0

کشف طلا مرا ثروتمند کرد

حتما نباید طلا کشف کرد تا ثروتمند شوید همیشه دوست داشتم شغلی داشته باشم که خاص باشد ولی پردآمد که به پیشنهاد یکی از اقوام در حوزه مواد معدنی که امروزه کاربردهای فراوانی دارد مشغول به کار شدم و پس از مدت کوتاهی توانستم به تجارت در آن بپردازم.

پودر سنگ آهک

پودر سنگ آهک باعث نابینایی و به دلیل خاصیت کاستیکی که دارد باعث سوختگی پوست انسان می شود و سنگ آهک هیدراته به صورت صنعتی و سنتی تولید می شوند که کشور ایران سرشار از معدن سنگ آهک است که در جنوب کشور به خصوص خوزستان تولید می شود.

سنگ آهک هیدرانه با کیفیت های مختلفی توسط تولیدکنندگان به فروش می رسد و خریداران قبل از خرید باید به نکاتی همچون خالص بودن، کیفیت، نحوه بسته بندی، رطوب و غیره توجه لازم را بفرمایند.

همانطور که ذکر شد، آهک هیدراته از حرارت دادن سنگ آهک به وجود می آید که با ترکیب شدن آن با آب از ظرفیت گرمایی و واکنش های شیمیایی بالایی برخوردار می باشد. آهک نوعی سنگ است که از انباشته شدن موجودات دریایی همچون پلانگتون، مرجان و غیره که از میلیون ها سال رسوب آنان در دریا ته نشین می شود تولید می شود که بر اثر حرارت، قابل استفاده می باشد.

پودر منگنز

سنگهای منگنز استخراج شده از معادن پس از جدا سازی و انجام مراحل مختلف در کارخانه ها و کارگاه های مجهز بر روی آنها به پودر منگنز یکدست تبدیل شده تا بدین ترتیب استفاده از آن به سهولت انجام بگیرد مصرف کنندگان بدون هیچ مشکلی نمونه ها را تهیه کرده و به صورتهای مختلفی در تولیدات خود به کار ببرند.

نکته قابل توجه دیگر درباره محصول مورد نظر مقاومت بالای آن در برابر حرارتهای بالا می باشد یعنی صنایع مختلفی که با کوره و یا حرارت بسیار بالا سروکار دارند می توانند این ماده مهم را در تولیدات خود استفاده کرده و مطمئن باشند که این محصول در صورت قرار گرفتن تحت دمای بالا به هیچ وجه کیفیت و کارایی خود را از دست نمی دهند که این مورد یک امتیاز مثبت و عالی محسوب می گردد.

جابجایی و عرضه این محصول بسیار راحت بوده و دلیل آن ناشی از شکل ظاهری نمونه می باشد که به صورت پودری آماده شده و همین ویژگی موجب گردیده تا کار بسته بندی و عرضه آنها بدون هیچ ایرادی انجام بگیرد چون انتقال سنگهای منگنز کار دشواری بوده و هزینه های زیادی را برای خریدار و تولید کننده به دنبال دارد که این مشکل با فکری عاقلانه از میان برداشته شده است.

پودر نانو

پودر نانو به عنوان رسانا در اجزای الکتریکی استفاده می شود • نقش نانو ذرات اکسید نیکل در ساخت پنجره های هوشمند که توانایی عبور نور را دارند. انواع نانو ذرات اکسید نیکل انواع نانو ذرات اکسید نیکل وجود دارد که ما می خواهیم در این قسمت از متن به آن بپردازیم و روش سنتزشان را بیان کنیم. نانوسیم های اکسید نیکل یک از انواع نانو ذرات اکسید نیکل است که می توان آن را به روش سل ژل یا بازپخت سنتز کرد.

طبق این روش ابتدا اسید نیتریک با نیترات الکل در 100 میلی‌ لیتر حل می‌ کنیم تا به صورت یک محلول سفید رنگ در بیاید. بعد از این مرحله محلول را داخل یک کوره با دمای 120 درجه قرار می دهیم. این کار باعث می شود الکل محلول به طور کامل از بین برود و نهایتا یک خمیر سبز رنگ باقی بماند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *