0

درآمدی که چندین برابر مخارجم بود

همیشه برای بدست آوردن ثروت قانع نباشید زیرا در آینده نمی دانید چه سرنوشتی در انتظار شماست پس پولی بدست آورید که چند برابر مخارج امروزتان هست و برای آینده پس انداز کنید در ادامه با انواع روفرشی که من را ثروتمند کرد بیشتر آشنا شوید.

روفرشی کش دار

یکی از بزرگترین مزیتهای استفاده از این مدل  روفرشی کش دار ظاهر زیبا و چشمگیر آن است که به خوبی جایگزین طرحهای قدیمی و فرشهای رنگ و رو رفته خواهند شد تا ظاهری جدید و مرتب برای آنها ایجاد کنند.

روفرشی که به نوعی پارچه ضخیم گفته می شود به خوبی قادر خواهد بود از فرش در برابر آسیبهایی همچون ساییده شدن محافظت نموده و عمر مفید آن را در برابر آفتاب بالا ببرد در فرشهایی که دچار ایرادهایی همچون زدگی یا پارگی شده اند استفاده از این محصول با پوشش دادن تمام ایرادات ظاهری زیبا و یکدست ایجاد خواهد کرد.

نمونه های متنوعی در رنگبندیهای زیبا از روفرشی مخمل ابریشم وجود دارد که هر کدام از آنها با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون شما بهترین انتخاب خواهند بود.

روفرشی نیکزاد

اگر روفرشی نیکزاد با الیاف مرغوب تولید شود علاوه بر اینکه میزان مقاومت و ماندگاری آن بالا می رود باعث می شود تا به خوبی روی فرش ثابت بماند و چروک نشود.

بیشتر افراد روفرشی را جهت محافظت از فرش می شناسند اما جنس روفرشی نیکزاد یزد به گونه ای است که به عنوان زیر انداز برای بالکن، آشپزخانه، تراس و غیره نیز می توان از آن استفاده کرد.

هنگام خرید روفرشی کشدار حتما به جنس روفرشی توجه داشته باشید که با گذشت زمان دچار پرزدهی نشود و نوع بافت آن خوب باشد، همچنین جنس روفرشی باید برای شستشو مناسب باشد و به راحتی شسته و سریعا خشک شود.

دقت داشته باشید که روفرشی باید جنس با کیفیتی داشته باشد تا با هر بار شستشو کیفیت و حالت خود را از دست ندهد و الیاف آن دچار آسیب نشوند. بافت روفرشی باید به گونه ای باشد که دارای گره های ریز در تعداد بالا باشد. اگر جنس روفرشی بافته شده از الیاف مخمل باشد باعث می شود تا ضد الکتریسیته باشد.

روفرشی پاییزان

یکی از طرحهای زیبا و سنگینی که در بازار موجود است روفرشی پاییزان می باشد که با بافت های مخمل کالیفرنیا و استفاده از نخهای براق زیبا منقش شده است که در همه ی رنگ ها موجود می باشد و می توان با منزل آن را ست و هماهنگ کرد. جنس به کار رفته در نخ آن به گونه ای می باشد که هر لکه ای را می توان به راحتی برطرف و تمیز کرد. بافت سنگین و زیبای آن بسیار چشم نواز بوده و می تواند همه ی سلیقه ها را پوشش دهد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *