0

روزی که همه ثروتمند شوند نزدیک است

من توانستم با تغییر کسب و کارم زندگی ام را به کلی تغییر بدهم و کسب و کار خودم را بر روی انواع سوسیس شروع کردم و توانتسم در این زمینه به موفقیت برسم و کارم را توسعه و گسترش بدهم این تغییرات در کسب و کار همه می تواند اتفاق بیافتد در ادامه در رابطه با کار ما و انواع سوسیس های گیاهی و خواص آن اشنا می شوید.

سوسیس گیاهی

تهیه سوسیس‌  گیاهی که در یک پردازشگر غذا امولسیون نمی‌شوند،به مراتب سخت‌تر است. مشکل در کنترل تولید یک سوسیس گیاهی که شامل برنج، جو و یا جو دو سر باشد بسیار سخت‌تر است و آن مواد را با ادویه چنان ترکیب می‌کند که وقتی کالباس به صورت نازک برش داده شود، خرد نخواهد شد. برخلاف تصور سوسیس‌ های سنتی وگوشت خانگی، از روده حیوانات ساخته نمی‌شود بلکه از ترکیبات مصنوعی ساخته می‌شود. افرادی که دچار مشکلات گوارشی هستند می توانند از این سوسیس استفاده کنند یا ممکن است برخی رژیم غذایی گیاهخواری داشته باشه باشند یا افرادی که دچار نقرس بوده و به گوشت آلرژی دارند نیز می توانند از این محصول استفاده کنند، زیرا در تولید سوسیس گیاهی از هیچگونه گوشتی استفاده نمی شود و از نشاسته، نان خشک شده، آرد برنج، حبوبات و ادویه جات مانند سیر، فلفل دلمه ای تند و نمک افزوده می شود تا طعم خوبی داشته باشد.

سوسیس شکاری

برای تهیه سوسیس شکاری در کشور ما از گوشت گاو یا گوساله به عنوان ماده اصلی استفاده می شود. در فرآیند تهیه سوسیس شکاری، گوشت چرخ کرده گاو یا گوساله را با روغن نباتی، نمک، فلفل و پودر سیر مخلوط نموده و پس از ترکیب نمودن و خشک کردن این مواد، آن را در بافت روده گوسفند پیچیده و به بازار عرضه می کنند. پخت سوسیس شکاری در دل طبیعت و در خلال یک سفر یا پیک نیک آخر هفته، یکی از لذت بخش ترین کارهاست. ساندویچ سوسیس شکاری یکی از خوشمزه ترین ساندویچ های تهیه شده با سوسیس می باشد که اگر با سس باربیکیو سرو شود، عطر و طعم آن را دو چندان می کند.

سوسیس آلمانی

سوسیس آلمانی نوع دیگری از انواع سوسیس با گوشت قرمز است، که معمولا درصد گوشت استفاده شده در تهیه آن از ۴۰ تا ۷۰ درصد است. بیشتر از سوسیس آلمانی در تهیه نوعی ساندویچ به نام «سوسیس بندری»، استفاده می‌شود. کافی است، سوسیس آلمانی را در روغن سرخ کنید و به آن کمی پیاز سرخ‌شده، سیب‌زمینی نگینی، فلفل تند، رب گوجه‌فرنگی و ادویه بزنید. در انتها یک سوسیس بندری خوشمزه و خوش‌عطر خواهید داشت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *