0

ارزان‌ترین هتل‌های دبی + امکانات و شرایط رزرو

در میان هتل‌های فراوان و مختلف دبی می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه خود، یک مورد با قیمت مناسب که خدمات بسیار خوبی نیز به شما ارائه می‌دهند، پیدا کنید. درادامه فهرستی از ارزان‌ترین هتل‌های دبی را به شما معرفی خواهیم کرد. پس تا پایان همراه ما باشید.

ارزان‌ترین هتل‌های دبی

شهر دبی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگران کشورهای مختلف بوده و هرساله نیز ایرانیان بسیار زیادی برای تفریح و سفر کاری به این کشور سفر می‌کنند. در این شهر می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود، از هتل‌های ارزان و مناسب گرفته تا هتل‌های لوکس و هفت ستاره را برای اقامت خود انتخاب و رزرو کنید. در ادامه لیستی از هتل‌های ارزان ‌قیمت و امکانات مناسب را ارائه می‌دهیم:

هتل لواندر دبی

این هتل در مرکز دبی قرار داشته و از هتل‌های میان رده شهر دبی محسوب می‌شود. هتل لواندر دارای ۱۱۷ اتاق است که هر اتاق نیز بالکن، تلویزیون کابلی، سیستم تهویه هوا و امکانات اتوکشی را دارا است. این هتل تا فرودگاه بین‌المللی دبی حدود پنج کیلومتر فاصله داشته و فاصله آن نیز تا ایستگاه متروی الریگا حدود ده دقیقه است.
خدمات این هتل شبانه ‌روزی بوده و برای نگهداری چمدان‌های شما یک انبار وجود دارد. پارکینگ هتل نیز به‌ صورت رایگان آماده خدمت‌رسانی به شما است. این هتل، از هتل‌های سه ستاره دبی محسوب می‌شود.

امکانات آن به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین هتل‌های دبی شامل: فروشگاه، صندوق امانات، سرویس اتاق، اتاق سیگار ممنوع، خدمات دربانی، فروشگاه هدیه، سالن اجتماعات، رستوران، آرایشگاه، بوفه، نگهداری چمدان‌ها، خشک‌شویی، ترانسفور فرودگاهی، خدمتکار روزانه و … است.

هتل سیتی استار

هتل سیتی استار از هتل‌های با قیمت و امکانات مناسب دبی محسوب می‌شود. تمام اتاق‌های آن بسیار راحت بوده و دارای یک طراحی مدرن هستند. سیستم قفل درب الکترونیکی و حمام مدرن از دیگر امکانات این هتل محسوب می‌شود. صبحانه به‌ صورت بوفه در این هتل سرو می‌شود.
برای سایر وعده‌های غذایی، می‌توانید از کافه‌ها و رستوران‌های مختلف در اطراف هتل استفاده کنید. این هتل با ایستگاه مترو صلاح‌الدین تنها چند قدم فاصله دارد. فاصله آن تا منطقه تجاری و مرکز خرید اصلی دبی نیز بسیار کم است. فاصله هتل سیتی استار تا فرودگاه بین‌المللی دبی نیز بسیار کم بوده و حدود ده دقیقه است.
در نزدیکی این هتل اماکن و مراکز دیدنی و جاذبه‌های دبی قرار دارند که به‌راحتی می‌توانید به دیدن آن‌ها بروید. کارکنان این هتل نیز به‌صورت شبانه ‌روزی پاسخگوی نیازهای شما بوده و به ارائه خدمات به گردشگران می‌پردازند. این هتل از ارزان‌ترین هتل‌های دبی بوده و یک هتل سه ستاره محسوب می‌شود.

امکانات هتل شامل: ترانسفر فرودگاهی، رستوران، خشک‌شویی، آسانسور، نگهداری بچه، فروشگاه، صندوق امانات، تلویزیون ماهواره‌ای، پارکینگ، سشوار، جکوزی، سونا، پارک آبی، سالن بازی کودکان، تنیس و باشگاه بدن‌سازی، اینترنت بی‌سیم در لابی و اتاق‌ها، استخر سرباز و … است.

هتل سان اند سندز

این هتل در خیابان الرقه در دیره واقع ‌شده است. هتل سان اند سندز داون تاون دارای بیست اتاق بوده و از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، استخر روباز، سونا، پذیرش بیست و چهار ساعته و ماساژ اشاره کرد. فاصله آن تا فرودگاه بین‌المللی دبی حدود پنج کیلومتر است. ایستگاه یونیون اسکوئر و مرکز خرید الغدیر نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند. اتاق‌های این هتل مدرن بوده و دارای رنگ‌بندی روشن هستند. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن نیز هستند.
این هتل از ارزان‌ترین هتل‌های دبی ‌بوده و یکی از هتل‌های سه ستاره این شهر محسوب می‌شود. امکانات آن شامل: آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ فضای باز، سشوار، استخر سرباز، جکوزی، سونا، باشگاه بدن‌سازی، اینترنت بی‌سیم رایگان در لابی و اتاق‌ها، خشک‌شویی و … است.

هتل دریم پالاس

هتل دریم پالاس از هتل‌های میان رده سه ستاره شهر دبی است. این هتل دارای ۱۵۴ اتاق بوده و امکاناتی مانند سالن اجتماعات، وای فای رایگان، استخر روباز، آرایشگاه و خدمات تبدیل ارز را دارا است. این هتل در منطقه دیره قرار داشته و فاصله آن تا فرودگاه بین‌المللی با ماشین حدود پانزده دقیقه است.
فاصله آن تا ایستگاه مترو الریقه حدود ۵۰۰ متر بوده و تا ایستگاه مترو صالح الدین نیز حدود ۴۰۰ متر است. این هتل از ارزان‌ترین هتل‌های دبی بوده و یک هتل‌ سه ستاره محسوب می‌شود.
امکانات آن شامل: استخر روباز، سالن اجتماعات، تماشای جمعی تلویزیون در لابی، منو ویژه غذاهای رژیمی، پذیرش بیست و چهارساعته، امکانات ویژه معلولین، نگهداری چمدان‌ها، سالن ورزشی، اتاق خانواده، خدمات خدمتکار روزانه، واکس کفش، تهویه مطبوع، پارکینگ رایگان، رستوران، وای‌فای و … است.

هتل کلاریج

این هتل نیز یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره شهر دبی است که تمام اتاق‌های آن کف‌پوش شده و دارای ماهواره، تلویزیون، رادیو و تهویه هوا هستند. برخی از اتاق‌ها نیز دارای نما پانورامیک به‌سوی شهر هستند. این هتل دارای گزینه‌های مختلفی برای غذاخوری است.
هتل کلاریج دارای یک رستوران هندی بوده و ال کالا نیز غذاهای لبنانی سرو می‌کند. کارکنان هتل خدمات شبانه‌روزی به مشتریان ارائه داده و در گرفتن بلیت، کرایه کردن ماشین و خدمات مختلف به میهمانان خود کمک می‌کنند.
هتل کلاریج حدود هفت کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله داشته و فاصله آن تا ایستگاه اتوبوس نیز حدود سیصد متر است. این هتل دارای ترانسفر رایگان به ساحل و مرکز خرید به ‌صورت روزانه است. این هتل از ارزان‌ترین هتل‌های دبی بوده و یکی از هتل‌های سه ستاره دبی محسوب می‌شود که ۹۲ اتاق دارد.

امکانات هتل شامل: صبحانه در اتاق، ماهواره، منو ویژه غذاهای رژیمی، بسته‌های ناهار، خدمات بلیط، پذیرش بیست و چهار ساعته، سرویس اتاق، خدمات دربانی، اتاق سیگار ممنوع، خشکشویی، مرکز تجاری، اجاره خودرو، فروشگاه هدیه، کلوب شبانه، وای‌ فای رایگان، واکس کفش، رستوران و … است. این هتل پارکینگ نداشته و ورود حیوانات خانگی به آن غیرمجاز است.

هتل مای فر

یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره اقتصادی در شهر دبی، هتل مای فر است؛ که دارای ۱۳۲ اتاق بوده و هر اتاق دارای تهویه مطبوع، حمام، میز کار، مبلمان و سرویس اتاق است. این هتل به مرکز خرید الغریب، برج ساعت و زمین گلف دسترسی دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه دبی نیز بسیار کم است.
امکانات هتل شامل: سونا، آرایشگاه، استخر روباز، پذیرش بیست و چهار ساعته، اتاق سیگار ممنوع، خدمات دربانی، روزنامه، اتاق خانواده، ترانسفر فرودگاهی، سالن ورزشی، کلوب شبانه، وای‌فای رایگان، اتاق عایق صدا و… است. این هتل دارای رستوران و پارکینگ بوده و ورود حیوانات خانگی به آن نیز غیرمجاز است.

هتل نیهال پالاس

یکی از ارزان‌ترین هتل‌های دبی بوده و یک هتل‌ میان رده محسوب می‌شود که دارای ۷۰ اتاق است. هر اتاق نیز دارای مبلمان، حمام اختصاصی، مینی‌بار، تهویه مطبوع و تلویزیون است. این هتل در منطقه دیره واقع‌شده و حدود چهار کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله دارد.
امکانات هتل شامل: ماساژ، استخر روباز، ماهواره، پذیرش بیست و چهارساعته، سرویس اتاق، نگهداری چمدان‌ها، سیستم گرمایشی، خشکشویی، محل سیگار کشیدن، اتاق بدون آلرژی، رایگان و … است. این هتل پارکینگ نداشته و ورود حیوانات خانگی به آن نیز غیرمجاز است.

هتل فونیکس

یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره و با قیمت مناسب در دبی هتل فونیکس است که دارای ۸۰ اتاق بوده و هر اتاق تهویه مطبوع، تلویزیون، مبلمان، میز کار و حمام مختص به خود را دارد. فاصله آن تا فرودگاه بین‌المللی دبی و مرکز خرید الغریر حدود بیست دقیقه است.
امکانات هتل فونیکس به‌عنوان ارزان‌ترین هتل‌های دبی: اسپا، تراس، فروشگاه، جکوزی آب گرم، پذیرش بیست و چهار ساعته، خدمات دربانی، سوئیت ماه‌عسل، امکانات ویژه معلولین، سیستم گرمایشی، اجاره خودرو، تهویه مطبوع، فروشگاه هدیه، خدمات خدمتکاری روزانه، دلیوری فروشگاه، غذای کودک، رستوران، وای‌ فای رایگان، اجاره خودرو، فتوکپی و فکس، خدمات پرستاری کودک و … این هتل پارکینگ نداشته و ورود حیوانات خانگی به آن نیز غیرمجاز است.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *