0

بهترین مجموعه آموزش آنلاین پیانو | صفر تا صد یادگیری پیانو با خنیاگر

آموزش و یادگیری پیانو برای هر هنرجویی که قصد نوازندگی داشته باشد یکی از اولین و مهم‌ترین گزینه‌هاست. پیانو جزو معدود سازهایی است که تمام سبک‌های نوازندگی را می‌توان با آن تجربه کرد. سازی اروپایی که ملودی‌های ایرانی زیادی برای ما یادآوری و تداعی خاطرات می‌کند. در اینجا به معرفی بهترین مجموعه آموزش آنلاین پیانو در ایران می‌پردازیم. مجموعه‌ای که از صفر تا پیشرفته‌ترین سطح نوازندگی پیانو را در برمی‌گیرد.

مزایای مجموعه آموزش آنلاین پیانو با خنیاگر

چندسالی‌ست که مجموعه آموزش پیانو خنیاگر با تدریس رامین بهنا یکی از انتخاب‌های اصلی علاقه‌مندانِ این ساز است. خصوصیات محتوایی و فنی مجموعه آموزش آنلاین پیانو خنیاگر، آن را تبدیل به مرجعی بی‌نظیر برای یادگیری پیانو کرده. شیوه‌ی اختصاصی مجموعه که منحصرا توسط استاد برجسته‌ی آن، رامین بهنا تدوین و در ویدیوهای آموزشیِ این مجموعه ارایه شده، از جمله مهم‌ترین موضوعاتی است که منجر به محبوبیت آن در بین هنرجویان پیانو شده است.

  • دسترسی آسان و مقرون به صرفه: این امکان را فراهم می‌آورد که از هر کجا که هستید، با هر دستگاهی که دارید، به کلاس‌ها دسترسی داشته باشید. به همین دلیل است که مجموعه آموزش آنلاین پیانو در خنیاگر، هنرجویانی فارسی‌زبان از سراسر جهان دارد. علاوه بر این، بر کسی پوشیده نیست که هزینه آموزش آنلاین پیانو به مراتب کمتر از آموزش حضوری است.
  • انعطاف‌پذیری: آموزش آنلاین پیانو به شما این امکان را می‌دهد که زمان و مکان کلاس‌ها را خودتان تعیین کنید. این ویژگی می‌تواند برای افرادی که مشغله کاری یا تحصیلی زیادی دارند بسیار مفید باشد.
  • کیفیت آموزشی بالا: آموزش آنلاین پیانو در خنیاگر توسط استادی مجرب و با تجربه ارائه شده است. رامین بهنا، بیش از 30 سال تجربه نوازندگی و تدریس پیانو را در کارنامه هنری خودش دارد که باعث شده در زمینه آموزش پیانو یکی از بهترین‌ها در ایران باشد.
  • امکان تعامل با سایر هنرجویان: امکان تعامل با سایر هنرجویان در خنیاگر فراهم شده است. شما با حضور در گروه‌های مجازی خنیاگر، می‌توانید با سایر هنرجویان ارتباط بگیرید، از تجربیات یکدیگر بیاموزید و انگیزه خود را برای یادگیری حفظ کنید.
  • پشتیبانی آموزشی: مجموعه‌ای که بهترین آموزش آنلاین پیانو باشد، پشتیبانی آموزشی مناسبی را نیز ارائه می‌دهد. در خنیاگر، این پشتیبانی شامل راهنمای خرید ساز، پاسخ به انواع سوالات حین یادگیری و تمرینات کلاسی، ارائه بازخورد و رفع اشکال می‌شود.

یادگیری پیانو بدون نیاز به هیچ مرجع دیگر

خنیاگر نسبت به این موضوع که یادگیری پیانو نیازمند کسب اطلاعات در سایر زمینه‌های موسیقی به ویژه در زمینه تئوری موسیقی و سلفژ است، آگاهی کاملی دارد. درست است که مجموعه آموزش آنلاین پیانو در خنیاگر همه چیز را از مبتدی تا پیشرفته و بدون نیاز به هیچ مرجع دیگری در اختیار هنرجویان قرار می‌دهد، اما شما در صورت هر گونه نیاز به هر دانش و یا آموزش دیگری در زمینه موسیقی، با مراجعه به وبسایت خنیاگر می‌توانید آن را در اختیار بگیرید.

پیشنهاد حرفه‌ای‌های مسیر آموزش آنلاین پیانو این است که در کنار مجموعه آموزش آنلاین پیانو، از آموزه‌های مجموعه آموزش سلفژ و تمرینات میوزماسل نیز بهره بگیرید. در صورتی که نحوه‌ی استانداردِ نشستن پشت پیانو و حالت درست نوازندگی را رعایت نکنید، امکان بروز آسیب‌های جسمی وجود دارد. تمرینات میوزماسل در خنیاگر که مجموعه‌ای بی‌نظیر در سطح جهانی است، تمامی موارد و نکات لازم جهت گرم کردن و سرد کردن دستان، پیش و پس از انجام تمرینات و نوازندگی پیانو را برای شما ارایه می‌دهد تا با رعایت موارد مربوط به سلامت در یادگیری پیانو، عمر نوازندگی خود را بالا ببرید.

مسیر آموزش آنلاین پیانو

استفاده از تجربیات کسانی که پیش‌تر این مسیر را طی کرده‌اند، مهم‌ترین عامل در تضمین رسیدن به مقصد است. در اینجا به طور خلاصه به نکات مهمی که باید در مسیر آموزش آنلاین پیانو دقت کنید و به آنها عمل کنید می‌پردازیم:

پیوستگی در تمرین

یادگیری پیانو مسیری‌ست جذاب که نیازمند صبر و پشتکار قابل‌توجهی است؛ در عین این ‌که متد آموزشی مدرس در این مسیر نقش مهمی را ایفا می‌کند، مداومت هنرجو در انجام تمرینات صحیح می‌تواند سنگ‌بنای اصلی این مسیر آموزشی به حساب بیاید. مدرس مجموعه آموزش آنلاین پیانو در خنیاگر، رامین بهنا، در پایان هر جلسه‌ی آموزشی، به میزانِ حدودا یک هفته، تمرین برای شما تعیین می‌کند. در صورتی که این تمرینات را جدی بگیرید و به صورت منظم آنها را انجام دهید و تمرین کردن را به روتین زندگی‌تان اضافه کنید، آموزش پیانو برای شما تضمین می‌شود.

توجه و دقت ویژه به تدریس استاد

رامین بهنا، شیوه‌ی منحصر به‌فردی در آموزش آنلاین پیانو خنیاگر ارائه کرده است. ویژگی‌های جذاب شخصیتی بهنا، منجر به آن شده تا هنرجو ارتباطی قوی و در عین حال صمیمی با استادش برقرار کند. اما این به خودی خود آموزش شما را تضمین نمی‌کند. برای این که بتوانید مطمئن باشید از این که مسیر را درست پیش می‌روید، باید توضیحات استاد حین تدریس را چند برابر جدی بگیرید. ویژگی دسترسی همیشگی به ویدیوها این امکان را می‌دهد که هر زمان که لازم دانستید به آنها رجوع کنید و ویدیوها را مرتب مرور کنید. حال که این امکان فراهم شده، پیشنهاد می‌شود به خوبی و مصرانه از آن بهره بگیرید.

خلاقیت و به‌روز بودن

رامین بهنا که جزو برجسته‌ترین نوازندگان و اساتید آموزش پیانو در ایران است، علاوه بر سابقه تحصیلاتی‌اش، دو ویژگی مهم دارد، خلاق است و به‌روز. حال که این دو ویژگی خاص در تدریس استادِ مجموعه آموزش آنلاین پیانو در خنیاگر به کار گرفته شده، و بهترین‌ها را به ارمغان آورده، شما نیز استادتان را الگو قرار دهید و در مسیر آموزش آنلاین پیانو، به خلاق بودن و به‌روز بودن اهمیت دو چندانی دهید تا یادگیری‌تان تضمین شود. برای این مهم، باز هم نیاز است که به ویدیوهای آموزشی موجود در این مجموعه دقت دو چندانی کنید، چرا که رامین بهنا در حین تدریسش همواره به نکات ظریف و مهمی در این راستا اشاره می‌کند.

سخن پایانی

جذابیت‌های آموزش پیانو برای پیر و جوان عیان است، اما این که چطور با مناسب‌ترین هزینه آن را یاد بگیرم، معضلی همیشگی است که برای هنرجویان این ساز محبوب گاهی سردرگمی به همراه می‌آورد. مجموعه آموزش آنلاین پیانو در خنیاگر بهترین گزینه برای شروع یادگیری ساز خوش‌صدای پیانو است. در صورتی که نکات مهم حین یادگیری را رعایت کنید و با این مجموعه همراه شوید، بهترین مسیر را پیش گرفته‌اید و با آموزش اصولی و استانداردی که در اختیار شما قرار گرفته، یادگیری شما تضمین می‌شود.

 

برای آموزش آنلاین پیانو با خنیاگر کلیک کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *