0

معرفی بهترین سایت های اجاره ویلا و اقامتگاه

The best villa rental sites

پس از رزرو بلیط سفر، شاید اصلی‌ترین دغدغه مسافرت کردن رزرو اقامتگاه باشد. به ویژه اگر با خانواده سفر می‌کنید و افرادی از سنین مختلف همراهتان هستند، اجاره مکانی مناسب برای اقامت، اهمیت زیادی پیدا می‌کند. البته این مسئله امروزه با وجود اقامتگاه‌های مختلف که در وبسایت‌های گوناگون معرفی می‌شوند، کار دشواری نیست؛ اما پیدا کردن سایتی که اطلاعات آن قابل اطمینان باشد، همچنان مشکل است. به همین دلیل در این مقاله به معرفی بهترین سایت های اجاره ویلا پرداخته و درباره ویژگی‌های یک سایت خوب برای رزرو اقامتگاه آشنا خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

ویژگی‌های بهترین سایت های اجاره ویلا

مهم‌ترین ویژگی سایت های رزرو ویلا و اقامتگاه، اطلاعات به‌روز و مرتب شده آن‌ها است. کسانی که در زمینه معرفی اقامتگاه فعالیت دارند، باید از جدیدترین تغییرات مکانی و محیطی اقامتگاه باخبر بوده و این اطلاعات را در وبسایت خود درج کنند. این وبسایت‌ها باید از نظر قیمت ویلا نیز تنوع کاملی را پوشش دهند؛ به این معنا که هر خانواده‌ای با هر میزان بودجه‌ای، باید بتواند اقامتگاه مناسب خود را در سایت پیدا کند.
ویژگی مهم دیگر، پشتیبانی است. بهترین سایت های رزرو ویلا باید از لحظه رزرو اولیه تا پایان اقامت مسافر، پشتیبانی کامل و 24 ساعته خود را ارائه دهند. ضمن این که کیفیت اقامتگاه باید برای مسافران مشخص بوده و اعتبارسنجی شده باشند. به علاوه هر چه یک سایت بوکینگ دارای اقامتگاه بیشتری در شهرهای مختلف باشد، از اعتبار بالاتری برخوردار است.

معرفی بهترین سایت های اجاره ویلا

مهم‌ترین معیار خوب بودن سایت‌های رزرو اقامتگاه، تعداد کاربران سایت و میزان رضایت آنان است. از همین رو معیار ما نیز برای تهیه لیست زیر، رضایت کاربران و اعتماد آنان به این وبسایت‌ها بوده است. امیدواریم که در طول سفرتان، رضایت شما را نیز جلب نمایند.

1. اتاقک، اجاره ویلا ارزان قیمت

Otaghak.com یکی از معروف‌ترین سایت های رزرو ویلا در بین گردشگران است. شما می‌توانید بهترین اقامتگاه‌های این سایت را که امتیاز بالایی از کاربران دریافت کرده‌اند، با نام اتاقک پرایم پیدا کرده و رزرو کنید. همچنین برای افرادی با بودجه کمتر، دسته‌بندی مخصوصی با نام اتاقک اقتصادی وجود دارد. نگران نباشید! حتی این اتاقک‌ها نیز توسط تیم کنترل کیفی نظارت شده و از استانداردهای لازم برخوردار هستند. اگر به دنبال بهترین سایت برای اجاره ویلا استخردار، باغ، اقامتگاه بومگردی، هاستل، مهمانخانه و یا هتل آپارتمان به صورت سریع و آنی، وبسایت اتاقک گزینه خوبی برای شما است؛ چرا که برخی از اقامتگاه‌های این وبسایت به تایید میزبان نیازی ندارند و با پرداخت مبلغ از سوی شما، اتوماتیک‌وار تایید خواهند شد. پشتیبانی 24 ساعته، ضمانت بازگشت وجه طبق قوانین کنسلی، پوشش بیش از 3000 شهر و منطقه در ایران و رضایت بالای کاربران، از دیگر مزایای این سایت است.

Otaghak, The best villa rental sites

2. شب، بهترین سایت اجاره ویلا لحظه آخری

Shab.ir یکی از بهترین سایت های اجاره ویلا و انواع اقامتگاه است. یکی از بهترین امکانات این سایت، دسته‌بندی مهمی با نام ویلا لحظه آخری است که از ساعت 14 تا 24 هر روز آپدیت می‌شود. شما می‌توانید اقامتگاه مورد نظر خود را از بین هزاران مورد ویلا استخردار، ویلا ساحلی، ویلا برای برگزاری میهمانی، کلبه جنگلی، اقامتگاه بومگردی، سوئیت، مجتمع اقامتی و … انتخاب کنید. همچنین برای اقامت‌های طولانی مدت، از تخفیف ویژه بهره‌مند خواهید شد. اقامت شما در اقامتگاه رزرو شده از طریق وبسایت شب، بلافاصله پس از رزرو تایید می‌شود. طی همکاری این وبسایت با بیمه سامان، مسافران در طول اقامتشان بیمه خواهد شد. ضمن اینکه از حمایت کامل تیم پشتیبانی تا پایان سفر، برخوردار هستید. فراموش نکنید که پیش از رزرو، می‌توانید به طور مستقیم با میزبان خود گفتگو داشته باشید تا از امکانات اقامتگاه اطمینان یابید.

3. ویلاجار، سایت تخصصی اجاره ویلا

Vilajar.com یکی از قدیمی‌ترین و بهترین سایت های اجاره ویلا در ایران است. این مجموعه در ابتدا فقط در زمینه رزرو ویلا فعالیت داشت؛ اما در سال‌های اخیر امکان اجاره اقامتگاه بومگردی و سوئیت نیز به امکانات آن اضافه شده است. بهترین مزیت این سایت، فیلتربندی اقامتگاه بر اساس قیمت، تعداد اتاق و متراژ آن است. بعلاوه شما می‌توانید ویلای مورد نیاز خود را از نظر نزدیکی به دریا، کوهستان یا جنگل و همچنین از نظر امکانات سرایداری آن پیدا کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید یک دسته‌بندی خاص با عنوان رزرو ویلا با میز بیلیارد نیز در این سایت وجود دارد. تماس مستقیم با میزبان و امکان جستجوی راحت و سریع در سایت، از دیگر امکانات وبسایت ویلاجار است.

مطالعه بیشتر: معرفی بهترین سایت رزرو هتل و هواپیما

Vilajar, The best villa rental sites

4. جاجیگا، بهترین سایت اجاره ویلا برای معلولین

مسافران عزیزی که به ناتوانی‌های جسمی دچار هستند، می‌توانند اقامتگاه مناسب خود را در وبسایت Jajiga.com بیابند. با ورود به این سایت عاشق دسته‌بندی خاص و خلاقانه آن خواهید شد. برای مثال اقامتگاه‌های خوش غذا، پت نواز و روستایی، بخشی از این دسته‌ها هستند. همچنین اگر به دنبال بهترین ویلا در کردان یا اطراف تهران هستید، در این سایت می‌توانید ویلای مورد نظر خود را پیدا کنید. احتمالا برایتان جالب خواهد بود که بدانید اگر قصد پرداخت آنلاین هزینه اقامتگاه را ندارید، می‌توانید مبلغ آن را به صورت حضوری و نقدا به خود میزبان بپردازید. این امکان برای کسانی که می‌خواهند ابتدا بابت کیفیت ویلا یا اقامتگاه مطمئن شوند، بسیار مفید و کاربردی است. همچنین افراد با بودجه کمتر می‌توانند اقامتگاه مورد نظر خود را در دسته‌بندی تخفیفات شگفت‌انگیز پیدا کنند. برای رزرو اقامتگاه اقتصادی یا ویلای لوکس مورد نظر خود از طریق جاجیگا، می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن اندروید آن مراجعه نمایید.

5. هومسا، بهترین سایت اجاره ویلا در شمال

یکی از بهترین سایت های رزرو ویلا برای فصل‌های مختلف سال، Homsa.net است. در این سایت می‌توانید انواع اقامتگاه‌های فصلی، ویلا مناسب حیوانات خانگی و ویلا با استخر آب گرم را اجاره کنید. علاوه بر این، دسته‌بندی خاص دیگری به نام تخفیفات اول هفته نیز وجود دارد که برای رزرو ویلا در روزهای آغازین هفته با قیمت کمتر، مناسب است. وبسایت هومسا، اقامتگاه‌های بسیاری را به ثبت رسانده و فقط 15 شهر در شمال کشور را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید اقامتگاه‎های سایت را بر اساس قیمت، کد تخفیف دار و بهترین امتیاز کاربران اولویت‌بندی کرده و ویلا، اقامتگاه بومگردی، سوئیت، آپارتمان، هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر یا کلبه جنگلی مورد نظر خود را اجاره نمایید. احراز هویت تمامی میزبانان و پشتیبانی 24 ساعته از میهمانان تا پایان اقامت، از دیگر مزایای رزرو اقامتگاه در سایت هومسا است.

مطالعه بیشتر: بهترین و ارزان‌ترین مسافرخانه تهران

Homsa, The best villa rental sites

مشاهده کد تخفیف دیجی کالا

جمع بندی

بهترین سایت های اجاره ویلا باید پشتیبانی کاملی از مسافران به عمل آورده و کیفیت و تمیزی اقامتگاه را تضمین نمایند. امیدواریم با رزرو اقامتگاه از هر یک از سایت‌های معرفی شده، تجربه خوبی از سفر خود به دست آورید. اما اگر تجربه متفاوتی دارید، لطفا برای ما بنویسید تا در به‌روزرسانی‌های آینده در این مطلب در نظر گرفته شود. شما چه وبسایتی را برای رزرو ویلا معرفی می‌کنید؟ نام آن را برایمان بنویسید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *