0

تجربه ی تلخ شکست منجر به ثروتمند شدنم شد

فوم سقفی نسوز

آرزوی رسیدن به ثروت در ذهن و روح همه ما وجود دارد اما به دلیل آن که علم کافی برای رسیدن به این هدف را نداریم همواره از رسیدن به آن جا می مانیم. اما من پس از سال ها تلاش سرانجام با روشی آشنا شدم و با پیروی از ان در حوزه ی فوم به یک فرد میلیاردر تبدیل شدم. اکنون تصمیم دارم شما عزیزان را در این مقاله با راز و رمز موفقیتم آشنا کنم.

فوم سقفی نسوز

امروزه فوم سقفی نسوز کاربرد بسیار زیادی در صنعت ساخت دارد، همچنین مورد استقبال اکثر مهندسین و تولیدکنندگان نیز می باشد. قیمت فوم عایق به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به طور مثال حجم و دانسیته و مواد تشکیل دهنده فوم و نیز اندازه و ابعاد آن و نوع کاربردی آن همگی موثر در قیمت این محصول هستند. بهترین شیوه تهیه این محصول خرید اینترنتی است.

فوم عایق رولی از موارد مهمی است که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد نه تنها در کف و دیوار بلکه در تاسیساتی مانند دریچه کولر یا لوله کشی کارایی دارد.

فوم بتن کف

در حال حاضر فوم بتن کف به دلیل ویژگی های خاص و کاربرد های بسیار زیادی که در صنعت ساختمان سازی دارد، جزو پر طرفدار ترین فوم بتن ها به حساب می آید که مشتریان بسیار زیادی را دارد. جذب بالای آب، عایق صوتی و حرارتی، مقاوت زیاد در برابر نفوذ آب و هم چنین مقاومت در برابر آتش سوزی، شکل پذیری بسیار بالا، مقاومت استاندارد و اجرای سریع و آسان و پروسه تولید بسیار ساده از دیگر ویژگی های این محصول است.

مهم ترین ویژگی آن ماندگاری بالا نسبت به بقیه فوم بتن ها و تاثیر گذاری بسیار کم آن بر روی محیط زیست است که به این محصول محبوبیت زیادی در بازار بخشیده است.

فوم بتن کف

فوم سقفی شاهرود

جالب است بدانید فوم سقفی شاهرود یکی از با بهترین و کیفیت ترین انواع فوم های سقفی موجود در بازار است که دارای طرفداران زیادی می باشد. فوم های سقفی در حقیقت مکعب های از جنس یونولیتی می باشند که در هنگام بتن ریزی در سقف کار گذاشته می شوند.

فوم های سقفی شاهرود یکی از مناسب ترین انواع یونولیت ها از نظر زیستی است و برای جلوگیری از زاد و ولد و گسترش ویروس و باکتری نیز مقاوم است. ضایعات تولیدی ناشی از فوم های سقفی بسیار اندکی می باشد که این موضوع امری فوق العاده در مورد پسماند و بازیافت به حساب می آید.

فوم سقفی شاهرود دارای کیفیت بسیار عالی در زمینه عایق حرارت، صدا و رطوبت است که موجب صرفه جویی در انرژی می گردد.

فوم سقفی شاهرود

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *