0

شغلی که مر از صفر به صد رساند

اکثر افراد میگویند در این وضعیت نمیشود در ایران ثروت بالایی را بدست آورد، اما من میگویم اگر خودمان بخواهیم قطعا میشود من با تلاش و پشتکار خودم توانستم در مدت کوتاهی در حوزه آجر نسوز موفق شوم و موفقیتم باعث شد صود بالایی را جذب کنم. حال بیایید چند مورد را باهم بررسی کنیم.

آجر نسوز رستیک

کشور ما تولید کننده بهترین انواع آجر نسوز رستیک بوده و به شیوه های مختلفی اقدام به معرفی کالای خود می کنند خرید این محصولات به صورت عمده با قیمت بسیار مناسبی انجام می شود و معمولا افرادی که در ساخت و ساز در مناطق مرطوب هستند این آجر ها را در حجم بیشتری خریداری کرده و مورد استفاده قرار می دهند. هر چه دمای کوره ها برای محصولات بیشتر شود، استحکام این محصولات نیز بیشتر می‌ شود در نتیجه کیفیت آن ها بیشتر می گردد، این مواد اولیه حائز اهمیت بوده و باید کیفیت آن ها به صورت زیاد بوده روش بندکشی بین انواع آجر ها متفاوت بوده و به معمولی ترین روش استفاده از دوغاب سیمان بوده که ارزان تر و مناسب تر است و انواع روش های گران تر با کمک گالوانیزه صورت می گیرد که دارای قیمت بیشتری است و کمتر استفاده می شود.

آجر نسوز سلیسی

برای تولید آجر نسوز سلیسی باید روش‌های قابل توجهی را سپری کرد تا یک آجر با کیفیت را تولید کرد به این صورت که ابتدا باید سنگ های مورد نیاز را به صورت دقیق و با دستگاه‌های مخصوصی آسیاب کرده و سپس به خاک های نرم تبدیل کنیم و پس از چند روز پختن در کوره های مخصوص این نوع آجر تولید می شود دمایی که این آجر در آن تولید می شود دمای قابل قبول می باشد به همین دلیل به آن آجر نسوز می گویند و این خاصیت را دارند که در دماهای بسیار بالا هیچ اتفاقی برای آن به وجود نیاید. آجر سیلیسی دارای مدل های مختلفی هستند که در ادامه به توضیح هر یک از این ها سر خواهیم داد اولین نوع آن آجر سیلیسی میباشد که از خاک سیلیس در تولید شده است و این نوع آجر برای کوره های فولاد سازی استفاده می شود به دلیل اینکه کوره های فولاد سازی درجه حرارت بسیار بالایی را تحمل می‌کند باید از این نوع آجر نسوز در آن تولید شود و همچنین برای ساخت شیشه و سرامیک های بسیار مقاوم باید از کوره‌های استفاده کرد تا قابلیت این را داشته باشد که بتواند دمای بالا را کنترل کند که این نوع آجر بهترین انتخاب می تواند باشد.

آجر نسوز شومینه

آجر نسوز شومینه از مناسب ترین آجرها برای نمای ساختمان است و امروزه استفاده از آن نسبت به گذشته در ساختمان های مختلف به ویژه ساختمان های اداری و سازمان ها بسیار بیشتر شده است. به این ترتیب است که این آجر مخصوص هم در تشکیل دیوارهای خارجی نقش دارد و هم این که به طور همزمان در نمای ساختمان نیز آماده می‌شود بنابراین محصولی فوق العاده مناسب برای ساختمان سازی است و هزینه‌های بنای دیوار و نمای آن را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد. آجر نسوز اصفهان یکی از بهترین آجرها برای ساخت و ساز بوده و نمای بسیار زیبایی را با آن می توان ایجاد کرد به خصوص این که در ترکیب با رنگ های مختلف با این آجر نما فوق العاده زیبا خواهد شد و البته باید در خرید این محصول دقت کرد و آن را از جاهای معتبر تهیه نمود چون جنس های تقلبی از این محصول نیز در بازار وجود دارند که استفاده از آنها هزینه زیادی را به مالک ساختمان تحویل می کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *