0

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ ایران

با گسترش اینترنت و دسترسی روزافزون کاربران به شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از کسب‌وکارها نیز تصمیم گرفته‌اند تا محصولات و خدمات خود را بر روی بستر اینترنت معرفی کنند. با چشم اندازه آینده عصر تکنولوژی، هر بیزنسی دیر یا زود باید با کمک دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی مشتریان خود را افزایش داده و یا برای همیشه پیشرفت و گسترش کسب‌وکار خود را فراموش کند. همین موضوع ما را بر آن داشت تا فهرستی از چندین آژانس دیجیتال مارکتینگ فراهم آورده و بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ را به شما معرفی کنیم. همچنین با تعریف دیجیتال مارکتینگ و خدمات آن آشنا خواهید شد.

دیجیتال مارکتینگ چیست

 

دیجیتال مارکتینگ یعنی چه؟

Digital Marketing که در فارسی بازاریابی اینترنتی یا تبلیغات آنلاین نیز نامیده می شود، مجموعه‌ای از ابزارها و راهکارهایی است که به بیزنس شما کمک می‌کند تا محصولات و خدمات خود را بر روی بستر اینترنت معرفی نمایید و به درآمد بیشتری دست پیدا کنید. دیجیتال مارکتینگ تلاش می‌کند تا با شناخت درست کاربران و نیاز آن‌ها، محصولات و خدمات هر شرکت را در جای درست و به شیوه‌ای صحیح معرفی کند. هرچه بازاریابی اینترنتی بهتر و موثرتر انجام شود، محصولات و خدمات آن کسب‌وکار مورد توجه مخاطبان بیشتری قرار گرفته و فروش آن افزایش خواهد یافت.

 

خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ

اکنون که با تعریف دیجیتال مارکتینگ آشنا شدید، راحت‌تر می‌توانید متوجه شوید که شرکت های دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی به شما ارائه خواهند کرد و باید چه انتظاراتی از بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران داشته باشید. برخی از مهم‌ترین خدمات شرکت های دیجیتال مارکتینگ به شرح زیر است :

  • طراحی سایت
  • بهینه سازی سایت یا SEO
  • بازاریابی محتوایی شامل استراتژی و تولید محتوا
  • بازاریابی موبایلی
  • تبلیغات شبکه‌های اجتماعی
  • تبلیغات گوگل یا Google Adwords
  • تبلیغات بنری و انتشار رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات کلیکی
  • همکاری در فروش یا Affiliate Marketing

و بسیاری از روش‌های دیگر که هر شرکت دیجیتال مارکتینگ بر اساس تخصص و تجربه خود و همچنین با توجه به نیاز کسب‌وکار شما، انتخاب می‌کند. در واقع اصلی‌ترین خدمات شرکت های دیجیتال مارکتینگ این است که بازار تجاری شما را به خوبی تحلیل کنند، کاراکتر و نیاز مشتریان شما را به خوبی بشناسند، و مناسب‌ترین پلن فروش را برای بیزنس شما طراحی کنند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

ویژگی های بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

اگر برای دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ در اینترنت جستجو کرده باشید، مطمئنا با انبوهی از شرکت‌هایی روبه‌رو شده‌اید که هر یک خود را بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ ایران معرفی کرده است. اما چگونه می‌توان از میان این همه نام متفاوت، بهترین را تشخیص داد؟ برای اینکه بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ در ایران را تشخیص دهید، باید به چند فاکتور مهم توجه کنید.

 

کیفیت خدمات ارائه شده

مهم‌ترین نکته در دریافت هر نوع خدماتی، کیفیت آن است. برای اینکه از کیفیت خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ مورد نظر خود مطمئن شوید، به سابقه فعالیت و مشتریان پیشین‌ آن توجه کنید. دقت کنید که مشتریان قبلی چه خدماتی دریافت کرده‌اند و در طول این مدت چه پیشرفتی داشته‌اند. آیا میزان فروششان چند برابر شده است؟ آیا میزان درگیری با مخاطبان از طریق اینترنت افزایش داشته است؟ پاسخ به این سوالات می‌تواند اطلاعات زیادی از کیفیت خدمات دریافتی و نتیجه این خدمات به شما خواهد داد.

 

مشاوره رایگان

اگرچه مشاوره برای طراحی بیزنس پلن همیشه رایگان نیست، اما بسیاری از شرکت های دیجیتال مارکتینگ برای جلب اعتماد مشتریان خود در طول یک جلسه، به صورت رایگان اقدام به تحلیل فعالیت تجاری شما کرده و روش‌هایی برای تبلیغات مناسب کسب‌وکار شما ارائه می‌دهند. برای تشخیص بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ ایران، می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و با دریافت مشاوره رایگان، طرح پیشنهادی شرکت دیجیتال مارکتینگ را ارزیابی کنید.

 

ارائه گزارش

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ شرکتی است که به تعهدات ارائه شده در قرارداد متعهد بوده و در ارائه آمار در گزارشات صداقت داشته باشد. اگر در مشاوره اولیه متوجه شدید که شرکت مورد نظر شما گزارش ماهانه یا فصلی از خدمات انجام شده ارائه نمی‌دهد و شما را در جریان نتایج به دست آمده قرار نخواهد داد، به صداقت و تعهد آن شرکت شک کنید. یک دیجیتال مارکتر موفق بر مبنای داده‌های اینترنتی و تحلیل رفتار کاربران فعالیت می‌کند که این موضوع، در طول زمان و با آزمون و خطا تحقق پیدا خواهد کرد. بنابراین لازم است به صورت مرتب و از ابتدای کار، گزارشاتی از فعالیت‌های انجام شده و نتایج حاصل ارائه شود تا با هم‌فکری، مناسب‌ترین روش برای معرفی کسب‌وکار شما بر روی بستر اینترنت طراحی گردد.

 

هزینه معقول و متناسب

مبلغ دریافتی برای قرارداد خدمات دیجیتال مارکتینگ در هر شرکت و متناسب با نوع و کیفیت خدمات، متفاوت است. اما چیزی که مهم است، معقول بودن این مبلغ و تناسب آن با خدماتی است که قرار است انجام شود. دقت کنید که چه مبلغی به عنوان هزینه خدمات دیجیتال مارکتینگ پرداخت می‌کنید و در ازای آن چه خدماتی دریافت خواهید کرد.

 

معرفی بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ ایران

مجموعه‌ها و شرکت‌های بسیار زیادی در ایران به عنوان دیجیتال مارکتر فعالیت می‌کنند که مشتریان زیادی نیز دارند. در این مطلب 5 شرکت به عنوان بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ معرفی می‌شوند که بر اساس معروفیت و میزان رضایت کاربران انتخاب شده‌اند. امیدواریم شما نیز از مراجعه به این تیم‌های مارکتینگ، تجربه خوشایندی داشته باشید.

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ ایران

1. آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین

آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین یکی از قدیمی‌ترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ ایران است که 15 سال سابقه فعالیت در حوزه بازاریابی اینترنتی دارد. این شرکت بخش اینترنتی کسب‌وکار شما را از طراحی و سئوی سایت تا بازاریابی شبکه‌های اجتماعی به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد. سازمان‌ها و صنایع ایرانی می‌توانند با کمک گروه خلاق راتین، خود را در سطح بین المللی نیز مطرح نمایند. آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین در زمینه تبلیغات ویدیویی، تولید محتوا، نگارش رپورتاژ آگهی و انتشار آن، موبایل مارکتینگ و ایمیل مارکتینگ فعال است و حتی می‌تواند در حوزه‌های تخصصی بازاریابی مانند تبلیغات نصب اپلیکیشن (CPI) به شکل قدرتمندی عمل کند. کسب‌وکارهای بسیار معتبری همچون همراه اول، سفرمارکت، اپلیکیشن نشان، ترب و کمدا از مشتریان شرکت دیجیتال مارکتینگ راتین هستند که نشان دهنده قدرت و خلاقیت این تیم است. آن‎ها معتقدند که “نتایج، حرف اول را می‌زند.” و در گزارشاتی که به شما ارائه می‌کنند، این جمله را اثبات خواهند کرد. برای ارتباط با تیم دیجیتال مارکتینگ راتین می‌توانید همه روزه با شماره 02171057567 تماس بگیرید و یا به نشانی info@ratin.agency ایمیل ارسال نمایید.

 

2. آژانس دیجیتال مارکتینگ جورچین

جورچین شرکتی تخصصی در حوزه تبلیغات شبکه های اجتماعی است. این شرکت از تیمی جوان تشکیل شده که انواع خدمات تخصصی از قبیل تولید محتوای اختصاصی، بازاریابی اینستاگرام و توئیتر، تبلیغات گوگل، طراحی استاپ موشن و انیمیشن و حتی آموزش این موارد را نیز ارائه می‌کند. همچنین امکان بهره بردن از جلسه مشاوره پیش از شروع خدمات نیز وجود دارد. برخی از معروف‌ترین مشتریان شرکت دیجیتال مارکتینگ جورچین عبارتند از : تپسی، چیپس ترددیلا، آدامس اکشن، کافه نون و گروه مهندسی زیما.

اعضای تیم جورچین به این عبارت باور دارند که : “بازاریابی دیجیتال مثل اهلی کردن فیل است. به سختی اهلی می‎شود، اما همیشه اهلی باقی می‌ماند”. بنابراین با خیال راحتی به این تیم خلاق و متعهد اعتماد کنید و آینده بیزنس خود را به آن‌ها بسپارید. برای ارتباط با آژانس دیجیتال مارکتینگ جورچین، می‌توانید از 9 صبح با شماره 05138811946 تماس بگیرید و یا به آدرس ایمیل salam@joorchin.co ایمیل بزنید.

 

3. شرکت دیجیتال مارکتینگ ایران رسان

سومین شرکت در لیست بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ ایران ، تیم خلاق و به‌روز ایران رسان است. این شرکت با 10 سال تجربه مفید در زمینه بازاریابی اینترنتی، می‌توانند پتانسیل بازار تجاری شما را به خوبی تحلیل کرده و از بهترین رسانه‌ها برای معرفی و تبلیغات کسب‌وکار شما بهره ببرند. خدماتی که شرکت دیجیتال مارکتینگ ایران رسان به شما ارائه می‌دهد شامل طراحی سایت، سئوی سایت در گوگل، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات در گوگل (Google Ads)، تبلیغات ویدیویی و بسیاری از موارد دیگر می‎شود. همچنین می‌توانید برای مشاوره و دریافت راهکارهای سئو و یادگیری روش‌های تبلیغات آنلاین نیز به این شرکت مراجعه کنید؛ چرا که تیم دیجیتال مارکتینگ ایران رسان با تحلیل کامل رقبا و بررسی منابع مشتریان شما، بهترین و پربازده‌ترین روش‌های تبلیغاتی را پیشنهاد خواهند کرد. مجموعه‌هایی مانند سرور.آی آر، موتن رو و خوشه آنلاین از مشتریان پیشین این آژانس تبلیغاتی بوده و نتیجه‌های خوبی دریافت کرده‌اند.

اگر به دنبال بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران هستید که به خوبی بازار تجاری شما را تحلیل کرده و بهترین روش تبلیغاتی را ارائه کند، می‌توانید با ارسال ایمیل به info@iranresan.com و یا تماس با شماره 02122226322 از مشاوره رایگان این مجموعه بهره‌مند شوید.

 

4. آژانس دیجیتال مارکتینگ دیما

شرکت دیجیتال مارکتینگ دیما در طول 7 سال فعالیت خود توانسته مدرن‌ترین روش‌های بازاریابی اینترنتی را به کار ببندد و با اجرای کمپین‌های تجاری موفق، نام خود را در بین بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ ایران ثبت کند. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این شرکت انجام روش تبلیغاتی Performance Marketing یا بازاریابی مبتنی بر نتیجه است. در این روش، هر راهکار تبلیغاتی صرفا پس از انجام و بررسی نتایج به دست آمده به عنوان روشی ثابت در نظر گرفته می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با دریافت گزارشی بسیار کامل از تعداد مشتریان اضافه شده، آمار فروش و بسیاری از موارد دیگر، جایگاه کنونی خود را نسبت به رقبایتان بررسی کنید. این اطلاعات به تیم دیجیتال مارکتینگ نیز کمک می‌کند تا بتوانند بهترین و مناسب‌ترین راهکار تبلغاتی را با توجه به نوع بیزنس و جایگاه شما انتخاب کنند.

تبلیغات ویدیویی، تبلیغات گوگل، تبلیغات بنری، سوشال مدیا یا شبکه‌های اجتماعی، همکاری در فروش، طراحی استراتژی محتوا و تولید محتوا، سرچ ادز، اینفلوئنسر مارکتینگ، تبلیغات در کافه بازار، تبلیغات همسان و حتی ادمینی پیج اینستاگرام فقط بخشی از خدماتی است که آژانس دیجیتال مارکتینگ دیما به شما ارائه خواهد کرد. برای ارتباط با بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ ایران که مشتریانی مانند سفرمارکت، میهن، سن ایچ، عبیدی و کافه بازار دارد، فقط کافی است در روزهای کاری از ساعت 9 تا 6 عصر با شماره 02182100621 تماس گرفته و یا به نشانی hi@deema.agency ایمیل ارسال کنید.

 

5. آژانس دیجیتال مارکتینگ تابان

“موفقیت از یک شانس خوب نیست”. این جمله نشان‌دهنده این است که آینده بیزنس شما وابسته به شانس نیست و کاملا به استراتژی و راهکاری که برای تبلیغات اینترنتی خود انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. شرکت دیجیتال مارکتینگ تابان یکی از معروف‌ترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران است که کسب‌وکار شما را به خوبی تحلیل کرده و استراتژی مشخص و متناسبی برای موفقیت آن طراحی می‌کند. تیم دیجیتال مارکتینگ تابان معتقدند که تحلیل داده‌های تجاری برای تصمیم گیری درست در زمان مناسب، ضروری است. به همین دلیل برای اطلاعات تجاری شما بهای زیادی قائل هستند. اگر قصد دارید آینده کسب‌وکار خود را با یک استراتژی تبلیغاتی مناسب بیمه کنید و محتوای اختصاصی خود را داشته باشید، با شماره 09123628295 تماس گرفته و یا به آدرس ایمیل info@dmtaban.com ایمیل بزنید. مطمئن باشید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ایمیل شما پاسخ داده خواهد شد.

 

سخن نهایی

بازاریابی اینترنتی در دنیای تجاری امروز امر غیر قابل انکاری است که نادیده گرفتن آن مساوی با از بین رفتن کسب‌وکار شما خواهد بود. اما شاید مهم‌تر از دیجیتال مارکتینگ، نحوه انجام آن است. در این مقاله سعی کردیم روش‌هایی را برای تشخیص بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ پیشنهاد دهیم و 5 آژانس دیجیتال مارکتینگ ایرانی را معرفی نمودیم. امیدواریم از تماس با این تیم‌های خلاق حس خوبی دریافت کرده و فروش بالاتری را تجربه کنید. اگر شما هم پیش از این مشتری شرکت های دیجیتال مارکتینگ بوده‌اید، لطفا در صورت رضایت آن مجموعه را به ما معرفی کنید و از تجربه خود بنویسید. نظر شما به دیگر خوانندگان ما کمک خواهد کرد تا با دید بازتری شرکت دیجیتال مارکتینگ مناسب خود را انتخاب کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *