0

آخرین اخبار تحصیلی کانادا

تسهیلات بیشتر دولت کانادا برای دانشجویان در شرایط کرونا

در اخبار مهاجرت کانادا از موقعی که کرونا ویروس شیوع پیدا کرد، تغییرات ایجاد شد. طبق قوانین ورود به کانادا در کرونا دانش‌آموختگانی که شروع کلاس‌های آنان در شهریور بوده است، به خاطر این‌که نتوانسته‌اند، بر سر کلاس‌های تحصیلی در کانادا حضورداشته باشند، آنلاین مشغول خواندن دروس می‌باشند. آنان به خاطر این‌که حمایت مقامات کانادایی رادارند بدون استرس از آموزش آنلاین بهره‌مند‌ می‌شوند و هرروزه در ساعات تعیین‌شده این آموزش‌ها را دنبال می‌کنند. اشخاصی که آنلاین درس می‌خوانند پس از تحصیلات اجازه ماندن در کانادا به‌اندازه طول تحصیل رادارند. پس‌ازاین بابت خیالتان آسوده باشد.

از آنجاکه دقیقاً مشخص نیست چه روزی کرونا از بین می‌رود و محدودیت‌ها کاملاً برداشته می‌شود، پیشنهاد قوی و تأکید صریح ما این است که آنلاین مشغول خواندن شوید تا زمانی که شرایط سفر به کانادا از طریق تحصیل برایتان به وجود آید. اگر اخبار تحصیلی کانادا را دنبال می‌کنید یا به عبارتی دنبال کننده اخبار مهاجرت‌ کانادا می‌باشید و پذیرش دریافت کرده‌اید از شما می‌خواهیم که به‌منظور جلوگیری از هزینه‌های زندگی (خوراک، بیمه و محل اسکان) حتماً آنلاین مشغول تحصیل شوید. مطمئن باشید روزی مرزها باز می‌شوند و شما به‌آسانی وارد کانادا خواهید شد.

در حال خواندن این مطلب هستید : آخرین اخبار تحصیلی کانادا

حضور استرالیایی‌ها در انتخابات فدرال

طبق آخرین اخبار رسیده از استرالیا تا الآن 399 هزار استرالیایی در انتخابات فدرال استرالیا شرکت کردند.

افزایش چشمگیر موقعیت‌های کاری جدید در کانادا

طبق آخرین اخبار رسیده از کانادا در ماه آوریل بیش از 15 هزار موقعیت شغلی جدید در کانادا ایجاد و نرخ بیکاری به عدد 5 درصد کاهش پیداکرده است.

برگزاری آزمون سراسر نپلن به‌صورت آنلاین در استرالیا

طی دو هفته آینده، هزاران دانش‌آموز در استرالیای جنوبی برای اولین آزمون‌های سراسر نپلن (NAPLAN) را به‌صورت آنلاین انجام خواهند داد.

 

سیدنی استرالیا


جمعیت شهر سیدنی استرالیا

شهر سیدنی، بزرگ‌ترین شهر استرالیا است. جمعیت شهر سیدنی استرالیا بر طبق آخرین سرشماری انجام‌شده در سال ۲۰۱۱ برابر با ۴, ۳۹۱میلیون بوده است. درصورتی‌که بر طبق تحقیقات صورت گرفته جمعیت سیدنی در ژوئن سال ۲۰۱۹ به ۵,۷۳ میلیون رسیده است. پیش‌بینی‌شده است که جمعیت سیدنی تا سال ۲۰۶۱ بین ۸ تا ۸.۹ میلیون نفر افزایش یابد.

سیدنی به‌عنوان یکی از متنوع‌ترین و چند فرهنگی‌ترین شهرها شناخته می‌شود و حدوداً ۴۵٪ کسانی که امروز در سیدنی زندگی می‌کنند در خارج از استرالیا متولدشده‌اند. متوسط سن جمعیت سیدنی، ۳۶ سال است و ۱۲.۹ درصد از جمعیت آن را افراد بالای ۶۵ سال تشکیل می‌دهند.

شرایط سیدنی استرالیا برای زندگی

اگر سیدنی را برای زندگی برگزیده‌اید کرده باید بگوییم که نام این شهر زیبای استرالیا بارها در میان‌برترین شهرهای جهان برای زندگی دیده‌شده است. اگرچه سیدنی یکی از گران‌ترین شهرهای دنیا برای زندگی است اما سطح بالای رفاهی و اجتماعی و همچنین فرصت‌های شغلی مناسب، آن را به یکی از پرطرفدارترین شهرهای استرالیا برای مهاجرت، زندگی و کار تبدیل کرده است.

سیدنی پایین‌ترین نرخ بیکاری را دارد. فرصت‌های شغلی در سیدنی بسیار است. قابل‌ذکر است که علاوه بر مهاجران، حتی تعداد بسیاری از بومیان استرالیا نیز به خاطر موقعیت‌های شغلی، جذب سیدنی می‌شوند. سیدنی مانند خیلی از کلان‌شهرهای بزرگ دنیا، شلوغ و پررفت‌وآمد است. در همه‌ی نقاط سیدنی می‌توانید شاهد برج‌های سر به فلک کشیده و ساختمان‌های عظیم‌الجثه باشید.

سیدنی یکی از سرسبزترین شهرهای دنیا است که پارک‌ها و باغ‌های زیادی دارد. اگر اهل دوچرخه‌سواری هستید می‌توانید در پارک‌ها و طبیعت بکر و سبز آن دوچرخه‌سواری کنید و از هوای پاک لذت ببرند.
سیدنی قطب اقتصادی استرالیا است. فعالیت صنعت گردشگری، بازرگانی و فعالیت بانک‌های خارجی، باعث توسعه اقتصاد این ناحیه شده‌اند.
هزینه‌های زندگی در شهر سیدنی تقریباً بالا است و کسانی که به این شهر مهاجرت می‌کنند نباید انتظار داشته باشند که پول زیادی پس‌انداز کنند. اگر دلتان می‌خواهد جزئیات بیشتری درباره هزینه‌های زندگی در سیدنی بدانید، با ما همراه باشید.

آدلاید


آدلاید استرالیا کجاست؟

پیش از اینکه بخواهیم بحث زندگی و شرایط زندگی در شهر آدلاید استرالیا را بررسی کنیم، شاید بهتر باشد با خود شهر آدلاید بیشتر آشنا بشویم و ببینیم که این شهر ازنظر موقعیت جغرافیایی در کجای استرالیا مستقرشده است.
آدلاید مرکز ایالت استرالیای جنوبی است. شهر آدلاید در فاصله ۴۵۳ مایلی شمال غرب ملبورن و ۸۷۵ مایلی غرب سیدنی قرار دارد.

آدلاید استرالیا؛ اطلاعاتی در مورد جمعیت شهر

شهر آدلاید استرالیا ازجمله شهرهای بزرگ این کشور به شمار می‌رود و در حال حاضر پنجمین شهر بزرگ استرالیا است بر طبق آمار سال 2021، جمعیت این شهر تقریباً یک‌میلیون و سیصد هزار نفر تخمین زده می‌شود.

شرایط زندگی در آدلاید

آدلاید بیش از هر چیزی به زیبایی و تمیزی معروف است. میراث فرهنگی آدلاید بیشتر از هر چیزی توجه همگان را به خود جلب می‌کند. در شهر آدلاید، امکانات تفریحی گوناگونی وجود دارد. شما با بازدید از مراکز خرید، پارک‌های سرسبز، بناهای تاریخی، حیات‌وحش، اجراهای زنده موسیقی، گردش با کروز در رودخانه، سرو غذا در کافه و رستوران‌های خیابانی، می‌توانید اوقات خوشی را برای خودتان به رقم بزنید.

در شهر آدلاید بیش از ۹۰۰ رستوران و ‌کافی‌شاپ وجود دارد. تنوع غذاهای خوشمزه موجب شده شهر آدلاید به بهشت غذا تبدیل شود.
صنایع گسترده‌ای در آدلاید وجود دارد که در حوزه بهداشتی، تولیدی، خرده‌فروشی و آموزش فعالیت دارند. متقاضیان کار در صورت داشتن تخصص می‌توانند به‌طور نیمه‌وقت یا تمام‌وقت در آن‌ها مشغول شوند.
وامااگر دوست دارید در مورد خدمات درمانی این شهر بشنوید، باید بگوییم که آدلاید یکی از بهترین سیستم‌های سلامت و بهداشت و درمان را برای شهروندان و ساکنین خود مهیا کرده است.

از دیگر نقاط قوت این شهر کافی است به سیستم آموزشی باکیفیت و امکانات آموزشی عالی آدلاید اشاره‌کنیم. در شهر آدلاید سه دانشگاه معتبر استرالیا بانام‌های؛ دانشگاه آدلاید، دانشگاه فلیندرز و دانشگاه استرالیای جنوبی وجود دارد. آدلاید هرسال دانشجویان بسیاری را از سراسر دنیا جذب می‌کند.

رسیدیم به بحث داغ هزینه‌های زندگی. یکی از تفاوت‌های عمده آدلاید با شهرهای دیگر استرالیا، پایین بودن هزینه زندگی است. در مورد هزینهٔ زندگی در این شهر کافی است بدانید که آدلاید از شهرهای مهمی همچون سیدنی، ملبورن، بریزبین و پرث ارزان‌تر است. در ادامه می‌خواهیم هزینه‌های زندگی در آدلاید را از جهات گوناگونی (خوردوخوراک، مسکن، حمل‌ونقل، آموزش، تفریح و …) بررسی کنیم.

زندگی در شهر سیدنی و سخن پایانی

سیدنی یکی از بهترین شهرهای دنیا است که زندگی در آن کیفیت بسیاری دارد. همانطور که دقت کردید، تقریباً نیمی از ایرانیان مهاجر در شهر سیدنی زندگی می‌کنند و برگزیدن اول آن‌ها برای اقامت در استرالیا، سیدنی ست.

اگر شما همراهان عزیز نیز قصد مهاجرت به استرالیا رادارید یکی از بهترین گزینه‌های پیشنهادی ما، شهر زیبای سیدنی است؛ اما با توجه به این موضوع که شرایط مهاجرت به شهرهای بزرگ مثل سیدنی کمی دشوارتر و پیچیده‌تر از بقیه شهرهاست، عاقلانه است که در این راه هوشمندانه گام بردارید. اگر می‌خواهید به شهر زیبای سیدنی سفر کنید می‌توانید از مشاوران مجرب ما در اسمارت اپلای مشاوره بگیرید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *