0

معرفی بهترین سایت خرید لباس مردانه + کد تخفیف

The best site to buy men's clothes

آیا شما هم جزء آن دسته از مردانی هستید که علاقه‌ای به بازارگردی ندارند؟ آیا به اولین مغازه که وارد می‌شوید، نزدیک‌ترین مدل پوشاک به استایل مورد علاقه‌تان را خریداری می‌کنید؟ پس قطعا به معرفی بهترین سایت خرید لباس مردانه احتیاج دارید.

اگرچه اینترنتی خرید کردن طرفداران بسیاری پیدا کرده و افراد زیادی کالاهای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین تهیه می‌کنند، اما خرید اینترنتی لباس با ریسک‌های زیادی روبه‌رو است. به همین دلیل باید بهترین فروشگاه های آنلاین لباس را بشناسیم و از خرید خود مطمئن باشیم. برای اینکه با ویژگی‌های بهترین سایت خرید پوشاک مردانه آشنا شوید، ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

ویژگی‌های بهترین سایت خرید لباس مردانه

بهتر است برای خرید اینترنتی پوشاک به سایتی مراجعه کنید که معروف بوده و کاربران زیادی داشته باشد؛ چرا که در این صورت می‌توانید نظر سایر خریداران را بخوانید و از کیفیت محصولات و خدمات سایت، مطمئن شوید. همچنین توصیه می‌کنیم به نماد اعتماد الکترونیکی (eNamad) سایت توجه کرده و از تاریخ اعتبار آن اطمینان پیدا کنید.
بهترین سایت خرید لباس مردانه سایتی است که علاوه بر پوشاک، کیف‌وکفش، اکسسوری و حتی لوازم بهداشتی مورد نیاز آقایان را نیز عرضه کند. همچنین باید سایزبندی دقیقی داشته باشد و برای مشتریانی که سایز خود را نمی‌دانند، اطلاعاتی از قبیل طول و عرض لباس را نمایش دهد. چنین سایتی بهتر است برای خرید راحت‌تر کاربران خود، چندین روش پرداختی مختلف در نظر گرفته و امکان خرید اقساطی یا استفاده از کد تخفیف را نیز ایجاد نماید.

categories of The best site to buy men's clothes

یکی از مشکلات رایج هنگام خرید اینترنتی لباس، امکان مغایرت رنگ آن با تصویر و همچنین احتمال اندازه نبودن سایز آن است. به همین دلیل بهتر است خرید خود را از سایتی انجام دهید که برای پس فرستادن محصول، زمان و شرایط متناسبی را در نظر بگیرد. در نهایت بهترین سایت خرید پوشاک مردانه باید منوی کاربری آسانی داشته باشد و با فیلتربندی‌های مناسب، کاربران را سریع‌تر به محصول مورد نظرشان هدایت کند.

از شما دعوت میکنیم به مقاله عینک آفتابی ارزان مراجعه کنید تاپ کوپن شما را راهنمایی میکند که چطور عینکی ارزان اما باکیفیت را برای مرد زندگی خود تهیه کنید.

معرفی بهترین سایت خرید لباس مردانه

در این مقاله سعی کرده‌ایم 5 نمونه از بهترین سایت های خرید لباس مردانه را معرفی کنیم که بیشتر ویژگی‌های گفته شده را داشته باشند. ترتیب معرفی این سایت‌ها بر اساس تعداد کاربران و میزان شناخته بودن آن‌ها است.

1. دیجی استایل

کمتر کسی است که در دنیای اینترنتی امروز، نام دیجی‌کالا را نشنیده باشد. دیجی استایل نیز یکی از زیرمجموعه‌های دیجی‌کالا است که به طور تخصصی در حوزه پوشاک و مد فعالیت می‌کند. در این فروشگاه آنلاین می‌توانید انواع لباس، کیف، کفش، لباس ورزشی، اکسسوری، عطر و لوازم بهداشتی مورد نیاز خود را جستجو کرده و نتایج را بر اساس برند، سایز، رنگ، نوع یقه و آستین، استایل مورد نظر و موارد دیگری فیلتر کنید.

digistyle.com, The best site to buy men's clothes

از آنجایی که digistyle.com کاربران بی‌شماری دارد، می‌توانید با مطالعه نظر آن‌ها از کیفیت سرویس‌دهی سایت مطمئن شوید. ضمن اینکه تمام کالاها از نظر اصالت و سلامتی تضمین شده هستند و 14 روز پس از تحویل نیز فرصت دارید تا کالای خریداری شده را برگردانید. البته باید بدانید که کالاهای بهداشتی مانند لباس زیر شامل آن نمی‌شود. اگر جزء مشتریان وفادار دیجی‌کلاب باشید، می‌توانید به صورت اقساطی نیز خرید کنید؛ البته استفاده از کد تخفیف دیجی استایل راهکار ساده‌تری است که می‌تواند مبلغ خرید شما را کاهش دهد.

2. بانی مد

Banimode.com را می‌توان به عنوان بهترین سایت خرید لباس سایز بزرگ مردانه معرفی کرد. این فروشگاه در طرحی با نام بانی مجیک تا 50 درصد تخفیف برای مشتریان خود در نظر گرفته است؛ اما علاوه بر آن با کد تخفیف بانی مد امکان تخفیف بیشتر نیز وجود دارد. برای پیدا کردن لباس، عطر و ادکلن، بوت و نیم‌بوت، ساعت و اکسسوری مورد نیاز خود، کافی است دسته‌بندی مردانه را از منوی بالای سایت انتخاب کرده و بر روی گزینه مورد نظر خود کلیک کنید. حالا کافی است نتایج را بر اساس برند، سایز، رنگ و قیمت فیلتر کنید تا نزدیک‌ترین کالاها به نیاز شما نمایش داده شود. در این وبسایت می‌توانید لباس راحتی و حتی پوشاک رسمی مردانه را تا سایز XXXL نیز پیدا کنید.
تیم پشتیبانی بانی مد در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته آماده پاسخ‌گویی به مشتریان است؛ ضمن اینکه امکان برقرار ارتباط هم از طریق تماس تلفنی و هم ایمیل و پیامک وجود دارد.

3. مدیسه

اگر به دنبال بهترین سایت خرید لباس مردانه ای هستید که در کنار فروش لباس، نحوه ست کردن و داشتن استایلی مناسب را هم آموزش دهد، Modiseh.com بهترین گزینه است. وبلاگ این سایت به عنوان دانشنامه و مرجع مد ایران شناخته می‌شود و به کاربران خود اطلاعات خوبی درباره مد روز و نکات سلامتی و بهداشتی ارائه می‌کند. اما این تنها مزیت مدیسه نیست؛ تخفیفات لحظه آخری به همراه امکان استفاده از کد تخفیف مدیسه نیز از دیگر امتیازاتی است که کاربران را به خرید از این سایت تشویق می‌کند.

modiseh.com, The best site to buy men's clothes

اگر پس از ورود به سایت، از منوی بالا دسته‌بندی مردانه را انتخاب کنید، می‌توانید تمام کالاهای مورد نیاز خود را از قبیل پوشاک، کیف‌وکفش، اکسسوری و لوازم آرایشی و بهداشتی مردانه را مشاهده نمایید. با کلیک بر روی هر دسته محصول، امکان فیلترینگ نتایج بر اساس برند، جنس، قیمت و سایز آن وجود دارد. ضمنا اگر ساکن تهران باشید و خریدتان از 300 هزارتومان بیشتر شود، ارسال شما رایگان خواهد بود.

4. شیکسون

Shixon.com نیز بهترین سایت برای خرید لباس مردانه، کیف، کفش، ساعت و اکسسوری و عطر و ادکلن است که کالاهای خریداری شده را با بسته‌بندی مناسب و شیکی به شما تحویل می‌دهد؛ به همین دلیل بهترین گزینه برای ارسال هدیه به مرد مورد علاقه شما خواهد بود.

اگر قصد خرید هر نوع لباس ورزشی مانند مایو، کفش ورزشی، صندل و انواع لباس رسمی و راحتی را دارید، در این سایت می‌توانید کالای مورد نیاز خود را پیدا کنید. اگر به هر دلیلی از محصول خریداری شده راضی نبودید، تا 10 روز فرصت دارید که آن را برگردانید. تخفیفات همیشگی این سایت به همراه امکان استفاده از کد تخفیف شیکسون و همچنین ارسال رایگان برای خرید بیش از 1 میلیون تومان، قطعا رضایت شما را جلب خواهد کرد.

5. دُلیچی

آخرین، تخصصی‌ترین و بهترین سایت خرید لباس مردانه، آنلاین‌شاپ Dolichi.com است. در این سایت به جز لباس و کفش، کالای دیگری پیدا نخواهید کرد. اما تنوع محصولات و تخفیفات همیشگی آن به قدری جذاب است که مشتری همیشگی دلیچی خواهید شد. در این سایت به هر بهانه‌ای تخفیف داده می‌شود؛ برای مثال اگر در خبرنامه عضو شوید و ایمیل خود را ثبت کنید یا اگر سبد خریدتان از مبلغ مشخصی بیشتر شود، تخفیف دریافت می‌کنید. ضمن اینکه امکان استفاده از کد تخفیف دلیچی نیز وجود دارد.

Dolichi.com, The best site to buy men's clothes

ارسال رایگان برای خریدهای بیش از 500 هزارتومان، 10 روز مهلت تست و بازگشت رایگان سفارش‌های مرجوعی، از دیگر مزایای این سایت است. در کنار این موارد، پشتیبانی عالی دلیچی و مجله مد اختصاصی آن، این وبسایت را به بهترین سایت خرید پوشاک مردانه تبدیل کرده است.

انتخاب بهترین سایت خرید لباس مردانه

انتخاب بهترین سایت خرید لباس مردانه از بین سایت‌های معرفی شده، به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. توصیه می‌کنیم هر 5 سایت را بررسی کنید و گزینه‌ها و امکانات آن را با نیازهای خود تطبیق دهید. اگر تجربه خرید از سایت‌های معرفی شده را دارید، لطفا نظر خود را با ما و دیگر خوانندگان این مطلب در میان بگذارید. همچنین اگر سایت دیگری را می‌شناسید که گزینه خوبی برای خرید پوشاک مردانه است، نام آن را بنویسید تا در به‌روزرسانی‌های آینده این مقاله، در نظر گرفته شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *