرها بسیار متفاوت خواهد بود.
اما اگر بخواهیم اصولی و قواعدی استاندارد نظیر ترکیب رنگی جذاب، وجود هماهنگی مناسب میان لباس‌ها و وجود عنصر خلاقیت در ست کردن لباس‌ها را درنظر بگیریم، می‌توانیم در خصوص آقایان هنرمندانی مانند اندرو گارفیلد و مایکل بی جردن را نام برد و در خصوص بانوان هم می‌توانیم از ریحانا، فلورنس پیو، نیکول کیدمن، آنا د آرماس، کیت بلانشت و کارا د لواین نام ببریم.

سخن پایانی

در آخر باید بگوییم که لباس هر شخصی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد؛ بنابراین غیرمنصفانه است که صرفا برای داشتن استایلی شیک و جذاب به آن‌ها نگاه کنید. همیشه به خاطر داشته باشید که مراسم‌ها جایی برای آن هستند تا افراد مشهور و به ویژه هنرمندان شیک‌ترین و جذاب‌ترین لباس‌های خود را به تن کنند؛ بنابراین تنها موردی که باید به آن توجه کنید این است که بفهمید آن‌ها برای ایجاد یک ترکیب جذاب در پازل استایل خود چه اکسسوری و لباس‌هایی را کنار یکدیگر قرار داده‌اند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *