0

شاه کلید ثروت در ایران کشف شد

حوله استخری نانو

شاه کلید ثروت در دست کیست؟ چه کسی روش درست و کاربردی رسیدن به موفقیت و ثروت را در دست دارد؟ آیا هرکسی  با هر وضعیتی مالی می  تواند با آغاز تعغییرات در افکارش موفق شود؟

حوله استخری نانو

هنگام خرید حوله استخری نانو به سبک یا سنگین بودن آن نیز توجه کنید زمانی که وزن حوله زیاد باشد قیمت آن نیز زیاد می شود، قیمت حوله استخری نانو در مکانهای مختلف متفاوت است، همچنین داشتن وزن زیاد کیفیت بالای حوله را نشان می دهد.

بلوک سقفی

برای عملیات محاسبه تعداد بلوک سقفی باید مرکز تیرچه را به عنوان محور قرار داد. طبق استاندارد برای یک متر مربع سقف به 10 بلوک سبک نیاز داریم. در واقع برای محاسبه تعداد ابتدا باید نوع بلوک مشخص شود و بعد از ان مساحت سقف بررسی شود. اگر فردی بخواد از بلوک سفالی استفاده کند چون سایز ان کوچکتر است به 2 برابربلوک نیاز دارد.

 

بلوک سقفی

سویا برگر خانگی

برای تهیه سویا برگر خانگی دیگر شما نیازی به گوشت ندارید البته می توانید طبق سلیقه خودتان مقداری به آن گوشت اضافه کنید. سویا چیست؟ و چگونه آن را تهیه کنیم؟ سویا دانه های روغنی شبيه لوبیا هستند که حاوی روغن هستند این دانه های لوبیا در ابتدا به کارخانه های روغن کشی می روند و بعد از روغن کشی به صورت پرک سویا یا کنجاله سویا تبدیل می شوند و این کنجاله ها تخمیر می شوند و بعد پخته می شوند و بعد توسط دستگاه های مختلف به فرم های مختلف تبدیل می شوند.

 

سویا برگر خانگی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *