0

کلید موفقیتم در زیر سنگ ها پنهان بود

به نظر این جمله درست است که خواستن توانستن است و اگر در پی موفقیت باشی قطعا آن را به دست خواهی آورد از کودکی به دنیای سنگ های معدنی بسیار علاقه مند بودم از این کسب و کار خود را این حوزه راه اندازی کردم.

پودر سنگ آهک

آهک هایی مثل سنگ آهک، پودر سنگ آهک و آهک زنده هرکدام ویژگی ها و کاربرد خاص خود را دارند که بیشترین استفاده این نوع مواد برای ضدعفونی و یا تولید حرارت در بخش های مختلف صنایع شیمیایی مانند لاستیک و پلاستیک واکنش نشان می دهد و قابل ذکر است که آهک های هیدراته به صورت جامد یا مایع در صنعت استفاده می شود.

چون این واکنش و عملیات با حرارت و ظرفیت گرمایی زیادی برخوردار بوده به همین علت در بسیاری از صنایع های شیمیایی همچون ظروف چینی؛ از مواد اولیه سرامیک و آهک هیدراته تشکیل شده، تولید شیشه، دباغی پوست؛ که حذف ضایعات پوست استفاده و همچنین به علت کاربرد آن در فرایند تولید چرم هم نیز قابل استفاده است.

صنایع های مختلفی همچون ذوب آهن و فولاد از آهک هیدراته استفاده می کنند که اضافه کردن این ماده باعث می شود ناخالصی هایی که در فلز وجود دارد جذب و به صورت یک توده جمع کند.

پودر منگنز

پس از توضیحات لازمی که در رابطه با پودر منگنز خالص میکرو بیان شد لازم دانستیم تا در مورد کاربرد های آن هم توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه کنیم پس از همین رو نیاز است تا در رابطه با این مورد بدانید تا بتوانید انتخاب درستی را برای خودتان رقم بزنید.

اولین کاربرد محصول مورد نظر در کوره های آجر پزی می باشد که استفاده های بالقوه ای از آن به عمل می آید و از همین جهت از این پودر جهت بالا رفتن کیفیت آجرها استفاده می شود چرا که استفاده از آجر در معماری ما ایرانیان به شکل مهمی ضروری بوده و از همین جهت سبب شده تا برای استحکام در ساخت و ساز از این پودر جهت تولید انواع آجر از جمله فشاری، پرسی، سفالی و غیره استفاده شود.

صنعت دیگر هم مربوط به تولید فولاد است که برای تولید انواع فولاد از این پودر استفاده می شود و علت آن هم این است که تولید محصولات فولادی با استفاده از این پودر به مقاومت بسیار بالایی خواهد رسید.

پودر نانو

بعد از طی یکی مراحل نانو سیم‌ های نیکل تولید می شود. از دیگر انواع این ذرات باید به نانو ورق های نیکل اشاره کرد. این نوع از پودر نانو ذرات به صورت رشد گرمابی سنتز می شوند. در این روش ابتدا لایه ها را همراه با محلول الکلی استات نیکل ترکیب می کنند و عمل لایه نشانی را انجام می دهند.

بعد از این مرحله آن ها را بررا یک دقیقه بر روی یک صفحه با دمای 200 درجه سانتی گراد قرار داده می شوند تا به طور کامل خشک شوند. پس از انجام یک سری از مراحل دیگر نانو ورق های نیکل آماده می شوند. یکی دیگر از انواع مدل های نانو ذرات نیکل، نانو صفحات نیکل هستند که از تجزیه گرمایی کلرید نیکل در دمای بالا به وجود می آیند.

به این صورت که ابتدا کلرید نیکل را به همراه آمونیاک در آب دو بار یونیزه می کنند. سپس به مدت 2 ساعت در دمای اتاق هم زده می شوند. در نهایت بعد از انجام یک سری مراحل نانو صفحات تولید می شوند. فیلم های نازک نیمه رسانای شفاف نیکل یکی دیگر از انواع نانو ذرات هستند که از طریق که به روش اسپری پایرولیزیز تولید می شوند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *