0

  تفاوت صندلی گیمینگ و صندلی های اداری

تفاوت صندلی گیمینگ و صندلی های اداری

چرا نباید برای بازی از صندلی های معمولی و اداری استفاده کرد؟ در مقابل برای ادارات و پشت میزهای اداری چرا نمی توان از صندلی گیمینگ استفاده کرد؟ تفاوت این صندلی ها در چیست؟ کدامیک یک بهتر است؟  صندلی گیمینگ راحتی بیشتری دارد؟ صندلی های معمولی از نظر کیفیت حرف های زیادی برای گفتن دارند؟ و…  اگر شما هم هنوز تفاوت بین صندلی گیمینگ را با صندلی های معمولی نمی دانید در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم در نبرد بین صندلی معمولی و گیمینگ کدام یک برنده خواهد شد!

صندلی گیمینگ چیست ؟

در نگاه اول به صندلی های گیمینگ رنگ و طرح های جیغ و شگفت انگیز آن ها توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. اما این رنگ های جسورانه و پر زرق برق دلیل مناسبی برای خرید آن خواهد بود؟

صندلی گیمینگ پشتی بلندی دارد و همین نکته در طراحی آن باعث شده تا حمایت بیشتری از کمر و گردن گیمر داشته باشد و بتواند از گردن و شانه های او هم پشتیبانی کند. البته در بسیاری از صندلی های گیمینگ از بالشتک های قابل تنظیم در قسمت گردن و کمر استفاده می شود که آسایش و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. قدرت تنظیم پشتی صندلی های گیمینگ در قیاس با صندلی اداری و معمولی بسیار بیشتر است و در برخی نمونه ها می توان تا 180 درجه آن را تنظیم کرد و روی صندلی خوابید. این یک ویژگی بسیار وسوه انگیز است. البته خلاقیت در طراحی صندلی های گیمینگ حرف اول را میزند. چرا که با قرار دادن یک سری ویبلاتورها و سنسورها در صندلی می­توان تجربه هیجان انگیزی از بازی را برای گیمر به ارمغان آورد.

ظاهر صندلی گیمینگ بسیار بزرگ بوده و همین باعث جذابیت آن شده است و گیمرها را مجذوب خود می کند. این درحالی است که صندلی های اداری و معمولی ظاهری مشخص و ساده دارند که باعث شده تا برای فضاهای اداری و آرام قابل استفاده باشند. البته تنوع رنگی در هر دو این صندلی ها یکسان است و انتخاب برعهده شما خواهد بود.

ویژگی های صندلی گیمینگ

صندلی گیمینگ را می­توان تخت پادشاهی گیمرها دانست که آن ها را به اوج می برد. افرادی که از این صندلی ها استفاده می کنند مدت زمان زیادی را روی آن می نشینند و باید احساس راحتی زیادی داشته باشند. همچنین متناسب با آناتومی بدن طراحی شود تا در طولانی مدت باعث آسیب به سلامت آن ها نشود. از مهم ترین ویژگی های صندلی گیمینگ می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • پشتی بلند
  • دسته های محکم
  • بالشتک های قابل تنظیم
  • نشیمنگاه نرم
  • قابلیت تنظیم پشتی، دستگیره ها، نشیمنگاه
  • پایه چرخ دار
  • روکش قابل تنفس
  • تشک های ضخیم
  • کیفیت و دوام بالا

نکته مهم: صندلی گیمینگ در برخی از ویژگی ها همچون پایه های چرخ دار، پشته بلند، روکش قابل تنفس و… با برخی از صندلی مدیریتی و اداری مشترک است.

ویژگی های صندلی گیمینگ

مهم ترین تفاوت های صندلی گیمینگ و صندلی های معمولی

از نظر کیفیت و راحتی در بین صندلی های مختلفی که در بازار وجود دارد، صندلی گیمینگ حرف اول را میزند. این صندلی ها بسیاری از عوارض همچون افتادگی شانه، درد زانو و… را برایتان به وجود نمی آورند. چرا که متناسب با ارگونومی بدن طراحی شده اند و همچنین تمامی قسمت های آن قابل تظیم بوده و افراد می توانند به راحتی آن ها را متناسب با نیاز خود تنظیم کرده و استفاده کنند. از دیگر تفاوت های صندلی گیمینگ و صندلی های معمولی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت تنظیم نشیمنگاه در صندلی گیمینگ

این قابلیت را جز در صندلی های گیمینگ در هیچ صندلی نخواهید دید. شما شاید بتوانید در صندلی مدیریتی و اداری ارتفاع صندلی را تنظیم کنید اما نمی توانید زاویه، میزان نرمی و سفتی و… صندلی را به دلخواه خود تنظیم کنید. مکانیزم صندلی های گیمینگ این امکان را برای شما فراهم کرده اند تا بتوانید به راحتی آن ها را تنظیم کنید. البته این قابلیت در تمامی صندلی های بازی وجود ندارد و در نمونه های پیشرفته آن تعبیه شده است که به تبع قیمت فروش بالایی هم خواهد داشت.

پوشش گودی کمر و دیگر هیچ

در طراحی این صندلی ها توجه ویژه ای به گودی کمر می شود. برعکس صندلی اداری که شما پشت میز و سیستم می نشینید و به صورت صاف قرار میگیرد تا عمل تایپ و… را انجام دهید، در بازی گیمر به صورت نیم خیز و خوابیده می باشد. چرا که کار اداری انجام نمی دهد و در یک محیط بسته در اتاق خود قرار دارد. به همین خاطر به طرز راحتی می نیشیند و طراحان هم این نکته را در نظر گرفته اند و پشتی صندلی گیمینگ را گونه ای تولید کرده اند که می تواند گودی کمر شما را پر کند. در نتیجه گردش خون به درستی انجام شده و حس خستگی یا درد در ناحیه کمر نخواهید داشت.

تشک های ضخیم

از دیگر تفاوت بین صندلی اداری و صندلی گیمینگ، تشک های آن است. احتمالا شما هم بعد از مدتی استفاده از صندلی های معمولی متوجه شده اید که نشمینگاه آن ها فرو رفته است. این اتفاق به لطف تشک های ضخیم و باکیفیتی که در ساخت صندلی گیمینگ به کار می رود، هیچ وقت اتفاق نمی افتد. شما می توانید به راحتی تا مدت ها از این صندلی استفاده کنید بی آنکه زیبایی ظاهری و کیفیت خود را از دست بدهد.

دوام و کیفیت ساخت صندلی های گیمینگ

کیفیت این صندلی ها بسیار خارق العاده است. البته این کیفیت به هیچ عنوان باعث نشده تا وزن آن سبک باشد و امکان جابه جایی آن وجود نداشته باشد. بلکه در عین سبک بودن کیفیت مثال زدنی دارد و می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید.

دوام و کیفیت ساخت صندلی های گیمینگ

امکانات و قابلیت های هیجان انگیز

در برخی از صندلی های گیمینگ به منظور فضاسازی و ایجاد حس خوب در گیمر از لامپ های نئونی استفاده شده است تا جذابیت بصری آن بیشتر شود. سرد کن و گرم کن صندلی هم در برخی نمونه ها وجود دارد. هرچه امکانات صندلی بیشتر باشد قیمت آن هم بیشتر خواهد بود.

نحوه نصب

صندلی های معمولی به صورت آماده در اختیار شما قرار میگیرد و نیاز به نصب و.. ندارد. این درحالی است که قطعات صندلی گیمینگ باید به یکدیگر وصل شود تا بتوان از آن استفاده کرد. پروسه نصب این صندلی ها برای گیمرها بسیار جذاب است چرا که همچون یک بازی دست ساز خواهد بود. می توانید از دفترچه راهنما صندلی ها استفاده کنید تا مشکلی برایتان به وجود نیاید.

قیمت صندلی ها

صندلی معمولی و اداری در قیاس با صندلی گیمینگ قیمت کمتری دارد. البته در تعیین قیمت هر نوع صندلی عوامل مختلفی نقش دارند که می توان به نوع پارچه و متریال، کیفیت ساخت، ابعاد و اندازه، رنگ و قابلیت ها، برندهای سازنده و… اشاره داشت.

خرید صندلی گیمینگ و صندلی اداری

اگر می خواهید تجربه متفاوتی در حین بازی بدست آورید و همچنین سلامت جسمی خود را تضمین کنید، بی شک شما به یک صندلی گیمینگ نیاز خواهید داشت. شما می توانید به راحتی این صندلی را تنها با چند کلیک از فروشگاه چندسو به صورت آنلاین خریداری کنید. سفارش شما در بازه زمانی کوتاهی در آدرس دلخواتان به شما تحویل داده خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع صندلی گیمینگ می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چندسو ارتباط برقرار کنید:

09355800167 – 02632828290 – 02632828293

Chandsoo.com

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *