0

معرفی بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس + کد تخفیف

The best site for buying bus tickets online

اگر اهل سفر کردن با اتوبوس باشید، حتما با بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس آشنا هستید. تا همین چند سال گذشته، مجبور بودیم برای رزرو بلیط اتوبوس به صورت حضوری به ترمینال‌ها مراجعه کنیم و یا در اولین ساعات روز از خواب بلند شویم تا قبل از تکمیل ظرفیت اتوبوس، صندلی مورد نظر خود را رزرو کنیم. اما امروزه به لطف وجود اینترنت و سایت‌های فروش آنلاین، می‌توانیم بلیط اتوبوس را هم مانند هواپیما و قطار به صورت اینترنتی خریداری کنیم. ضمن اینکه نیازی نیست منتظر بمانیم تا ظرفیت فروش باز شود و از همین الان می‌توان حتی برای سه ماه آینده نیز بلیط رزرو کرد. البته پیدا کردن بهترین سایت رزرو اتوبوس در میان این همه سایت، کار آسانی نیست. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله ویژگی‌های یک سایت خوب برای رزرو بلیط اتوبوس را بیان کرده و با 5 تا از بهترین آن‌ها آشنا شویم.

مزایای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس می‌تواند مزایای بسیاری برای مسافران داشته باشد که در ادامه برخی از مهم‌ترین مزایای این روش خرید بلیط را بیان می‌کنیم:

1. با خرید آنلاین بلیط اتوبوس، نیازی به مراجعه حضوری به ایستگاه یا دفتر فروش بلیط نیست و می‌توانید به سرعت و خیلی راحت، بلیط خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید که در زمان و انرژی شما صرفه‌جویی می‌شود.
2. با خرید آنلاین بلیط اتوبوس، می‌توانید از بین انواع بلیط‌ها و زمان‌های مختلف، به راحتی انتخاب کنید و بلیط متناسب با نیازهای خود را بخرید.
3. اکثر اپلیکیشن‌ها و بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس، امکان استفاده از کدهای تخفیف را فراهم کرده‌اند که به شما این امکان را می‌دهند تا بلیط خود را با قیمت ارزان‌تری خریداری کنید.
4. بسیاری از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خرید بلیط اتوبوس، امکان کنسل کردن یا استرداد بلیط را برای شما فراهم می‌کنند.
5. با استفاده از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خرید بلیط اتوبوس، می‌توانید در هر زمان و هر مکانی که دسترسی به اینترنت دارید، بلیط خود را خریداری کنید.

ویژگی‌های بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس

بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس سایتی است که همه شهرهای کشور را پوشش داده و حتی برای مهم‌ترین شهرهای کشورهای همسایه نیز اتوبوس داشته باشد. چنین سایتی باید با شرکت‌های اتوبوسرانی مختلف و متعدد قرارداد داشته باشد؛ چرا که مسافران باید بتوانند در هر تاریخ و هر ساعت دلخواه، بلیط اتوبوس مورد نظرشان را پیدا کنند. محیط کاربری سایت نیز باید ساده و راحت باشد و اطلاعات آن سریع نمایش داده شود. زیرا کاربران نیاز دارند تا در اسرع وقت بلیط خود را رزرو کنند؛ ضمن اینکه باید به سرعت گزینه‌های مورد نیاز خود را پیدا کنند.

مسافرانی که قصد سفر با اتوبوس را دارند، از قشرهای مختلفی بوده و درآمدهای متفاوتی دارند. بنابراین بهترین سایت رزرو بلیط اتوبوس باید بلیط‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت عرضه کند. البته اگر قیمت بلیط‌ها با تخفیف محاسبه شده و یا امکان استفاده از کد تخفیف وجود داشته باشد، خیلی بهتر است. در نهایت، سایتی بهترین است که هم از شرکت‌های اتوبوسرانی و هم از مسافران به خوبی پشتیبانی کند تا منافع هر دو طرف حفظ شود.

معرفی بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس

سعی کرده‌ایم سایت‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، بیشترین مطابقت با ویژگی‌های بالا را داشته باشند. ترتیب معرفی این سایت‌ها ارتباطی به بهتر بودن آن‌ها ندارد و صرفا به دلیل خوانایی راحت‌تر شما، شماره‌گذاری شده است.

1. علی بابا

کمتر کسی است که اهل سفر کردن باشد و با وبسایت Alibaba.ir آشنا نباشد. علی بابا که به عنوان بهترین مرجع سفر شناخته می‌شود، به جرات بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس است که خدمات دیگری مانند رزرو هتل، انواع ویلا و اقامتگاه را نیز ارائه می‌کند. ضمن اینکه اگر قصد برگشت با قطار یا هواپیما را داشته باشید نیز می‌توانید بلیط آن را از همین سایت رزرو کنید. Alibaba برای کسانی که قصد سفر به کشور را دارند، بیمه مسافرتی با مقصد و مدت دلخواه مسافران را نیز عرضه می‌کند.

alibaba.ir, best site for buying bus ticket
اگر قصد دارید بلیط اتوبوس مورد نظر خود را با تخفیف رزرو کنید، می‌توانید از کد تخفیف علی بابا استفاده کنید. پس از کپی کد مورد نظر، وارد سایت شده و گزینه اتوبوس را انتخاب می‌کنید. با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ حرکت و کلیک بر روی جستجو، بلیط‌های موجود به شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید بلیط‌های نمایش داده شده را بر اساس ساعت حرکت، نوع اتوبوس، نام شرکت، زودترین زمان حرکت و ارزان‌ترین قیمت بلیط، فیلتر کنید. مشاهده نقشه صندلی‌ها و مطالعه قوانین کنسلی هر شرکت نیز از پایین هر بلیط امکان‌پذیر است.

2. اسنپ تریپ

شرکت اسنپ در سرویس‌دهی به مسافران نیز از رقبا عقب نمانده و از سال 1394 سرویسی را با نام اسنپ‌تریپ راه‌اندازی کرده است تا برای رزرو بلیط و اقامتگاه در دسترس کاربران باشد. شما می‌توانید برای رزرو بلیط اتوبوس داخلی و خارجی، به سایت snapptrip.com مراجعه کنید و با انتخاب گزینه اتوبوس از منوی سایت، مبدا، مقصد و تاریخ حرکت را مشخص نمایید. حالا نتایجی نمایش داده می‌شود که می‌توانید آن‌ها را بر اساس زمان حرکت، شرکت اتوبوسرانی و حتی بر اساس پایانه مبدا و مقصد فیلتر کنید. همچنین امکان مرتب‌سازی نتایج به ترتیب پرتخفیف‌ترین، ارزان‌ترین و زودترین اتوبوس هم وجود دارد.

snapptrip.com, best site for buying bus ticket
بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس با تخفیف بدون اغراق اسنپ تریپ است. کاربران می‌توانند با استفاده از کد تخفیف اسنپ تریپ علاوه بر قیمت بلیط اتوبوس، قیمت هتل و همچنین قیمت بلیط هواپیما را نیز کاهش دهند. فقط کافی است پس از کپی کد، وارد سایت شده و هنگام خرید، کد تخفیف را ثبت کنید.

3. مستربلیط

اگر به دنبال بهترین سایت رزرو بلیط اتوبوس، هواپیما، قطار و حتی کشتی هستید، ما به شما mrbilit را معرفی می‌کنیم. همچنین برای رزرو هتل نیز می‌توانید از طریق این سایت اقدام کنید. در مستربلیط می‌توانید برای سفر به شهرهای خارجی مانند تفلیس، استانبول و آنکارا نیز بلیط اتوبوس خریداری کنید. این وبسایت نیز برای کاربران خود امکان خرید بلیط اتوبوس با تخفیف را فراهم کرده است. اگر روی کد تخفیف مستربلیط کلیک نمایید، می‌توانید کد تخفیف مناسب خود را پیدا کرده و پس از کپی آن، وارد سایت mrbilit.com شوید.

mrbilit.com, best site for buying bus ticket
کاربران می‌توانند بلیط اتوبوس خود را بر اساس قیمت، ساعت حرکت، نوع اتوبوس و نام شرکت مسافربری فیلتر کنند و یا آن‌ها به ترتیب زودترین زمان حرکت و کمترین قیمت مرتب نمایند. توصیه می‌کنیم پیش از رزرو، روی گزینه جزئیات (که پایین هر بلیط نمایش داده می‌شود) کلیک کرده و اطلاعات سفر، قوانین کنسلی و نقشه صندلی‌ها را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید با کلیک بر روی مقایسه قیمت (که بالا، سمت چپ نتایج است) قیمت اتوبوس‌های همین مسیر را در روزهای مختلف مقایسه کنید.

4. قاصدک 24

Ghasedak24.com بهترین سایت برای خرید بلیط اتوبوس است که امکان رزرو بلیط قطار، هواپیما، هتل و حتی تور را نیز فراهم کرده است. اگر قصد سفر با اتوبوس به کشورهای همسایه مانند گرجستان یا ترکیه را دارید، می‌توانید به همراه رزرو بلیط اتوبوس، بیمه مسافرتی نیز دریافت کنید. برای رزرو با تخفیف نیز می‌توان از کد تخفیف قاصدک 24 در سایت تاپ کوپن استفاده کرد. پس از کپی کردن کد، وارد سایت شوید و مبدا، مقصد و تاریخ حرکت خود را مشخص نمایید. نتایج نشان داده شده می‌توانند به ترتیب ساعت حرکت و قیمت مرتب شده و یا بر اساس شرکت اتوبوسرانی و پایانه‌های شهر مبدا و مقصد، فیلتربندی شوند.

5. پایانه ها

بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس و رزرو سواری دربستی، وبسایت payaneha.com است. همچنین برای ارسال بار به شهرهای دیگر نیز می‌توانید از طریق این سایت اقدام کنید. وبسایت پایانه‌ها اگرچه محیط کاربری چندان جذابی ندارد و ممکن هنگام ورود کمی سردرگم شوید، اما گزینه‌های بسیاری دارد که می‌تواند برای مسافران بسیار کاربردی باشد. برای مثال امکان فیلتربندی بر اساس اتوبوس‌های بین راهی و یا تعداد صندلی‌های خالی هر اتوبوس، از گزینه‌هایی است که در سایت‌های دیگر پیدا نمی‌شود.

payaneha.com, best site for buying bus ticket
در صورتی که قصد سفر با خودروی دربستی را داشته باشید، می‌توانید خودتان نوع خودرو و ساعت حرکت را تعیین کنید. همچنین برای اطلاع دقیق کاربران، توضیحات کاملی درباره قوانین کنسلی و استرداد وجه پرداختی ارائه شده است که در قسمت ابطال از منوی بالای سایت در دسترس خواهد بود.

برای دریافت کدهای تخفیف ویژه و باورنکردنی به تاپ کوپن مراجعه کنید.

۶. فلایتیو

سایت فلایتیو که یکی از بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس است، منوی بسیار ساده‌ای دارد و به محض ورود، تمام اطلاعات مورد نیاز برای خرید بلیط را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس از ورود به وب‌سایت فلایتیو، مبدأ، مقصد و تاریخ سفر خود را انتخاب کنید. سپس تمامی سرویس‌های موجود و همچنین قیمت بلیط‌ها را مشاهده می‌کنید. در این قسمت، می‌توانید بلیط‌هایی را خریداری کنید که بهترین قیمت را داشته و با شرایط شما مطابقت دارند. همچنین، امکان فیلتر کردن نتایج بر اساس شرکت، ساعت حرکت و قیمت بلیط‌ها نیز وجود دارد.

۷. سفر 724

سفر 724 یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای رزرو و خرید بلیط اتوبوس است. با انتخاب مبدأ، مقصد و روز سفر، می‌توانید به سرعت بلیط مورد نظر خود را رزرو کنید. این سایت دارای قرارداد با بیش از ۸۰۰ شرکت مسافربری است و یک مجموعه کامل از سرویس‌های اتوبوس را فراهم می‌آورد.
کار با این سایت بسیار آسان است و می‌توانید بلیط خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رزرو کنید. وضعیت صندلی‌ها در این سایت به صورت جداگانه برای هر جنسیت، موقعیت قرارگیری، نوع اتوبوس و همچنین تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای هر سرویس، مدت سفر و …، ارائه شده است.

برای مشاهده کد تخفیف اسنپ فود کلیک کنید.

۸. رسپینا

خرید بلیط اتوبوس، قطار، هواپیما و رزرو هتل از طریق سایت رسپینا یکی از بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس امکان‌پذیر است. این سایت دارای پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته است و امکان پشتیبانی تلفنی و آنلاین را فراهم می‌کند. یکی از مزایای این سایت، عدم نیاز به ایجاد حساب کاربری است.
علاوه بر این، امکان استرداد بلیط تا ۲ ساعت قبل از حرکت اتوبوس نیز وجود دارد. همچنین، این سایت دارای اپلیکیشن و وب‌سایتی کارآمد برای استفاده راحت و سریع کاربران است.

۹. سفرمی

سفرمی وب‌سایتی برای خرید آنلاین بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس است. این وب‌سایت یکی از معتبرترین سایت‌های خرید بلیط اتوبوس با قیمت‌های ارزان است. سفرمی پشتیبانی ۲۴ ساعته فراهم کرده و امکان انتخاب صندلی دلخواه هنگام رزرو بلیط اتوبوس را فراهم می‌کند. در این وب‌سایت می‌توانید بلیط خود را استرداد کنید و وجه مربوطه را در مدت زمان کوتاهی پس بگیرید. در صورت کنسل کردن بلیط ۱ ساعت قبل از حرکت اتوبوس، ۱۰ درصد از مبلغ به عنوان جریمه کسر شده و در صورت کنسل کردن بلیط در مدت زمان کمتر از ۱ ساعت مانده به حرکت اتوبوس، ۵۰ درصد از هزینه به عنوان جریمه کسر می‌شود.

۱۰. تیک بان

تیک بان یک سایت معتبر برای خرید بلیط اتوبوس آنلاین است. با وارد کردن مبدأ، مقصد و تاریخ سفر در سایت تیک بان، شما می‌توانید بلیط مورد نظر خود را پیدا کرده و رزرو کنید. همچنین در این وب‌سایت می‌توانید از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید و بلیط اتوبوس خود را با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه تهیه کنید.

انتخاب بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس

اینکه در بین 5 سایت معرفی شده، کدام یک بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس است، به نیازهای شما بستگی دارد. اما وبسایت علی بابا با اختلاف بهترین سایت رزرو بلیط اتوبوس در بین کاربران شناخته می‌شود. همچنین وبسایت پایانه‌ها نیز امکانات کاربردی و مفیدی به کاربران ارائه می‌کند.

سخن پایانی

با توجه به هزینه‌های بالای سفرهای هوایی و حتی سفر با قطار، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از اتوبوس استفاده کنند. به همین دلیل، سامانه‌ها و سایت‌های بسیاری در زمینه خرید بلیط اتوبوس مشغول به فعالیت هستند که در این مقاله از تاپ کوپن به معرفی ۱۰ بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس پرداختیم. با استفاده از این سایت‌ها، شما می‌توانید با انتخاب مبدأ، مقصد و تاریخ سفر، مجموعه‌ای از بلیط‌ها از شرکت‌های مختلف را مشاهده و رزرو کنید. این روش برای خرید بلیط اتوبوس بسیار راحت است و به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی به مقصد خود برسید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *