0

کامل‌ترین آموزش اتوکد حرفه ای ویژه دانشجویان معماری و عمران

آموزش رایگان اتوکد محمد فرشادیان

در این مقاله آموزشی قصد داریم تا به شما جامع ترین و کامل‌ترین آموزش اتوکد حرفه ای را معرفی کنیم  تا از این پس به راحتی بتوانید به روز ترین و پر محتوا ترین آموزش های اتوکد را به رایگان دریافت ، مشاهده و در پروژه های خود پیاده سازی کنید. در واقع با این آموزش ها می توانید صفر تا صد اتوکد را در هر ورژنی ( آموزش صفر تا صد اتوکد 2020، آموزش صفر تا صد اتوکد 2016 ، آموزش صفر تا صد اتوکد 2022 و . . .  ) مشاهده کنید و در انتهای این مقاله به شما کد تخفیفی را هم به عنوان هدیه ارائه می دهیم تا اگر تمایل داشتید از آنها نیز استفاده کنید. این را هم بگوییم که آموزش اتوکدی که برایتان آورده ایم مخصوص دانشجویان معماری و عمران می باشد. در ادامه می پردازیم به معرفی این مجموعه و آموزشی که تهیه شده است.

شرکت ها و مجموعه های زیادی هستند که در فضای وب آموزش های اتوکد متعددی را ارائه داده اند، از این رو تیم تاپ کوپن در صدد این برآمد تا بهترین آن ها را انتخاب کند که از بین مجموعه هایی همچون وبلاگ دیجیکالا، سایت متمم، سایت محمد فرشادیان، سایت برترآموز، سایت سون لرن و . . .  به آموزش اتوکد محمد فرشادیان رسید. چرا که این مجموعه چندین سال است به صورت تخصصی روی نرم افزار اتوکد کار می کند و آموزش های مفیدی را به دانشجویان معماری و عمران و علاقه مندان به این حوزه ارائه داده است و نتایج قابل توجهی را نیز گرفته است. به همین جهت در ادامه مطالبی را از گروه آموزشی محمد فرشاادیان به شما ارائه خواهیم کرد.

آموزش رایگان اتوکد محمد فرشادیان

به گزارش تیم تاپ کوپن آموزش رایگان اتوکد محمد فرشادیان یکی از بهترین آموزش های رایگان اتوکد اینترنت است که شما می توانید به صورت کاملا رایگان این آموزش را دریافت ، دانلود و مشاهده کنید و به سرعت بعد از به اتمام رسیدن آموزش ها از آن برای کسب درآمد خود استفاده کنید. چرا که این آموزش ها تا جایی که ما متوجه شدیم آموزش هایی مخصوص ورود به بازار کار معماری و عمران می باشد. البته آموزش رایگان اتوکدی که تیم محمد فرشادیان ارائه داده است قدم اول برای ورود به این حوزه می باشد و قطعا برای اینکه حضور پر رنگی در بازار کار داشته باشید باید قدم های بعدی را نیز طی کنید.

? اگر علاقه دارید تا آموزش رایگان اتوکد محمد فرشادیان را به رایگان دریافت و دانلود کنید می توانید از طریق روشی که در ادامه خواهیم گفت پیش بروید : ( آموزش رایگان اتوکد محمد فرشادیان )

آموزش اتوکد حرفه ای

طبقه توصیه هایی که مهندس فرشادیان کرده است شما دوستان عزیز و مخاطبین وبسایت تاپ کوپن می توانید بعد از اینکه آموزش رایگان اتوکد مهندس فرشادیان را مشاهده کردید، برای مشاهده آموزش های حرفه ای اتوکد از طریق روشی که در ادامه به شما خواهیم گفت وارد شوید و آموزش های پیشرفته تری را مشاهده کنید. هر هفته به طور منظم در وبسایت گروه آموزشی محمد فرشادیان مقالاتی آموزشی پیرامون اتوکد برای هنرجویان و علاقه مندان معماری و عمران منتشر می شود که شما می توانید آن مقالات را مطالعه و مشاهده کنید تا علاوه بر اینکه پایه نرم افزاری خود را تقویت کنید، بلکه آن را حرفه ای تر نیز بکنید. برخی از آموزشی های مهم و کاربردی ای که در وبسایت محمد فرشادیان منتشر شده اند عبارت است از : آموزش نصب اتوکد محمد فرشادیان ، آموزش نصب کاتب در اتوکد مححد فرشادیان ، بهترین ورژن اتوکد محمد فرشادیان و . . . .

? برای دسترسی به آموزش اتوکد حرفه ای گروه آموزشی محمد فرشادیان کافیست در google عبارت مقابل را سرچ کنید : ( آموزش اتوکد محمد فرشادیان )، وبسایت اولی که برایتان به نمایش در می آید شامل تمام آموزش های حرفه ای اتوکد میشود.

آموزش اتوکد حرفه ای

آیا نیاز است اتوکد را به صورت حرفه ای آموزش ببینیم؟

طبق گفته گروه آموزشی محمد فرشادیان این یکی از پر تکرار ترین سوالاتی است که هر هفته هنرجویان ما از ما می پرسند که آیا نیاز است حتما اتوکد را حرفه ای آموزشی ببینیم و کل اتوکد را یاد بگیریم یا نه همین آموزش رایگان اتوکد شما کافیست برای آموزش اتوکد؟؟ سوالی به شدت مهم که در ادامه به صورت کامل به جواب آن خواهم پرداخت. اول این موضوع را مطرح کنم که شما برای اینکه در موضوعی متخصص شوید باید آن را به صورت کاملا حرفه ای آموزش ببینید، میخواهد اتوکد باشد یا حرفه دیگری. پس تا اینجای کار جواب این شد که برای یادگیری حرفه ای اتوکد اقدام کنید. نه صرفا یادگیری مقدماتی اتوکد. ولی آموزش حرفه ای اتوکد به این معنا نیست که بیایید و کل اتوکد را آموزش ببینید!!! این را از من به یادگار داشته باشید که نرم افزار انتها ندارد و نامحدود است و یادگیری کل یک نرم افزار برای انجام دادن پروژه ها به هیچ عنوان توصیه نمی شود و لزوما کسی که کل نرم افزار را بلد است حرفه ای نیست. از نظر من شخصی در کار با اتوکد حرفه ای است که بداند در چه زمانی از چه دستوری استفاده کند تا سریع تر به نتیجه برسد، دست تندی داشته باشد و انقدر کار کرده باشد که بتواند به راحتی دستور ها را خیلی سریع اجرا کند و به دستوراتی که میتوانند یک پروژه را به صورت صفر تا صدی اجرا کنند اشراف و تسلط ویژه ای داشته باشد. از نظر من این شخص حرفه ای است. ولی لزومی هم ندارد کل اتوکد را بلد باشد.

مثلا یکی از نشانه های یادگیری حرفه ای اتوکد این است که شما به قدری مهارت پیدا کنید که بتوانید به راحتی با شورتکات ها دستوراتی که نیاز دارید را فراخوانی و از آنها به سرعت استفاده کنید. پس در نهایت به شما پیشنهاد میدهم به صورت حرفه ای آموزش اتوکد را پیگیری کنید، دستورات مربوطه را آموزش ببینید و بعد روی سرعت خود کار کنید. مطمئن باشید با همان سرعت خود می توانید در تایم کمتری پروژه را انجام دهید و خب این موضوع روی آینده کاری شما هم قطعا تاثیر مستقیمی خواهد گذاشت.

چه سیستمی برای آموزش اتوکد نیاز داریم؟

برای کار کردن با نرم افزار اتوکد نیاز به سیستم خیلی قوی ای ندارید! البته اگر دانشجوی رشته معماری هستید و میخواهید با سایر نرم افزار ها هم کار کنید ( مانند رویت ، مکس ، راینو ، فتوشاپ و  . . .  ) ، پیشنهاد میکنیم لپتاپ مناسبی تهیه کنید. امروز 1401.07.02 است، با قیمت های الان لپتاپ خوب لپتاپ بالای 30 میلیون تومان است، ولی با همین 30 میلیون تومان می توانید کامپیوتر قوی ای تهیه کنید که این کاملا مسئله ای شخصی است و هر شخصی متناسب با نیاز خود تصمیم می گیرد.

ولی اگر در رشته عمران فعالیت داشته باشید آنچنان به سیستم قوی ای احتیاج ندارید و اصلا نیازی نیست مثل بچه های معماری برای سیستم هزینه کنید، مگر اینکه قصد داشته باشید از نرم افزار رویت استفاده کنید. طبیعتا اگر بخواهیم راجع به سیستم بحث کنیم به شدت مقاله ای طولانی و حوصله سر بری خواهد شد. به همین جهت پیشنهاد میکنم در گوگل کلمه “لپتاپ اتوکد محمد فرشادیان” و “لپتاپ مخصوص مهندسی معماری محمد فرشادیان” را سرچ کنید، در آنجا تعدادی وویس، ویدیو و متن را برایتان قرار دادیم تا بتوانید به راحتی سیستم مورد نظر خود را انتخاب کنید و به تعداد زیادی از سوالاتتان نیز پاسخ داده ایم تا خریدی مطمئن تر داشته باشید. اینکه لپتاپ دست دوم تهیه کنید یا نه؟ چه مشخصاتی داشته باشد و  . . .

? برای دسترسی به مقالات مربوط به تهیه لپتاپ معماری این عبارات را سرچ کنید : ( لپتاپ اتوکد محمد فرشادیان ) ( لپتاپ مخصوص مهندسی معماری محمد فرشادیان )

آموزش رایگان اتوکد 2019

آیا مهم است از چه ورژنی از اتوکد استفاده می کنیم؟

به هیچ عنوان مهم نیست که دارید از چه ورژنی از نرم افزار اتوکد استفاده می کنید، چرا که بیس و پایه نرم افزار اتوکد یکی است، در آموزش رایگان اتوکدی که برایتان در نظر گرفتیم نیز به همین صورت است. دوستان و هنرجویانی داشتیم که با اتوکد ورژن 2009 و 2007 کار کرده اند و تمرین می کردند، دوستانی را داشتیم که با اتوکد 2023 ، 2022 و ورژن های بالا موزش ها را پیش میبردند و هیچ مشکلی نداشتند، چرا که در آموزشی که برایتان تهیه کردیم تمامی دستور ها یکی است به غیر از تعداد کمی از دستورات که آن هم در قسمتی که به آن مربوط می شود به صورت کامل گفتیم که دوستانی که ورژن پایین تری از اتوکد را استفاده می کنند باید چه کاری انجام دهند. ولی خب طبیعتا اگر می خواهید بهترین کار کرد با نرم افزار اتوکد را داشته باشید حتما از ورژن های انتهایی اتوکد استفاده کنید.

این آموزش هم توصیه میکنم مشاهده کنید تا سوالات بیشتری را از شما رفع کنیم، در گوگل سرچ کنید : ( بهترین ورژن اتوکد محمد فرشادیان )

به چه صورت می توانیم از اتوکد کسب درآمد کنیم؟

این که بخواهید فقط با آموزش اتوکد حرفه ای کسب درآمد کنید کمی سخت است و اگر در رشته معماری و عمران فعالیت می کنید باید به شما بگویم که سخت در اشتباهید!!! چرا؟؟ به این دلیل که اگر بخواهید فقط با یادگیری نرم افزار اتوکد وارد بازار کار شوید در بهترین شرایط نقشه کش و یا اپراتور اتوکد خواهید شد و شما طراحی نمی کنید، در واقع وظیفه طراحی که قلب کار است با شما نیست و به دست طراح معمار سپرده می شود و شما بعد از اتمام پروسه طراحی باید نقشه را در اتوکد ترسیم کنید و تحویل کارفرما دهید. به همین علت اگر در رشته معماری و عمران فعالیت می کنید تلاش کنید تا در پوزیشن طراح معمار قرار گیرید تا هم حقوق بالاتری دریافت کنید و هم لول اجتماعی قوی تری نسبت به اپراتور اتوکد داشته باشید. ولی خب زمانی که باید بگذارید تا به این جایگاه برسید هم زمان بیشتری است و طبیعتا زحمت بیشتری هم دارد. ولی خب ارزش دارد تا مدتی را زحمت بکشید و در نهایت نتیجه آن را مشاهده کنید. شاید الان بپرسید که باید از چه مسیری حرکت کنید؟ ابتدا باید آمزوش اتوکد حرفه ای را دنبال کنید و اتوکد را حرفه ای شوید، سپس باید ضوابط مقررات ملی ساختمان و ضوابط شهرداری مخصوص پروژه های مسکونی را مسلط شوید و در مرحله آخر مبانی طراحی معماری برای پروژه های مسکونی را نیز مسلط شوید تا بتوانید به صورت اصولی طراحی کنید، ضوابط را رعایت کرده و پروژه ای که طراحی کرده اید را در اتوکد ترسیم و نهایی کنید. این موارد را خودتان هم می توانید آموزش ببینید ولی اگر میخواهید سریع تر، دقیق تر، پروژه محور و اصولی پیش بروید حتما پیشنهاد می کنیم دوره مانسترکد گروه آموزشی محمد فرشادیان را تهیه کنید تا تمامی این موارد را به یکباره آموزش ببینید و در جهت رشد خود از آن استفاده کنید.

? برای دسترسی به اطلاعات بیشتر در خصوص دوره مانسترکد در گوگل عبارت مقابل را سرچ کنید : ( مانسترکد محمد فرشادیان )

دانلود فیلم آموزش اتوکد مقدماتی

کلام آخر . . .

امیدواریم از این آموزش استفاده کرده باشید و برایتان مفید واقع شده باشد./تیم تحریریه تاپ کوپن

کاربرانی که از طریق وبسایت تاپ کوپن به وبسایت گروه آموزشی محمد فرشادیان مراجعه کنند و تمایل به تهیه دوره مانسترکد داشته باشند، به دلیل اینکه کاربر وبسایت تاپ کوپن بوده اند می توانند جزو اولین نفراتی باشند که از این دو کد تخفیف استفاده می کنند و از تخفیفات این مجموعه استفاده می کنند. ( کد های تخفیف : rep-takhfif2 و rep-takhfif1 ) ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با خود مهندس فرشادیان نیز می توانید از طریق اینستاگرام محمد فرشادیان ( https://www.instagram.com/mohammad.farshadian/ ) و یا با شماره واتساپ 09390277983 ارتباط مستقیم بگیرید.

منبع مقاله وبسایت محمد فرشادیان : MohammadFarshadian.com

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *