0

بهترین راه خرید بلیط هواپیما ارزان

بهترین راه خرید بلیط هواپیما ارزان امروزه دغدغه افرادی است که مدام در حال سفر هستند.

مرحله اول برای خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت این است که از یک سایت معتبر هماندد سفرتیک ،بلیت  ارزان قیمت خریداری کنید.

دومین مرحله برای بهترین راه خرید بلیط هواپیما ارزان زمان سفر می باشد. چه برای مقاصد داخلی و چه برای مقاصد خارجی بسیار اهمیت دارد که در چه زمانی به سفر بروید.

همانطور که می دانید بلیط هواپیما به طور کلی به دو دسته بلیط های سیستمی و چارتری تقسیم می شود. در این میان اصطلاحاتی نظیر بلیط لحظه آخری، بلیط سوتو و… نیز وجود دارد که بسیاری از مسافران اطلاع دقیقی از جزئیات آن ندارند.

بلیت سیستمی هواپیما

این بلیت‌ها کاملاً قانونی و بر مبنای استانداردهای تعریف شده توسط سازمان هواپیمایی کشوری فروخته می‌شوند و قیمت آنها مصوب است. قیمت بلیت سیستمی ثابت است و با توجه به امکانات پرواز، نوع صندلی و خدماتی که در طول پرواز به شما ارائه می‌شود، تعیین می‌شوند. امکان خرید تمامی ایرلاینهای داخلی بر روی سفرتیک امکان پذیر میباشد .

بلیت چارتر هواپیما

بلیت چارتر هواپیما تحت عنوان بلیت دربستی هم شناخته می‌شود. روند استفاده از این بلیت به این صورت است که یک شرکت یا یک مؤسسه خاص تعداد مشخصی از بلیت‌های هواپیما را از قبل رزرو می‌کندمعمولاً قیمت بلیت چارتر هواپیما ارزان است، اما ممکن است در برخی موارد، مانند تعطیلات نوروز حتی از قیمت بلیت سیستمی هم گران‌تر باشد.شما بهترین نرخ پروازهای چارتری رو در 24 ساعت شبانه روز میتونید روی سامانه سفرتیک مشاهده و رزرو کنید .

بلیت لحظه آخری هواپیما

این بلیت‌ها مانند بلیت اتوبوس هستند که می‌خواهد راه بیفتد و در دقایق انتهایی مسافران را با قیمت پایین‌تر تشویق می‌کند که با او سفر کنند. در این حالت ایرلاین‌ها و شرکت‌های مسافربری بلیت‌ها را با قیمت ارزان‌تر می‌فروشند. به همین دلیل اصولاً قیمت بلیت لحظه آخری هواپیما پایین‌تر از بلیت سیستمی است.

در جریان ارزان شدن قیمت بلیت هواپیما باید به این مسئله توجه کنید. برای به دست آوردن بلیت ارزان هواپیما راهکارهای مختلفی وجود دارد که شما به عنوان خریدار باید یکی از آنها را انجام دهید:

– واگذار کردن زمان مسافرت خود به زمانی غیر از فصل گردشگری؛

– واگذار کردن زمان پرواز خود به ایام کاری و روزهای میان هفته؛

– استفاده از خرید اینترنتی بلیت هواپیما برای رصد پروازها.

به نظر می‌رسد که استفاده از سایت فروش اینترنتی بلیت هواپیما راهکار فوق‌العاده‌ای برای دنبال کردن قیمت بلیت هواپیما و نحوه فروش آنهاست. این سایت‌ها به خریدار کمک می‌کند که به صورت لحظه‌ای آمار پروازها را دریافت کند.ما در سایت سفرتیک سعی کردیم تا بهترین نرخ پرواز های سیستمی و چارتری داخلی و خارجی  رو در کنار هم براتون فراهم کنیم.در سایت سفرتیک میتوانید بدون محدودیت نسبت به خرید پرواز های خارجی از تمامی ایرلاینهای معتبر در سرتاسر دنیا اقدام کنید .

 

 

همچنین همکاران ما در سایت امکان رزرو هتل با بهترین و پایینترین نرخهای فراهم شده و مجموعه ای بیش از 900 هتل در سرتاسر کشور رو برای رزرو و اقامت شما همراهان گرامی گرد آوردیم که میتوانید از 10 تا 70 درصد تخفیف خرید زیر قیمت بورد هتل رو داشته باشید.

 

سفرتیک ارزانترین و سریعترین سامانه آنلاین پرواز و هتل

خط ویژه 5 رقمی :02171372

آدرس سایت :  WWW.SAFARTIK.IR

نشانی دفتر : تهران ،شریعتی پایین تر از بهار شیراز ،خیابان نیرو ،ساختمان یاس

اینستاگرام : SAFARTIK_IR

 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *