0

بهترین شرکت خدمات it و شبکه

در این مقاله قرار نیست بهترین شرکت خدمات شبکه و it را به شما معرفی کنیم چرا که ادعای این موضوع توسط هر کسی دروغی بیش نیست و هر کسی می تواند از نظر خود است چند تا شرکت را به شما معرفی کند. در این مقاله قرار است راه هایی که می توانید بهترین شرکت خدمات it و شبکه را شناسایی کنید را به شما معرفی کنیم. در این حالت شما با توجه به مواردی که عنوان می شود و الویت قرار دادن هر کدام می توانید شرکت آی تی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دسترسی به کارشناس و پاسخگویی

ما در آی تی پشتیبان روزانه تماس های زیادی مبنی بر بی کفایتی کارشناس خدمات شبکه فعلی و نیاز به جایگزینی خدمات it با شخص یا شرکت جدید، دریافت می کنیم. از همین رو می توانیم بگوییم مهم ترین موضوع در انتخاب بهترین شرکت خدمات it می تواند دسترسی ساده به کارشناس خدمات شبکه و پاسخگویی ایشان باشد. شاید با خودتان بگویید که چرا این موضوع اینقدر رواج یافته است و بسیاری از افراد را با چالش مواجه کرده است.

موضوع اصلی پول است! اکثر کارشناسان خدمات شبکه که به صورت قراردادی با هزینه کمتر نسبت به کارمند خدمات شبکه فعالیت می کنند چندین پروژه را با هم قرارداد می بندند تا درآمد خود را افزایش دهند. این افزایش درآمد به گونه ای است که به پروژه های فعلی خود بی توجه می شوند و بدون در نظر ظرفیت و نظم خود در انجام پروژه های فعلی اقدام به عقد قرارداد های جدید می کنند. لازم به ذکر است که بگوییم وجود چند پروژه برای یک کارشناس به طور همزمان، اگر اصولی انجام شود تجربه بسیار زیادی را نسبت به افرادی که تنها یک پروژه یا پروژه های کمی را با هم انجام میدهند، برای کارشناس مربوطه رقم می زند.

در نتیجه سعی کنید توانایی پاسخ گویی کارشناس شبکه مورد نظر را در همان ابتدا مورد سنجش قرار دهید و چندین تماس با ایشان برقرار کنید تا متوجه میزان هندلینگ آن در شرایط و زمان های مختلف شوید.

سرعت رفع مشکلات آی تی

دومین موضوعی که باید به آن در انتخاب بهترین شرکت خدمات it و شبکه توجه کنید سرعت رفع مشکلاتی است که به کارشناس مورد نظر اعلام می کنید. البته سرعت رفع مشکلات به معنی سر هم بندی آن نمی باشد، بگونه ای که مشکل مربوطه دوباره پس از مدتی اتفاق بیفتد و تکرار شود! پس سرعت به شرط حفظ کیفیت اهمیت دارد.

از طرفی دیگر زمانی که بستر شبکه شما استاندارد باشد و در ابتدا درست راه اندازی شده باشد، رفع مشکلات به سرعت انجام می شود. چرا که راه اندازی درست در خدمات it به گونه ای استاندارد است که آینده نگری و احتمال وقوع اتفاقات مختلف در آن در نظر گرفته شده باشد و شبکه مجموعه قابلیت توسعه و رفع مشکلات در کوتاه ترین زمان را داشته باشد.

در نتیجه اگر تمامی موارد گفته شده را در کنار یکدیگر بگذارید سرعت رفع مشکلات شما با توجه شما به زیر ساخت و بهره مندی از کارشناسانی که علاوه بر درک فنی، درک آینده نگری و استاندارد سازی را داشته باشند رقم می خورد.

جلوگیری از قطع شبکه

و اما میرسیم به یکی از مهم ترین موارد که اکثر کارشناسان آی تی آن را انجام نمی دهند و آن چیزی نیست جز جلوگیری از وقوع مشکلات مختلف it در شبکه! وظیفه اصلی کارشناسان خدمات شبکه همین است. به نظر شما جلوگیری از خرابی دندان بهتر است یا درست کردن دندان با پرکردگی و ایمپلت و موارد این شکلی؟ طبیعاتا جلوگیری از خرابی چرا که همان دندان خود را از دست نمی دهید و هزینه نگهداری آن بسیار کمتر از درست کردن دندان است!

در شبکه های کامپیوتری هم شاید رفع مشکلات بیشتر به چشم کارفرمایان بیاید و تصور کنند که کارشناسان خدمات شبکه و it در حال انجام دادن یک وظیفه و کار هستند و اگر اتفاقی نیفتد آن ها به درد نمی خورد و نیازی به آن ها ندارند. این موضوع همان دلیلی است که بسیاری از کارشناسان خدمات it و شبکه کارهایی که باعث جلوگیری از وقوع مشکلات می شود را انجام نمی دهند!

البته که تنبلی کارشناسان شبکه نیز در این موضوع نقش دارد اما باز طرز تفکرمدیران شروع کننده این موضوع است. چرا که کار کارشناسان شبکه زمانی که جلوگیری از مشکل را انجام دهند ساده تر و سریع تر نیز خواهد بود. به صورت خلاصه بخواهیم بگوییم اگر کارشناس خدمات it به شما گفت که اگر فلان کار ها را انجام دهد با فلان قدر هزینه، بدانید که کار درست است و بیشتر به سود شما خواهد بود و به این طریق احتمال آسیب دیدگی به اطلاعات شما که مهم ترین دارایی شما محسوب می شود بسیار ناچیز است!

تهیه بکاپ خدمات it

یکی از کارهایی که به منظور جلوگیری از اتفاقات مختلف در شبکه انجام می شود همین بکاپ گیری منظم است به گونه ای که در شرایط بحرانی قابل استفاده باشد. بکاپ گیری هم موضوعی است که در ظاهر خود را نشان نمی دهند و تمامی آن بدون اینکه کسی متوجه آن شود توسط کارشناس خدمات it انجام می شود. اما جان اطلاعات شما را نجات می دهد.

کارشناسان شبکه ای که تجربه ی زیادی دارند و میخواهند اصولی کار کنند حتما به شما می گویند که بکاپ گیری چقدر اهمیت دارد و آن ها تمام تلاش خود را می کنند که این بکاپ گیری به صورت منظم و درست انجام شود.

سخن پایانی

موارد گفته شده در بالا مهم ترین موارد در انتخاب یک شرکت خدمات it و شبکه کار درست و استاندارد است. ما در آی تی پشتیبان این مقاله را با توجه به تجربه و نیاز های کارفرمایایی که با ما تماس می گیرند و هم چنین کارفرمایانی که با آن ها قرارداد پشتیبانی شبکه داریم، تدوین کرده ایم. شما می توانید بر کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات it به https://itposhtiban.com مراجعه کنید و تمامی سوالات خود در زمینه خدمات شبکه را از کارشناسان مربوطه بپرسید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *