0

معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران

The best Web Development Company

اگر به تازگی به جمع کسب‌وکارهای اینترنتی وارد شده‌اید و قصد تاسیس وبسایت برای فعالیت‌های خود را دارید، طبیعی است که برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت سردرگم باشید. در این مقاله از تاپ کوپن همراه ما باشید تا با 5 نمونه از بهترین شرکت‌ها در این زمینه آشنا شده و راحت‌تر شرکت مورد نیاز خود را پیدا کنید.

ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت

اگرچه با جستجویی ساده در گوگل می‌توانید فهرستی بلندبالا از شرکت‌های طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ را بیابید، اما برای اطمینان از کیفیت خدمات آن‌ها، نمی‌توان به سرچ کردن اکتفا کرد. یک شرکت طراحی سایت که ادعای بهترین بودن را دارد، باید در وهله اول سایت خود را به بهترین شکل طراحی کرده باشد. هنگام ورود به سایت این شرکت، به ظاهر و قالب سایت، منو، دسته‌بندی‌ها، سهولت پیدا کردن آیتم‌های مورد نظر، سرعت سایت و رسپانسیو بودن آن در لپ‌تاپ، تبلت و گوشی دقت نمایید. پس از این مرحله، به دنبال پیدا کردن مشتریان پیشین آن باشید. سعی کنید با آن‌ها تماس گرفته و مستقیما نظرشان را از کیفیت خدمات ارائه شده، جویا شوید.

Categories of The best Web Development Company

کیفیت و مدت زمان پشتیبانی پس از ارائه سایت نیز بسیار مهم است. شرکت های طراحی سایت باید پشتیبانی خوبی ارائه دهند و تا مدت زمانی مشخص، نیازهای بعدی شما را نیز تامین کرده و امکانات مورد نیاز شما را به سایت اضافه کنند. بهینه سازی و سئوی سایت مطابق با الگوریتم‌های گوگل و قیمت مناسب طراحی نیز از دیگر ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت است.

معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت

در ادامه سعی کرده‌ایم 5 شرکت را معرفی کنیم که در زمینه ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ باسابقه و مجرب هستند و مشتریان متعدد و معروفی دارند.

1. وبسیما

شرکت وبسیما از کارشناسان مجربی تشکیل شده که از خلاقیت بالایی برخوردار هستند. این موضوع در طراحی سایت websima.com نیز مشخص است. رابط کاربری عالی، تجربه کاربری فوق‌العاده، طراحی UI و UX سفارشی، طراحی سایت کاملا اختصاصی و سئو شده و پشتیبانی قدرتمند و همه‌جانبه وبسیما، از نقاط قوت این شرکت نسبت به رقبای آن است. به همین دلیل در جشنواره وب و موبایل برگزار شده در سال 1395، موفق به دریافت عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در ایران شد. شرکت‎های معروفی مانند تک ماکارون و کبیرموتور از مشتریان خدمات طراحی سایت وبسیما به شمار می‌روند.

اگر قصد دارید خودتان طراحی سایت و سئوی آن را بر عهده بگیرید هم می‌توانید به آکادمی وبسیما مراجعه کرده و از ویدیوهای آموزشی آن استفاده کنید. قیمت تمامی خدمات ارائه شده در این شرکت اگرچه ممکن است نسبت به سایر شرکت‌ها کمی گران‌تر باشد، اما کاملا مطابق با تعرفه‌های نظام صنفی رایانه‌ای است.

 

اگر شما نیز اطلاعات کافی در مورد هاست ها ندارید به مقاله بهترین هاست مراجعه کنید.

Websima, The best Web Development Company

2. وب 24

مجموعه وب 24 علاوه بر طراحی سایت، در زمینه طراحی اپلیکیشن و سئوی سایت نیز فعالیت دارد. این شرکت پس از برگزاری جلسات متعدد و شناخت کامل مجموعه صنفی شما، سایتی اختصاصی و متمایز با رقبا را برایتان طراحی خواهد کرد. سایت طراحی شده، با نیازهای شما منطبق بوده و قالب سایت با لوگوی اختصاصی برندتان طراحی می‎شود. همچنین در دستگاه‌های هوشمند مختلف، پاسخ‌گو بوده و قالب سایت متناسب با ابعاد صفحه نمایش، تغییر خواهد کرد.

اگر قصد دارید سایت خود را متناسب با آخرین تغییرات سئوی گوگل دریافت کنید، استفاده از خدمات web24.ir گزینه مناسبی است. ارائه مشاوره رایگان و پشتیبانی قدرتمند تلفنی، از دیگر مزایای بستن قرارداد با تیم وب 24 خواهد بود. قیمت خدمات این سایت، عدد مشخصی نیست و به نیازهای شما بستگی دارد؛ اما توصیه می‌کنیم پیش از تماس با این مجموعه، بودجه خوبی برای طراحی سایت اختصاصی خود کنار بگذارید. دانش لند، کالا ورزش و بابلو سون، برخی از مشتریان وب 24 هستند.

3. ایران سایت

قدیمی‌ترین و بهترین شرکت طراحی سایت در ایران بدون شک iransite.com است که 22 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد. شما می‌توانید علاوه بر طراحی سایت، سئوی آن و طراحی اپلیکیشن اختصاصی خود را نیز به ایران سایت بسپارید. این مجموعه از مبتدی‌ترین قالب‌ها تا پیشرفته‌ترین آن‌ها را با توجه به نوع بیزنس و میزان بودجه شما طراحی خواهد کرد. بر این اساس هم می‌توانید سایتی با قالب آماده مانند وردپرس داشته باشید و هم یک سایت اختصاصی و کدنویسی شده با PHP یا .Net تحویل بگیرید.

Iransite, The best Web Development Company

ایران سایت تا 1 سال پس از بستن قرارداد، پشتیبان مشتریان خود بوده و تغییرات مورد نظر آن‌ها را در سایت ایجاد می‌کند. علاوه بر این می‌توانید پیش از قرارداد، با مشتریان این شرکت تماس گرفته و از کیفیت خدمات ارائه شده مطمئن شوید. مشاوره رایگان و قیمت مناسب از دیگر مزایای این شرکت طراحی سایت محسوب می‏شود.

4. وب وان

اگر بودجه زیادی در اختیار ندارید و می‌خواهید هرچه سریع‌تر سایت آماده خود را تحویل بگیرید، می‌توانید سفارش خود را با کمتر از 1 میلیون تومان در شرکت وب وان ثبت کنید. این شرکت از قالب‌های ساده و آماده تا قالب‌های اختصاصی و کدنویسی شده را در قیمت‌های مختلف به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بنابراین فقط کافی است وارد سایت webone.co شده و امکانات مورد نیاز خود را علامت بزنید تا به صورت آنلاین، قیمت دقیق سفارش شما مشخص شود. همچنین اگر قبلا سایت داشته‌اید و قصد انتقال محتوای آن به سایتی جدید را دارید، می‌توانید از خدمات این شرکت برخوردار شوید.

انعقاد قرارداد رسمی با اشخاص حقیقی و حقوقی و پشتیبانی خوب برای تغییران آتی سایت، از دیگر دلایلی است که وب وان را به بهترین شرکت طراحی سایت در ایران تبدیل کرده است.

5. آی وحید

شرکت طراحی سایت iVahid.com متشکل از تیمی جوان و متخصص است که به کسب‌وکارهای اینترنتی، خدمات دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌دهند. سایتی که از این مجموعه تحویل می‌گیرید، کاملا اختصاصی طراحی شده، در انواع دستگاه‌های هوشمند، رسپانسیو بوده و مطابق با آخرین تغییرات الگوریتم‌های گوگل سئو شده است. اگرچه ممکن است قیمت خدمات شرکت آی وحید از رقبای آن کمی گران‌تر باشد، اما امنیت و سرعت بالای سایت و تیم خوب پشتیبانی، این اختلاف قیمت را جبران خواهد کرد. همچنین می‌توانید پیش از بستن قرارداد پیش‌فاکتور دریافت کرده و از شرح دقیق خدمات و قیمت آن‌ها، مطلع گردید.

مطمئناً شما نیز به دنبال بهترین سایت ارائه دهنده سرور مجازی در ایران هستید برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

iVahid, The best Web Development Company

انتخاب بهترین شرکت های طراحی سایت

برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت توصیه می‌کنیم به جستجو در اینترنت و حتی مطالعه این مطلب اکتفا نکنید و خودتان شخصا با هر شرکت تماس گرفته و از نوع خدمات، کیفیت و نحوه پشتیبانی اطمینان پیدا کنید. اما اگر قبلا تجربه همکاری با این شرکت‌ها را داشته‌اید، خواهشمندیم نظر خود را بنویسید تا در به‌روزرسانی‌های آینده این مطلب در نظر گرفته شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *