0

ارزانترین مدل های مانتو تابستانی

مانتو از لباس های رایج امروزی میان خانم ها است که مدل های متنوعی دارد. استفاده از این لباس با توجه به کاربرد در شرایط و موقعیت های مختلف، متفاوت است. بعضی از مانتوها توسط طراحان با ذوق و سلیقه طراحی و دوخته می شوند. این لباس برای خانم ها به قدری اهمیت دارد که لازم است برای انتخاب مانتویی مناسب، به همه نکات مهم قبل از خرید آن دقت کنند.
در این مقاله سعی داریم در مورد مشخصات مانتو تابستانی صحبت کنیم و انواع مدل های مانتوی تابستانه را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

خرید مانتو تابستانی

برای خرید مانتوهای تابستانی علاوه بر مدل و طراحی دوخت، باید به خنک بودن آن هنگام استفاده نیز توجه کرد. علاوه بر آن با دریافت ایده های طراحی و دوخت، افراد به راحتی می توانند از خرید مانتوهای شیک خود احساس سبکی و راحتی کنند. جنس و مدل پارچه انتخابی برای این موضوع بسیار مهم است، به همین جهت در ادامه به بررسی برخی مشخصات پارچه برای مانتو تابستانی می پردازیم.

مشخصات اصلی پارچه‌ های تابستانی

هنگام خرید مانتو برای فصل تابستان نکات مهمی وجود دارد که باید به آن ها توجه کرد. در ادامه برخی از این ویژگی ها و خصوصیات را به اختصار بیان خواهیم کرد.

  • جنس پارچه های تابستانی برای دوخت مانتو الیاف طبیعی و پنبه است.
  • پلی استر به کار رفته در این پارچه ها بسیار کم است که بهتر است این درصد به صفر برسد.
  • پارچه های پنبه ای برای دوخت مانتو بسیار سبک تر هستند و برای این فصل کاربردی تر نیز خواهند بود.
  • جنس آن ها بسیار نازک و سبک است.
  • رنگ روشن آن ها باعث احساس خنکی بیشتر می شود.
  • جریان هوا به راحتی از این نوع پارچه ها عبور می کند.
  • نوع دوخت این پارچه ها برای مانتو تابستانی مناسب است، به صورتی که نه زیاد آزاد و نه زیاد جذب باشد.

انواع مدل مانتو تابستانی

مانتو پرکاربردترین لباس خانم ها است. انتخاب نوع و مدل آن بسته به محیطی است که می خواهید به آنجا بروید، به عنوان مثال مراسم و مهمانی ها، محل کار و غیره. به دلیل گرمای فصل تابستان معیارهای انتخاب خرید مانتو معمولا خنکی و راحتی آن است. در ادامه برخی از مدل های مانتوی تابستانی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مدل مجلسی و رسمی

این مدل مانتو با توجه به جنس و نوع دوخت که باعث رسمی شدن آن می شود از مانتوهای دیگر گران تر هستند. جنس آن ها نخی و بسیار نازک است. در حال حاضر فروشگاه اینترنتی مدیسه که به تازگی برند محبوب از سوی خریداران در جشنواره برند محبوب 1401 شناخته شده است، مرغوب ترین انواع مانتوها را عرضه می کند و بهتر است خرید خود را حتما از مدیسه انجام دهید.

مدل حریر

یکی از پرطرفدارترین مدل مانتو در تابستان به شمار می آید. از پارچه حریر به عنوان رویه مانتو، آستین یا دامن مانتو می توان استفاده کرد.

مدل کوتاه

مانتو تابستانی مدل کوتاه معمولا به دلیل آزادی عمل در فصل گرما از راحتی بیشتری برخوردار است. به همین جهت اکثر افراد در این فصل به دنبال مانتوهای کوتاه هستند که در انجام کارهای روزمره از راحتی مانتوی خود لذت ببرند.

مدل دخترانه

دختر خانم ها اکثرا به دنبال مانتوهای ساده هستند که متناسب با سن آن ها باشد. مدل های اسپرت تک رنگ با جنسی نرم و لطیف مناسب این افراد است.

مدل جلو بسته

با افزایش مانتوهای جلو باز در بازار، مانتوهای جلو بسته کمتر به چشم می خورد. اما اکثر خانم ها برای راحتی بیشتر به دنبال مدل های بسته هستند. به همین خاطر، طراحان برای پوشیدگی مانتو از دکمه یا قزن قفلی ظریفی استفاده می کنند.

راهنمای انتخاب بهترین مانتوهای تابستانی

اکثر افراد هنگام خرید مانتو تابستانی به دنبال ارزان ترین آن ها هستند که از همان طرح چند رنگ خریداری می کنند، در صورتی که ممکن است بعد از دیدن طرح های دیگر از کار خود پشیمان شوند. با این کار کیفیت مانتو را فدای کمیت آن می کنند.

در اولویت قرار دادن کیفیت مانتو از ضروری ترین نکات هنگام خرید مانتو محسوب می شود. تشیخص کیفیت پارچه های تابستانی بسیار سخت است و ممکن است به راحتی خرید بی کیفیتی داشته باشید. مثلا ممکن است پارچه بعد از شسته شدن رنگ خود را از دست بدهد یا آب برود. نکات مهم برای خرید مانتوهای تابستانی مناسب به شرح زیر هستند.

رنگ های روشن را انتخاب کنید

یکی از مهم ترین عوامل انتخاب مانتو به خصوص اگر در تابستان باشد، رنگ آن است. رنگ لباس علاوه بر زیبایی به ابعاد شخصیتی و حضور فرد در موقعیت‌های مختلف نیز موثر است. علاوه بر آن انتخاب رنگ مانتو در جذب حرارت نیز بسیار موثر است. به طور مثال مانتو رنگ تیره مانند مشکی، سورمه و … گرما را به راحتی به خود جذب می کند. لذا توصیه می شود در فصل تابستان از مانتو با رنگ های روشن استفاده کنید.

خرید مانتوهای تنگ ممنوع!

انتخاب مانتو تنگ علاوه بر آزار فرد در فصل تابستان، عاملی برای جذب فشار و نگه داشتن طولانی مدت عرق نیز می شود. این عوامل باعث ایجاد التهاب پوست و آسیب رساندن به آن در طولانی مدت خواهند شد. توصیه می شود در فصل تابستان از مانتوهای راحتی مثل مانتو عبایی استفاده کنید.

مانتوی تابستانی نخی و سبک انتخاب کنید

مهمترین مسئله زمان خرید مانتو تابستانی جنس آن است. انتخاب مانتو با جنس پلاستیک و الیاف شیمیایی مشکلات زیادی به وجود می آورد. مانتو از جنس نخ بهترین انتخاب برای فصل تابستان است، چرا که هوا به راحتی از بین تار و پود آن عبور می کند.

برندهای با کیفیتی از جنس نخ در بازار وجود دارد که علاوه بر کیفیت قیمت مناسبی نیز دارند. انتخاب مانتو برای مراسم یا مهمانی در فصل تابستان نیز موضوع مهمی محسوب می شود. با انتخاب مانتویی راحت با تزئین یا سنگدوزی همزمان می توان هم از راحتی و هم از زیبایی آن لذت برد.

مانتوی تابستانی شیک

یکی از مهم ترین موارد هنگام خرید پوشاک این است که آیا این لباس در تن من قشنگ است یا به عبارتی به من می آید؟ با توجه به تنوع در رنگ، دوخت و در نهایت سلیقه که مهم ترین گزینه برای انتخاب مانتو است، توجه کنید که مانتو انتخابی با رنگ پوست، استایل و هیکلتان مناسب باشد.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی انواع مانتو تابستانه و انتخاب بهترین آن ها پرداختیم. با توجه به مدل های مختلف مانتو تابستانی که در بازار موجود است، پرفروش ترین آن ها مانتوهای اسپرت دخترانه، زنانه، کوتاه و جلوباز است. شما با توجه به قد، وزن و نیاز خود می توانید یکی از بهترین انتخاب ها را برای فصل تابستان داشته باشید.
فروشگاه آنلاین مدیسه انواع مانتوهای تابستانی با طراحی و دوخت زیبا را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به شما ارائه می دهد. شما می توانید با توجه به تنوع در رنگ و نوع آن ها با خیالی راحت اقدام به خرید کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *