0

ارزان‌ترین و با کیفیت ترین فروشگاه اینترنتی انواع سنگ‌های طبیعی

قرن هاست که از سنگ های طبیعی در ساخت جواهرات و زیورآلات استفاده می شود. با این حال، چه در دوران باستان و چه در دوران مدرن، فرهنگ های سراسر جهان بر این باورند که گوهرها می توانند خواص معنوی و درمانی بسیاری داشته باشند. می توان از سنگهای قیمتی برای بازگرداندن میدان های انرژی، به دست آوردن آرامش، افزایش عشق، امنیت و بهبود برخی بیماریها استفاده کرد.
برای تهیه سنگ های طبیعی و اصل یا باید دانش و تجربه زیادی در شناسایی انواع سنگ ها داشته باشید و یا سنگ های محبوبتان را از مراکز و فروشگاه هایی که تجربه و سابقه طولانی در ارائه سنگ های اصل دارند تهیه نمایید. فروشگاه اقلیمه یکی از فروشگاه هایی است که سالها به صورت تخصصی در زمینه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی فعالیت دارد و می توانید با خیالی آسوده طیف وسیعی از سنگ های طبیعی را در این فروشگاه پیدا کنید.
حال بیایید نگاهی به برخی از سنگ های قیمتی محبوب و فوایدی که گفته می شود برای سلامتی دارند بیاندازیم:

سیترین

سیترین از زمان های قدیم یک سنگ قیمتی محبوب بوده. سیترین سنگ متولدین مرداد و آبان، بخاطر انرژی آرامش بخش اش شناخته شده است و با خود ثروت و شانس به ارمغان می آورد.
از آنجایی که این سنگ با خودش موفقیت و کامیابی به همراه می آورد به آن سنگ موفقیت هم می گویند. سیترین با چاکرای سوم یا چاکرای خورشیدی در ارتباط است و در عین حال به پاکسازی تمام چاکراها کمک می کند. امروزه سیترین به عنوان “سنگ بازرگان” شناخته می شود زیرا با موفقیت و ثروت همراه است.
از سیترین همانند سایر سنگ های زرد رنگ برای درمان بیماری های مثانه و عدم تعادل غده تیروئید استفاده می شود. همچنین گرمای درخشان آن به کسانی که از اختلال عاطفی فصلی رنج می برند کمک می کند.

 

سنگ کیانیت

کیانیت آبی، سنگ خوش شانسی است بخصوص وقتی پای ثروت و شغل در میان باشد. همراه داشتن کیانیت آبی بدن شما را سرشار از انرژی می کند و شانس را به سمتتان جذب می کند.
سنگ کیانیت ارتعاشات و انرژی های منفی را در خود نگه نمی دارد در نتیجه هیچ گاه نیاز به پاکسازی ندارد. کیانیت اثر آرام بخشی بر کل وجود دارد و با خود آرامش به ارمغان می آورد. خشم، ناامیدی، سردرگمی و استرس را از بین می برد و به ایجاد ظرفیت برای تفکر خطی و منطقی کمک می کند. کیانیت باعث یادآوری رویاها می شود و می تواند رویاهای شفابخش را تقویت کند و یک مسکن طبیعی است و به اختلالات گلو، مغز و سیستم عضلانی کمک می کند. کیانیت برای بهبود عفونت ها و کاهش فشار خون مفید است.
سنگ کیانیت چاکرای گلو را باز کرده و شما را به ابراز وجود تشویق می کند. این سنگ برای سخنرانان و مجریان بسیار مفید است زیرا صدا را تقویت می کند و گلو و حنجره را التیام می بخشد.

روتیل کوارتز سبز

این سنگ نوعی کوارتز با رشته های مویی شکل درون آن است و سنگ کوارتز با روتیل های سبز قدرتمند ترین رنگ در میان کوارتزهای روتیل دار است. روتیل کوارتز سبز را می توان اینگونه توصیف کرد، کمیاب، قدرتمند با ارتعاشاتی قوی. روتیل کوارتز سنگ متولدین اردیبهشت ماه است.
وقتی روتیل کوارتز سبز را با خود دارید، تمام فوبیا و ترس شما از بین می رود. این سنگ به رهایی از هر گونه اضطراب کمک می کند. روتیل کوارتز توانایی منحصر به فردی در آرام کردن اعصاب و همچنین تسکین عضلات دردناک شما دارد. همچنین سنگی خوب برای کسانی است که قلب حساسی دارند.
روتیل کوارتز سبز به بازیابی تعادل در بدن شما کمک می کند. و اگر دائماً با خستگی و بی حالی مبارزه می کنید، انرژی های قدرتمند آن به شما کمک می کنند. همچنین در متعادل کردن فشار خون و حتی درمان اختلالات خونی موثر است. کوارتز به تقویت سلامت دستگاه گوارش و مخصوصاً معده کمک می کند.

سنگ جاسپر پیکاسو

اتفاقات زیادی ما بین الگوهای پیچیده و رنگارنگ پیکاسو جاسپر درحال رخ دادن است، بناربراین عجیب نیست که آن را یک سنگ همه کاره با خواص متافیزیکی فراوان می نامند. سنگ جاسپر پیکاسو یک سنگ شاد و دوست داشتنی است که به ما کمک می کند تا از زندگی لذت ببریم و با خود خوشبینی و گشاده رویی به همراه می آورد. پیکاسو جاسپر یک سنگ مدیتیشن بسیار قوی محسوب می شود.
جاسپر پیکاسو سنگ متولدین اسفند ماه است. این سنگ افراد مثبت را به زندگی شما جذب می کند، پیوند دوستی را مستحکم می سازد و به تجدید دوستی های قدیمی و فراموش شده کمک می کند. پیکاسو جاسپر برای چشم بسیار مفید است و باعث کاهش وزن می شود.

 

 

از زمان های دور تا به امروز ارتباط خاصی میان سنگ های قیمتی و ماه های تولد وجود داشته و هر ماه تولد یا علامت نجومی با چندین سنگ قیمتی مرتبط است.
الماس، یاقوت قرمز، چشم ببر و عقیق خزه ای سنگ های متولدین فروردین
مالاکیت، رزکوارتز، تورمالین و روتیل کوارتز سنگ های متولدین اردیبهشت
عقیق، مروارید، آبسیدن و مون استون سنگ های متولدین خرداد
عقیق شجر، مالاکیت، یاقوت قرمز و رزکوارتز سنگ های متولدین تیر
سان استون، سیترین، چشم ببر و زبرجد سنگ های متولدین مرداد
یاقوت کبود، آمازونیت، زبرجد و لاجورد سنگ های ماه تولد شهریور
اوپال، عقیق توری، لابرادوریت و لاجورد سنگ های متولدین مهر
سنگ خون، توپاز، اوناکیت، آماتیس و هماتیت سنگ های متولدین آبان
فیروزه، یاقوت کبود، عقیق سیاه و تانزانیت سنگ های متولدین آذر
گارنت، جاسپر، زمرد و عقیق سیاه سنگ های متولدین دی
آماتیس، آکوامارین، آنجلیت و گارنت سنگ های متولدین بهمن
هماتیت، مالاکیت، پیکاسو جاسپر و فلوریت سنگ های متولدین اسفند
سنگ هایی که تا اینجا به آنها اشاره شد و تعداد بیشماری سنگ های طبیعی و با کیفیت دیگر را می توانید در وبسایت فروشگاه اقلیمه به آدرس www.eghlimeh.com مشاهده و خریداری کنید. همچنین فروشگاه اقلیمه امکان بازدید و خرید حضوری را نیز فراهم نموده است تا از نزدیک جادوی سنگ های طبیعی را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *