0

خرید اینترنتی محصولات درمانی از بهترین داروخانه آنلاین در تهران

The best online pharmacy in Tehran

با وجود گسترش اینترنت، پیدا کردن بهترین داروخانه آنلاین در تهران نیز اهمیت زیادی پیدا کرده است. امروزه بسیاری از افراد بدون حضور فیزیکی در داروخانه و تنها با چند کلیک، محصولات بهداشتی و درمانی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش می‌دهند و درب منزل یا محل کار خود دریافت می‌کنند. اگرچه در حال حاضر این شکل خرید فقط برای تهیه محصولات غیردارویی امکان‌پذیر است، اما با وجود نسخه‌های الکترونیکی، دور نیست زمانی که بتوانیم حتی داروهای تجویزی پزشک را نیز به صورت اینترنتی خریداری کنیم.

اگر شما هم از طرفداران خرید اینترنتی هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. در پایان این مقاله با ویژگی‌های بهترین داروخانه های اینترنتی آشنا شده و با لیستی از بهترین داروخانه های آنلاین روبه‌رو خواهید شد.

ویژگی‌های بهترین داروخانه آنلاین در تهران

یک فروشگاه اینترنتی فارغ از نوع محصولات خود، باید تخفیفات و آفرهای ویژه‌ای برای مشتریان در نظر بگیرد. هرچه این تخفیفات متنوع‌تر و بیشتر باشد، کاربران بیشتری را به خرید ترغیب می‌کند. اما مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین داروخانه آنلاین این است که تنوع محصولاتی کاملی داشته باشد و هر آنچه که در یک داروخانه یافت می‌شود، البته به استثنای داروهای تجویزی، در وبسایت فروشگاهی آن نیز موجود باشد. در واقع یک داروخانه باید انواع مکمل‌های غذایی، دارویی و ورزشی، انواه لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل مراقبت جنسی، محصولات پزشکی و ارتوپدی و کالاهای بهداشت فردی را عرضه کند.

categories of The best online pharmacies

هرچه سایت یک داروخانه آنلاین مرتب‌تر باشد و دسته‌بندی‌های مشخصی داشته باشد، فرآیند جستجو و پیدا کردن محصولات مورد نظر راحت‌تر و سریع‌تر انجام خواهد شد. در دسترس بودن همیشگی سایت، پاسخ‌گویی سریع، پشتیبانی همه‌جانبه و ارسال سریع و رایگان نیز از ویژگی‌هایی است که یک داروخانه اینترنتی را به بهترین داروخانه آنلاین در تهران تبدیل می‌کند.

معرفی بهترین داروخانه آنلاین در تهران

در ادامه 5 نمونه از بهترین داروخانه های آنلاین در تهران را معرفی خواهیم کرد که برخی از ویژگی‎های بیان شده را دارا هستند. داروخانه‌های معرفی شده در ابتدای این لیست، بیشترین میزان رضایت را از کاربران خود دریافت کرده و به ترتیب، این میزان رضایت کاهش می‌یابد. البته تقاضا داریم شما نیز نظر و تجربه خود را پس از مطالعه این فهرست ثبت کنید تا مرجع دقیق‌تری برای افزایش صحت آن در دست داشته باشیم.

1. مثبت سبز

یکی از بهترین داروخانه های آنلاین در تهران، داروخانه Mosbatesabz.com است که در خیابان هنگام قرار دارد. فضای کاربری آسان و دسته‌بندی‌های مشخص این وبسایت، اصلی‌ترین مزیت آن است که باعث شده در صدر لیست قرار بگیرد. اگر به منوی سایت دقت کنید، دسته‌بندی‌ای با عنوان پیشنهادهای شگفت‌انگیز مشاهده خواهید کرد. در این گروه محصولاتی قرار دارد که از 10 درصد تا بیش از 50 درصد تخفیف خورده‌اند. حتی گروهی از محصولات با عنوان ارسال رایگان نیز وجود دارد.

mosbatesabz, The best online pharmacy in Tehran

شما می‌توانید هر نوع لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع تجهیزات پزشکی شامل دستگاه‌ها و تست‌های خانگی و انواع ویتامین و مکمل مورد نیاز خود را از این داروخانه آنلاین سفارش دهید. در کمال تعجب، محصولات خریداری شده از داروخانه مثبت سبز، تا 7 روز مهلت بازگشت دارند؛ ضمن اینکه می‌توانید پیش از خرید از مشاوره رایگان نیز بهره‌مند شوید.

2. داروکده

Darukade.com اولین و بهترین داروخانه آنلاین تهران است و به برخی از کاربران خود کد تخفیف نیز ارائه می‌دهد. اما علاوه بر این، در صفحه اصلی سایت، محصولات تخفیف خورده را با عنوان پیشنهادات طلایی مشاهده خواهید کرد. متاسفانه منوی دسته‌بندی سایت داروکده به اندازه داروخانه قبلی کامل و مشخص نیست؛ اما همچنان با کمی جستجو می‌توانید لوازم و محصولات مورد نظر خود را پیدا کنید.

برای تهیه دارو از این داروخانه باید حضورا به خیابان جمالزاده مراجعه کنید؛ اما می‌توانید انواع مکمل غذایی و ورزشی، مکمل‌های مورد نیاز مادر و کودک، تجهیزات پزشکی و لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. با ورود به صفحه هر محصول نیز با اطلاعات کاملی از مشخصات محصول، اطلاعات کاربردی و نحوه مصرف آن روبه‌رو خواهید شد. ضمن اینکه هر محصول امتیازی از میزان استفاده در بازار و میزان رضایت مصرف‌کنندگان خواهد داشت.

3. داروباما

یکی از بهترین داروخانه های آنلاین تهران بدون شک Darubama.com است. در منوی اصلی این سایت می‌توانید انواع مکمل، محصولات بهداشتی و مراقبتی، تجهیزات پزشکی، محصولات دیابتی، داروهای ضد جوش و داروهای خشکی پوست و اگزما را به تفکیک انتخاب کنید. دسته‌بندی و راحتی پیدا کردن محصول در این وبسایت کار بسیار آسانی است. ضمنا پس از انتخاب دسته‌بندی مورد نظر، می‌تواند محصولات را بر اساس قیمت، برند و رتبه یا سایر موارد، فیلتربندی کنید.

darubama,The best online pharmacy in Tehran

ضمن اینکه اگر مبلغ سفارش شما از 300 هزار تومان بیشتر شود، تمام سفارشات به صورت رایگان ارسال خواهد شد. اما علاوه بر این، در صفحه اصلی سایت می‌توانید انواع محصولات تخفیف خورده را مشاهده کنید که به ترتیب نوع محصول، دسته‌بندی شده‌اند. ارسال سریع و امکان پرداخت در محل، از مزایای خرید از داروباما برای ساکنین تهران است.

4. داروبیار

اگر در اینترنت بهترین داروخانه آنلاین در تهران را جستجو کنید، قطعا با Darubiar.com آشنا خواهید شد. البته فضای سایت و دسته‌بندی‌ها چندان مرتب نیست و شاید نتوانید آنچه که می‌خواهید را به سرعت پیدا کنید؛ اما شک نکنید که تقریبا همه محصولات مورد نیاز شما در این داروخانه پیدا می‌شود. اگر کمی در صفحه اصلی سایت به سمت پایین حرکت کنید، با محصولات پرفروش و پرطرفدار و همچنین یک دسته‌بندی مجزا برای داروها و ویتامین‌های لازم در دوران سرماخوردگی روبه‌رو خواهید شد.

شعار داروبیار، قیمت‌های رقابتی به همراه تضمین اصالت محصول است؛ اما این همه مزایای آن نیست. پشتیبانی 24 ساعته در طول 7 روز هفته، ارسال رایگان برای اعضای باشگاه مشتریان و پاسخ‌گویی سریع به پرسش کاربران توسط پزشکان متخصص، از بزرگ‌ترین مزایای این سایت است.

5. پارسین

آخرین داروخانه آنلاین تهران در این فهرست، Parsinpharmacy.com است که بالاتر از خیابان ظفر قرار دارد. شما می‌توانید به جز دارو، انواع مکمل‌های ورزشی و غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، انواع محصولات مورد نیاز مادر و کودک و بسیاری از تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را از این سایت خریداری کنید. اگر روی دسته‌بندی اخبار و مقالات سایت کلیک کنید، می‌توانید به مطالبی مانند علت گرفتگی پا در خواب، روش‌های درمان جوش‌های هورمونی و تاثیرات استفاده از کرم ضد آفتاب دسترسی داشته باشید که اطلاعات مفیدی درباره بدن و محصولات درمانی در اختیارتان قرار می‌دهند.

انتخاب بهترین داروخانه آنلاین در تهران

اینکه کدام یک از سایت‌های معرفی شده، بهترین داروخانه آنلاین تهران هستند، به نیاز و تجربه کاربری شما بستگی دارد؛ اما طبق نظر بسیاری از کاربران، داروخانه مثبت سبز با اختلاف بهترین داروخانه اینترنتی است که رضایت مشتریان آنلاین خود را تا حد زیادی جلب کرده است. وبسایت‌های داروکده و داروباما نیز فضای کاربری آسانی دارند و با تخفیفات خود، می‌توانند تجربه جدید و لذت‌بخشی از خرید اینترنتی را برای شما ثبت کنند.

برای مشاهده کد تخفیف دیجی کالا همین حالا کلیک کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *