0

بهترین مرکز جراحی پلک در تهران

بهترین مرکز جراحی پلک در تهران

چشم ما که میشه از اون به عنوان گوهر زیبایی صورتمون نام برد یکی از مهم‌ترین عناصر زیبایی صورت ما هستش. به دلایل مختلف امکان داره که پلک ما دچار افتادگی بشه و از زیبایی ما کاسته بشه یا حتی در موارد شدید‌تر دید ما دچار اختلال بشه. اینجاست که جراحی پلک یا همون بلفاروپلاستی به کمک ما میاد. اگر نمیدونید که جراحی پلک چی هستش میتونید روی کلمه‌ی جراحی پلک چیست و توضیح کامل آن کلیک کنید تا مقاله‌ای رو در این خصوص مطالعه کنید. حالا بیاید تا بهتون بگیم که اصلا هدف ما از نوشتن این مقاله چی هستش. از اونجایی که چشم ما در زیبایی ما تاثیر بسزایی داره برای جراحی روی اون باید خیلی هشیار و با دقت عمل کنیم. پیدا کردن بهترین مرکز جراحی پلک در تهران کار سختی نیست. فقط کافیه کمی مطالعه داشته باشیم و اطلاعات جمع آوری کنیم. هدف ما هم از نوشتن این مقاله این هستش که شما رو از جمع آوری و مطالعه‌ی طولانی راحت کنیم. کمک کردن به شما برای این مسئله که چطوری بتونید بهترین مرکز درمان و جراحی پلک تهران  و به دنبال اون بهترین جراحان پلک تهران رو انتخاب بکنید باعث افتخار ماست.

 

بهترین مرکز جراحی پلک در تهران

 

بلفاروپلاستی خوب و بد چه عوارضی دارند؟

عوارض قسمت جدا نشدنی عمل‌های جراحی می‌باشد. شاید بشه گفت که شما نمی‌تونید عمل جراحی رو پیدا کنید که عوارضی نداشته باشه. خب بلفاروپلاستی هم از این قاعده مستثنی نیست و مثل همه‌ی عمل‌های جراحی دیگه عوارضی رو به همراه داره. البته به خاطر ساده بودن عمل این عوارض خیلی زیاد و چشم‌گیر نیستند. مواردی هم مثل نوع عمل جراحی و میزان تغییراتی که لازم هستش روی پلک اتفاق بیفته میتونن روی این عوارض تأثیرگذار باشن.

حالا بیاید تا با هم بررسی کنیم و ببینیم یک جراحی پلک خوب و بد چه عوارضی میتونن داشته باشن. عوارض جراحی پلک یا همون بلفاروپلاستی رو می‌تونیم روی پلک بالا و پایین به صورت جداگونه بررسی کنیم. از پلک بالا شروع می‌کنیم.

عوارض جراحی زیبایی بلفاروپلاستی برای پلک بالا

یکی از شایع‌ترین عوارض جراحی پلک کبودی و تورم می‌باشد. التبه این کبودی و تورم علارغم شایع بودن زودتر از شایر عوارض دیگر نیز برطرف خواهد شد و مسئله‌ی نگران کننده‌ای نیست. یکی از مواردی که ناشی از اشتباه جراح متخصص می‌باشد آسیب عضلانی، آسیب پزشکی و عفونت هستش. همون‌طور که اشاره شد در صورت اشتباه پزشک امکان اتفاق افتادن این عوارض وجود داره. از موارد دیگه میشه به خارش چشم و اطراف آن اشاره کرد که می‌تونه بخاطر خوب شدن جای بخیه‌ها باشه. سایر عوارض هم می‌تونن شامل این موارد باشن: سوزش موقتی پلک، تاری دید یا دوبینی، سوزش بیش از حد و احساس ناخوشایند در اثر نور خورشید، احساس خشکی و جمع شدگی پوست و باز ماندن چشم هنگام خواب.

عوارض جراحی زیبایی بلفاروپلاستی برای پلک پایین

همانند پلک بالا در پلک پایین هم شایع‌ترین عارضه‌ی جراحی کبودی و تورم هستش که همون‌طور هم که اشاره شد زودتر از سایر عوارض برطرف شده و به هیچ عنوان جای نگرانی نداره. یکی از موارد مهم عدم قرینگی پلک‌ها هستش. مهارت و دقت جراح بلفاروپلاستی در هنگام جراحی در این مورد بسیار تاثیرگذار است. پزشک باید در جراحی خود به قرینه بودن هر دو پلک پایین توجه بسیاری داشته باشه. مورد بعدی درد شدید در پلک، علی‌الخصوص در هنگام پلک زدنه‌. عفونت پلک هم یکی از عوارضی هستش که می‌تونه اتفاق بیفته. این مورد می‌تونه از این مسیله نشأت گرفته باشه که بیمار بعد از جراحی بهداشت رو به خوبی رعایت نکرده و یا این که در هنگام جراحی بهداشت رعایت نشده و بیمار با مراجعه به کلینیک نامعتبر سلامت چشم‌هاش رو به خطر انداخته. آخرین مورد هم که یک عارضه‌ی موقتیه دوبینی و کم بینی می‌باشد.

خب می‌خواستیم ببینیم جراحی پلک خوب و بد چه عوارضی دارن. طبیعتا هر چقدر که جراحی پلک شامل عوارض کمتری باشه جراحی پلک خوبی بوده. برای مثال هر چقدر که کبودی و تورم کمتری داشته باشیم جراحی بهتری داشتیم. البته نتیجه‌ی نهایی از همه چیز مهم‌تر هستش. این که چشمان شما بعد از بلفاروپلاستی بدون آسیب، بدون باقی ماندن جای برش و همراه با قرینگی زیبا‌تر شوند مهم است.

هر چقدر هم که یک جراحی پلک عوارض بیشتر و شدید‌تری داشته باشه باید به کیفیتش شک کرد.

 

بهترین مرکز جراحی پلک در تهران

 

جراحی پلک با کیفیت دقیقا به چی میگن؟

بلفاروپلاستی در تهران جراحی سختی نیست، پیدا کردن مرکزی معتبر هم برای انجام این جراحی کار سختی نیست فقط کمی حوصله، مطالعه و تحقیق می‌خواد. اصلا چرا جراحی پلک تو مرکزی معتبر انجام بشه؟ چراکه عمل جراحی ما با کیفیت بالایی انجام بشه. حالا جراحی پلک با کیفیت دقیقا به چی میگن؟ ما به شما توضیح می‌دیم.پس ما رو همچنان همراهی کنید.

یک جراحی پلک با کیفیت جراحی هستش که در اون از ابزار‌ها و روش‌های روز دنیا استفاده بشه و نوع برش دادن پوست بخیه زدن اون به شکلی باشه که تا حد امکان اثری از این برش باقی نمونه. فقط همین؟ قطعا خیر. یک بلفاروپلاستی با کیفیت باید کمترین عوارض ممکن و بیشترین بازدهی رو در درمان و زیبایی به ما بده. روش‌های مختلفی برای جراحی پلک وجود داره که شامل برش با تیغ جراحی و برش پوست به وسیله‌ی تکنولوژی‌های جدید مثل لیزر هستش که پزشک متخصص با توجه به مراجعه‌کننده تشخیص میده از کدوم استفاده کنه و ما با اعتماد به پزشک چشمای خودمون رو در اختیارش قرار می‌دیم تا زیبایی اون‌ها رو دوچندان کنه، پس خیلی مهمه فردی رو انتخاب کنیم که کیفیت در جراحی براش حرف اول رو میزنه.

 

بهترین مرکز جراحی پلک در تهران

 

هزینه بلفاروپلاستی در سال ۱۴۰۱ به چه عواملی بستگی داره؟

افتادگی پلک و درمان در تهران مسئله‌ای هستش که شاید خیلی از شما عزیزانی که در حال مطالعه کردن این مقاله هستید به فکر اون باشید اما نگران هزینه‌‌‌های این جراحی هستید. حتما ضرب‌المثل هر چقدر پول بدی همون قدر هم آش می‌خوری رو شنیدید. این ضرب‌المثل تا حدودی در خصوص جراحی پلک هم صادق هستش. طبیعتاً برای بهره بردن از ظرافت تیغ یک پزشک ماهر و استفاده از امکانات نوین یک کلینیک بلفاروپلاستی در تهران باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید. اصلا بیاید تا با هم ببینیم هزینه‌ی یک جراحی پلک در تهران به چه عواملی بستگی داره.

شاید برخی مراجعین به جراح به خواست خود و یا پیشنهاد پزشک علاوه بر جراحی زیبایی بلفاروپلاستی لیفت شقیقه یا گونه را نیز انجام بدهند که طبیعتاً هزینه‌ی بیشتری رو هم باید پرداخت کنن اما به طور کلی هزینه‌ی جراحی بلفاروپلاستی به ۳ عامل بستگی داره که تو هر جراحی پلکی ثابت هستش: ۱- دستمزد جراح ۲- نوع جراحی پلک ۳- هزینه‌های مرکز درمانی(بیمارستان یا کلینیک)

دستمزد جراح پلک

در هر شغلی مهارت و تخصص بیشتر برابر است با دستمزد بیشتر. در جراحی زیبایی پلک هم دستمزد جراحان بر همین اساس متفاوت است. جراحی که مهارت بیشتر و تخصص بالاتری در بلفاروپلاستی دارد دستمزد بیشتری را هن دریافت خواهد کرد. در واقع باید گفت هر که مهارتش بیش، دستمزدش بیشتر! علاوه بر این پزشکی که سابقه‌ی بیشتری در انجام جراحی پلک داره و همچنین نمونه کار‌های موفق بیشتری داشته باشه هم دستمزد بیشتری رو خواهد گرفت. در این مورد از نظر مالی به هیچ عنوان کم نذارید چراکه هر چقدر جراح پلک شما ماهر‌تر باشه نفعش به خود شما خواهد رسید.

نوع جراحی پلک

یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در جراحی زیبایی پلک، نوع جراحی هستش. بسته به نوع جراحی هزینه‌ای هم که شما باید پرداخت کنید متفاوت خواهد بود. برای مثال هزینه‌ی جراحی درمانی بلفاروپلاستی با هزینه‌ی جراحی زیبایی بلفاروپلاستی متفاوت است. یا اصلا جراحی برای از بین بردن پف پلک انجام میشه یا رفع افتادگی اون. حتی مقدار بافت‌هایی که باید از پلک خارج بشه و همچنین تکنینک استفاده شده برای این کار در هرینه‌‌ی جراحی پلک تاثیرگذاره. باید به این نکته هم اشاره کرد که هزینه‌ی جراحی پلک بلفاروپلاستی برای پلک بالا و پایین متفاوت است و در صورتی که هر دو پلک نیاز به جراحی داشته باشند هم هزینه بیشتر خواهد شد.

هزینه‌های مرکز درمانی(بیمارستان یا کلینیک)

مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در این مورد تجهیزات و ابزار‌های استفاده شده در این مراکز می‌باشد. هر چقدر که مرکز درمانی از ابزار‌ها و تجهیزات به روز‌تری بهره ببرد هزینه‌ی بیشتری رو هم دریافت خواهد کرد. مورد بعدی استفاده از نیرو‌های مجرب و متخصص هستش. به طبع استفاده از نیروی مجرب و متخصص هزینه‌ی بیشتری رو برای مرکز درمانی به همراه داره و به همین ترتیب هزینه‌ی جراحی هم بیشتر خواهد شد. همچنین تعرفه‌های هر بیمارستان و یا کلینیک می‌تونن با هم متفاوت باشن. پس بسته به تعرفه‌ها هزینه‌ها هم متفاوت خواهد بود. در کل هر چقدر که کلینیک یا بیمارستان تجهیزات و ابزار پیشرفته‌تر، نیروی مجرب و متخصص‌تری داشته باشه هزینه‌ی انجام جراحی زیبایی پلک هم در اون بیشتر خواهد شد.

 

بهترین مرکز جراحی پلک در تهران

 

چطوری بهترین جراح پلک تهران رو تشخیص بدیم؟

بلفاروپلاستی در تهران یک عمل جراحی شایع به حساب میاد. این جراحی پیچیده نیست اما حساس و مهمه چراکه بر روی عضوی انجام میشه که بیشترین تأثیر رو بر زیبایی صورت ما داره. به همین دلیل هم باید الماس‌های گرانبهای صورتمون رو در اختیار یک جراح ماهر و متخصص قرار بدیم. حالا چطوری می‌تونیم بهترین جراحان پلک رو تشخیص بدیم؟ ما رو همراهی کنید تا بتونیم این مسئله رو برای شما روشن کنیم. مواردی که شما باید برای انتخاب یک جراح بلفاروپلاستی توجه کنید شامل این موارد هستش: ۱- تخصص و تحصیلات ۲- مهارت و تجربه ۳- رعایت استانداردهای جراحی ۴-اخلاق یک پزشک

تخصص و تحصیلات

برای این که یک جراح پلک خوب رو انتخاب کنید حتما باید به تخصص پزشک توجه کنید. برای انجام جراحی زیبایی بلفاروپلاستی پزشک مربوطه باید حتما یکی از تخصص‌هایی که به اون اشاره می‌کنیم رو داشته باشه: تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، تخصص مرتبط با چشم و یا متخصص گوش و حلق و بینی. همچنین اگر جراح دارای مدرک فلوشیپ هم باشد تخصص خود را کامل‌تر کرده است. برای مثال پزشک می‌تواند داری فلوشیپ جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم (اکولوپلاستی) باشد. شما برای این که بتونید از مدارک جراح مورد نظر خودتون مطمئن بشید می‌تونید وارد سایت سازمان نظام پزشکی شده و با جستجو کردن اسم و فامیل پزشک، مدارک و تخصص اون رو مورد بررسی قرار بدید.

مهارت و تجربه جراح پلک

برای این که تشخیص بدیم یه پزشک چقدر مهارت و تجربه داره می‌تونیم از نظرات افرادی که زیر تیغ پزشک جراحی شدن کمک بگیریم و یا با دیدن نمونه کار‌های جراح از مهارتش اطمینان پیدا کنیم. مهارت جراح در این عمل به برش‌هایی است که با تیغ یا لیزر بر روی پوست می‌زنه. این برش‌ها نباید بیش از اندازه بزرگ باشند و پزشک باید با مهارت بالای خود طوری جای برش را بخیه بزنه که ردی از برش و جای بخیه باقی نمونه. فیلم‌های حین جراحی پزشک می‌تونه به تشخیص شما کمک بکنه.

رعایت استانداردهای جراحی

یک جراح بلفاروپلاستی زبده طبق اصول و استاندارد‌های مشخص جراحی خودش رو انجام میده و نظرات بعضاً غیر اصولی مراجعه کننده رو رد میکنه و مراجعه کننده رو توجیه می‌کنه که نظرش اصولی نیست و نباید انجام بشه.

اخلاق یک پزشک

یکی از معیار‌های یک پزشک خوب اخلاق اوست. پزشک باید با حوصله به مسائل بیمار گوش کرده و به سوال‌های اون جواب بده. همچنین برای عمل جراحی فقط به فکر مسائل مالی نباشه. اگر جراح فردی عصبی باشه امکان داره این عصبی بودن حین جراحی باعث اشتباه از طرف پزشک بشه. این اشتباه می‌تونه سلامت و زیبایی شما رو به خطر بندازه. برای سنجش اخلاق یک پزشک مراجعه‌ی حضوری بهترین راه هستش.

 

بهترین مرکز جراحی پلک در تهران

چطوری بهترین مرکز درمان پلک تهران رو تشخیص بدیم؟

جراحی پلک و انتخاب بهترین مرکز درمان پلک تهران. مسئله‌ای که بسیار مهم و حیاتی هستش چراکه پای چشامون در میونه! برای این که بتونیم تشخیص بدیم کلینیک بلفاروپلاستی مد نظرمون یکی بهترین‌ها هستش یا نه باید به یه سری موارد توجه کنیم. چه مواردی؟ بریم با هم بررسی کنیم. باید توجه داشته باشیم که کلینیک حتما از وزارت بهداشت مجوز داشته باشه. نکته‌ی مهم دیگه جراحان اون کلینیک هستن. تخصص و تجربه‌ی کافی رو دارن؟ اخلاق مدار هستن؟ همچنین کادر پزشکی کلینیک هم باید مثل خود جراحان از تخصص و مهارت کافی برخوردار باشن.

کلینیک باید تجهیزات روز دنیا رو در اختیار داشته باشه و حتما محیط تمیز و بهداشتی رو داشته باشه.

یکی از مواردی هم که شاید افراد به اون کمتر توجه می‌کنن، محل کلینیک هستش. شما باید به این توجه کنید که چه قبل از عمل و چه بعد از اون نیاز هستش که چندین بار به کلینیک بلفاروپلاستی رفت و آمد داشته باشید و مسیر نباید شما رو خیلی خسته بکنه.

حالا یکی دیگه از مواردی که میتونه خیلی به شما کمک بکنه استفاده از نظرات دوستان، آشنایان و افراد مراجعه کننده درباره کلینیک هستش که می‌تونید این نظرات رو از طریق تالار‌های گفتگو بررسی کنید.

فقط یه موردی رو به هیچ عنوان فراموش نکنید، چشماتون رو به هر کسی و به هر کسی نسپارید!

 

 

کلینیک بلفاروپلاستی RMC یار و یاور همیشگی شما در جراحی پلک

 

بهترین مرکز جراحی پلک در تهران

 

تو حالت عادی شما باید برای پیدا کردن بهترین جراح و کلینیک بلفاروپلاستی در تهران مواردی که گفته شد رو بررسی کنید و به نتیجه‌ی دلخواه برسید. شاید هم با بررسی‌ها دچار سردرگمی بشید. اما یه چیزی این وسط باعث میشه شما نه از جمع آوری اطلاعات و بررسی‌ها خسته بشید نه سردرگم. اون هم کلینیک بلفاروپلاستی RMC هستش. این کلینیک تمامی پزشکان زبده و مراکز معتبر جراحی پلک رو مورد بررسی قرار داده و حتما می‌تونه به شما در یک انتخاب خوب پزشکی کمک ویژه‌ای رو بکنه. دسترسی به بهترین کلینیک جراحی پلک تهران آسونه. آسون تر از آب خوردن! فقط کافیه کلیک کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *