0

بهترین هتل های شیراز برای نوروز 1403

شیراز پایتخت تاریخ و فرهنگ ایران‌زمین، یکی از زیباترین مقاصد کشورمان بشمار می‌رود؛ این شهر خوش‌رنگ و لعاب نیازی به تعریف و تمجید ندارد چرا که آوازه زیبایی‌اش در کل دنیا پیچیده و هرساله تعداد قابل‌توجهی گردشگر داخلی و خارجی برای شیراز گردی، به شهر شیراز سفر می‌کنند.
با فرارسیدن سال نو عطر خوش شکوفه‌های بهار نارنج در کوچه‌پس‌کوچه‌های شیراز می‌پیچید و همین موضوع باعث شده در تعطیلات نوروز، گردشگران زیادی راهی شیراز شوند. در شیراز هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی وجود دارد، اما در ادامه می‌خواهیم به معرفی بهترین هتل های شیراز برای نوروز 1403 بپردازیم.

بهترین هتل های 5 ستاره شیراز

هتل های 5 ستاره شیراز، از گران‌ترین اقامتگاه‌های این شهر به شمار می‌روند؛ این هتل‌های لاکچری بهترین خدمات و امکانات را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند؛ بنابراین اگر به دنبال اقامتی رویایی در شیراز هستید، می‌توانید بهترین هتل های شیراز را با تخفیف ویژه در ایران هتل آنلاین رزرو نماید.

هتل زندیه

هتل لوکس زندیه با ظاهری سنتی یکی از متفاوت‌ترین اقامتگاه‌ها در شیراز است. این هتل زیبا در سال 1394 به‌عنوان اقامتگاه 5 ستاره فعالیت خود را آغاز کرد و در همان سال‌های اول تأسیس به یکی از محبوب‌ترین هتل های شیراز در میان گردشگران تبدیل شد.
هتل زندیه شیراز در کنار امکانات رفاهی عالی دارای خدمات و امکانات جذابی است که باعث شده این هتل با سایر هتل‌های 5 ستاره این شهر، متمایز باشد. از جمله آن‌ها می‌توان به حمام سنتی با معماری اصیل ایرانی، بازارچه سنتی و گالری صنایع‌دستی و… اشاره کرد.
یکی دیگر از مزیت‌های اقامت در هتل زندیه، دسترسی آسان به سایر جاذبه‌های گردشگری شیراز است. مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند، می‌توانند با کمی پیاده‌روی به جاذبه‌های تاریخی شهر رفت‌وآمد کنند.
آدرس هتل زندیه: شیراز، بلوار هجرت، نرسیده به ارگ کریم‌خان

هتل بزرگ

در چند قدمی دروازه قرآن روی ارتفاعات شیراز، هتل مجلل و لوکس به نام هتل بزرگ به چشم می‌خورد؛ ازآنجایی‌که این هتل در نزدیکی دروازه قرآن قرار گرفته است بسیار از افراد آن را به هتل دروازه قرآن می‌شناسند.
هتل بزرگ یکی از معروف‌ترین هتل های 5 ستاره شیراز است. این هتل با خدمات و امکانات فوق‎العاده به شما اطمینان می‌دهد که اقامت راحت و خاطره‌انگیزی را تجربه کنید. هتل بزرگ به‌عنوان اقامتگاهی لاکچری از امکاناتی نظیر رستوران‌های مدرن، مجموعه آبی، سالن بدنسازی، سالن همایش، پارک بازی کودکان و… برخوردار است.
هتل بزرگ در ورودی شمالی شیراز و در کنار دروازه قرآن واقع‌شده است. این هتل با جاذبه‌های دیدنی شیراز فاصله چندانی ندارد و دسترسی را برای مسافران آسان می‌سازد.
آدرس هتل بزرگ: شیراز، ورودی شمالی شیراز، جنب دروازه قرآن

هتل پرسپولیس

اگر اهل سفر باشید، احتمالاً نام هتل پرسپولیس شیراز به گوشتان خورده است چرا که این هتل 5 ستاره مجلل یکی از باسابقه‌ترین هتل های شیراز است که از سال 1385 پذیرای گردشگران می‌باشد. هتل پرسپولیس در 7 طبقه دارای 104 واحد اقامتی گوناگون است که همه آن‌ها به امکانات رفاهی عالی مجهز هستند.
هتل پرسپولیس مانند سایر هتل های 5 ستاره دارای خدمات و امکانات بسیار خوبی است؛ بدون شک مسافران با اقامت در هتل پرسپولیس کمبودی را احساس نخواهند کرد.
اگر به دنبال بهترین هتل های شیراز برای نوروز 1403 هستید، هتل پرسپولیس گزینه مطلوبی برایتان خواهد بود چراکه ضمن امکانات عالی از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است.
آدرس هتل پرسپولیس: شیراز، بلوار آزادی، حدفاصل چهارراه حافظيه به ميدان اطلسی

بهترین هتل های 4 ستاره شیراز

هتل‌های 4 ستاره شیراز از اقامتگاه های پرطرفدار در ایران هتل آنلاین هستند، زیرا از نظر خدمات و امکانات رفاهی کامل هستند و از نظر قیمت نسبت به هتل‌های 5 ستاره ارزان‌تر می‌باشد؛ بنابراین اگر به دنبال رزرو بهترین هتل‌های شیراز از ایران هتل هستید، بهترین هتل‌های 4 ستاره از نظر گردشگران را در ادامه معرفی کرده‌ایم.

هتل کریم‌خان زند

هتل کریم‌خان زند به‌عنوان یکی از هتل لوکس 4 ستاره بشمار می‌رود که در آن عناصر سنتی ایران به چشم می‌خورد و معماری آن تلفیقی از هنر مدرن و سنتی می‌باشد. علاوه بر معماری چشمگیر هتل خدمات و امکانات بی‌نظیر این هتل رضایت مسافران را به خود جلب کرده است.
هتل کریم‌خان زند در مجموع دارای 51 واحد اقامتی شیک و مجهز است که بر اساس ظرفیت و دکوراسیون متفاوت هستند. واحدهای اقامتی متنوع هتل کریم‌خان پاسخگوی همه افراد با هر سلیقه‌ای می‌باشد.
هتل کریم‌خان در بافت سنتی شیراز واقع‌شده است، بنابراین مسافرانی که مقیم این هتل هستند، می‌توانند تنها با 15 دقیقه پیاده‌روی به ارگ کریم‌خان، عمارت شاپوری، حمام وکیل، موزه پارس و… دسترسی داشته باشند.
اگر می‌خواهید بلافاصله پس از رسیدن به شیراز در هتل کریم‌خان اقامت داشته باشید، شما می‌توانید تنها با چند کلیک در سایت ایران هتل این هتل را رزرو کنید.
آدرس هتل کریم خان زند: شیراز، خیابان کریم‌خان زند، خیابان رودکی

هتل الیزه

اگر گذرتان به منطقه معالی آباد شیراز بیفتد، ساختمانی شیک و لوکس توجهتان را جلب می‌کند؛ این ساختمان بسیار شیک هتل الیزه یکی از مدرن‌ترین هتل‌های 4 ستاره شیراز است که مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. البته ناگفته نماند محبوبیت هتل الیزه تنها به خاطر معماری مدرن آن نیست بلکه به خاطر خدمات و امکانات بدون نقصش توانسته امتیاز بالایی از سوی کاربران ایران هتل آنلاین دریافت کند.
چنانچه به دنبال بهترین هتل های شیراز برای نوروز 1403 هستید، هتل الیزه می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد؛ چراکه این هتل خدمات و امکاناتی در حد هتل 5 ستاره ارائه می‌دهد. از بهترین امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، مجموعه آبی (استخر، سونا و جکوزی)، سالن همایش و… اشاره کرد.
هتل الیزه به جاذبه های تاریخی شیراز کمی فاصله دارد، اما جایی برای نگرانی وجود چراکه ایستگاه مترو در نزدیکی هتل قرارگرفته است و دسترسی به جاذبه‌های گردشگری شیراز را آسان می‌سازد.
آدرس هتل الیزه: شیراز، معالی آباد، کوی پزشکان

هتل پارک سعدی

هتل پارک سعدی با توجه به قدمتی که دارد یکی از شناخته‌شده‌ترین هتل های شیراز است. این هتل در سال 1341 به هدف میزبانی از گردشگران در 2 طبقه و 52 باب واحد اقامتی گوناگون افتتاح شد.
با اینکه سال‌های زیادی از فعالیت این هتل می‌گذرد، اما خبری از امکانات قدیمی و فرسوده نیست؛ چراکه هتل پارک سعدی به‌منظور نوسازی تجهیزات آخرین بار در سال 1400 بازسازی شد.
هتل پارک سعدی برخلاف نامش در نزدیکی آرامگاه حافظ قرار گرفته و مسافران تنها با 10 دقیقه پیاده‌روی به حافظیه و 5 دقیقه پیاده‌روی به باغ جهان‌نما دسترسی خواهند داشت. اگر قصد دارید در بهترین هتل های شیراز برای نوروز 1403 اقامت داشته باشید، هتل پارک سعدی توصیه می‌شود، زیرا برای بازدید از جاذبه های شهر لازم نیست وقتتان را در ترافیک هدر دهید.
آدرس هتل پارک سعدی: شیراز، بالاتر از چهارراه حافظیه، مقابل باغ جهان‌نما

بهترین هتل های 3 ستاره شیراز

هتل های 3 ستاره به‌عنوان اقامتگاه های اقتصادی شهرت دارند معمولاً این هتل‌ها خدمات و امکانات معمولی را درازای هزینه مناسب به مسافران ارائه می‌دهند.

هتل سنتی وکیل

اگر به دنبال اقامتی متفاوت در شهر زیبای شیراز هستید، هتل سنتی وکیل را در ایران هتل آنلاین رزرو کنید. این هتل جذاب با معماری سنتی یکی از محبوب‌ترین هتل‌های 3 ستاره شیراز است که با خدمات و امکانات مناسب اقامت خاطره‌انگیزی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.
هتل سنتی وکیل با اینکه از جمله هتل‌های 3 ستاره شیراز است، اما هر آنچه که مسافران برای اقامت راحت نیاز داشته باشند، در این هتل فراهم‌شده است.
یکی از بهترین ویژگی‌های هتل وکیل را می‌توان موقعیت مکانی آن دانست؛ این هتل در بافت تاریخی شهر واقع‌شده است و دسترسی به جاذبه‌های تاریخی با کمی پیاده‌روی امکان‌پذیر است.
آدرس هتل سنتی وکیل: شیراز، خیابان لطفعلی‌خان زند، از سمت چهارراه مشیر به سمت چهارراه نمازی، (سه‌راه نمازی سابق)، ابتدای کوچه 59، سمت راست

هتل جهانگردی شیراز

هتل جهانگردی شیراز یکی دیگر از اقامتگاه‌های پرطرفدار در شیراز است که سال‌های زیادی را به میزبانی از مسافران پرداخته است. واحدهای اقامتی این هتل به‌صورت بلوک دو طبقه و سه‌طبقه در محوطه‌ای زیبا و سرسبز قرارگرفته‌اند.
این هتل دارای امکاناتی نظیر رستوران، سالن چندمنظوره، پارکینگ، آلاچیق در محوطه، پارک بازی کودکان و… می‌باشد. از جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی می‌توان به باغ دلگشا، سعدیه و نارنجستان قوام اشاره کرد.
آدرس هتل جهانگردی: شیراز، کلبه سعدی، ابتدای بلوار ابونصر

هتل ستارگان

هتل ستارگان در سال 1391 در 14 طبقه و 41 باب واحد اقامتی فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های گوناگونی است که با توجه به سلیقه‌تان می‌توانید اتاق دلخواه خود را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید در طول اقامت از چشم‌انداز زیبای شهر بهره‌مند شوید، توصیه می‌شود اتاق‌های طبقات بالایی را رزرو کنید.
مسافران با رزرو هتل ستارگان اقامت راحتی را تجربه خواهند کرد؛ چرا که این هتل از خدمات و امکانات مناسبی مانند رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، سالن کنفرانس، صندوق امانات، لاندری، فضای سبز و… برخوردار است. هتل ستارگان در بلوار آزادی شیراز واقع‌شده است و فاصله این هتل تا باغ ارم تنها 15 دقیقه پیاده‌روی می‌باشد.
آدرس هتل ستارگان: شیراز، خیابان آزادی، تقاطع بلوار آزادی و خیابان ارم

سخن پایانی

همان‌طور که می‌دانید در تعطیلات نوروز، شیراز یکی از توریست‌پذیرترین شهرهای کشورمان بشمار می‌رود به همین دلیل ظرفیت هتل های شیراز زودتر از آنچه که تصور می‌کنید، تکمیل می‌شود. برای رزرو هتل در شیراز از ایران هتل، کافیست هتل مورد نظر خود را در این سایت جستجو کنید و اطلاعات خود را وارد کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *