0

پیشران اصلی موفقیت در کار و کسب های اینترنتی

کسب و کار اینترنتی، ترکیبی از مهارت، دانش و خلاقیت است که بتواند نیازهای قشری از افراد جامعه را برطرف کند و فضای داد و ستد را تا حد بسیار زیادی گسترش دهد.

1 مثقال زعفران

مارک های مختلفی در بازار اقدام به فروش زعفران پوشال اعلا می کنند و آن را برحسب کیفیت، با قیمتهای مختلفی ارائه می دهند، اگر بخواهید به طور دقیق بدانید 1 مثقال زعفران چند تومان است باید گفت این محصول در بازه قیمتی 70 تا 250 هزار تومان به فروش می رسد که دارای خواص بسیار زیاد و ارزشمندی برای بدن می باشد.

لوله پلیکا کشاورزی

یکی از لوله های پرطرفدار که در صنعت کشاورزی استفاده می شود، لوله پلیکا سفید نام دارد که رنگ آنها خاکستری می باشد و قدیمی ترین کارخانه تولید این لوله ها در کرج واقع شده است که لوله پلیکا کشاورزی نیز مناسب و ارزان بوده است و از این کالاها در شبکه های آبرسانی و در زمینه کشاورزی مورد کاربرد قرار می گیرد که از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.

تخمه ژاپنی اعلا

تخمه ژاپنی اعلا بسیار پرخاصیت بوده و از تنقلات بسیار مفید و پر طرفدار که در بین ایرانیها محبوبیت خاصی دارد تخمه ژاپنی است البته توجه داشته باشید که جابانی نام درست آن بوده و مردم به اشتباه آن را ژاپنی می نامند، شما می توانید به صورت شور، اعلا و درجه یک آن را بسته به کیفیت و بسته بندی در بازار مشاهده کنید و طعم و مزه آن نیز بسیار مناسب است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *