0

بهترین شرکت های نظافتی در استرالیا

به گزارش سایت imdbgram، با شغل جدید و تغییرات عمده‌ای که پس از مهاجرت به استرالیا در زندگی‌تان ایجاد شده است، ممکن است انرژی لازم برای نگه داشتن خانه‌ی جدیدتان درخشان و پاک، به‌دست آوردندن به چالش بکشد. بگونه‌ای که شما از خستگی بیش از حد رنج می‌برید یا به سادگی فقط خیلی مشغول هستید، همیشه ایده‌ی خوبی است که از خدمات شرکت های نظافتی در استرالیا استفاده کنید.
برای نگهداری منزل خود، همچنین ایده‌ی خوبی است که حداقل یک بار در هر چند ماه، یک جلسه کامل تمیزکاری را انجام دهید. این به معنای تمیزکاری یخچال، تمیزکاری اجاق گاز، بخاری‌زدایی فرش و موارد دیگر بیشتر است. به همین دلیل ما پیشنهاد می‌دهیم که این کار را به حرفه‌ای‌ها بسپارید و با استخدام این بهترین خدمات تمیزکاری در استرالیا، به استراحت بپردازید.

معرفی 6 شرکت نظافتی در استرالیا

1. سیمپلی مید (Simply Maid)

سیمپلی مید یکی از ارائه‌دهندگان خدمات نظافت منزل در استرالیا است که شامل تمیزکاری صنعتی، تمیزکاری آپارتمان، تمیزکاری مکرر، تمیزکاری یخچال و تمیزکاری اجاق گاز می‌شود. به جز انواع گسترده‌ای از خدمات تمیزکاری، سیمپلی مید برنامه‌های زمانی انعطاف‌پذیری را برای راحتی شما فراهم می‌آورد.
آیا به تمیزکاری منظم نیاز دارید؟ این شرکت همچنین برنامه‌های تمیزکاری سفارشی ارائه می‌دهد، به گونه‌ای که می‌توانید به خانه‌ی پر از نور و پاکیزگی برگردید. شهرهایی که این خدمات در آنها ارائه می‌شود، سیدنی، ملبورن، بریزبین، پرث، کوست طلایی، آدلاید و کانبرا می‌باشد.

2. فانتزی کلینرز (Fantasy Cleaners)

با سیستم رزرواسیونی که به شما امکان می‌دهد به صورت مستقیم با ارجاع به برنامه‌ی تیم، رزرواسیون انجام دهید، فانتزی کلینرز کاملاً درباره‌ی راحتی است. این شرکت همچنین خدمات منظمی مانند تمیزکاری پایان اجاره، تمیزکاری فرش، ضدعفونی‌سازی آنتی‌ویروسی، تمیزکاری اجاق گاز و تمیزکاری بهاری ارائه می‌دهد. فانتزی کلینرز همچنین باشگاه فانتستیکی دارد که با پرداخت 90 دلار در سال، شما می‌توانید از مزایای ویژه‌ی آن بهره‌مند شوید. شهرهایی که این خدمات در آنها ارائه می‌شود، سیدنی، ملبورن، بریزبین و پرث می‌باشد.

3. آبسولوت دومستیکس (Absolute Domestics)

با تأسیس در سال 1992، آبسولوت دومستیکس دارای خدمات تمیزکاری مورد اعتماد و با تجربه در استرالیا است که خانه‌ی شما را درخشان می‌کند. این شرکت همچنین انواع گسترده‌ای از خدمات تمیزکاری را ارائه می‌دهد که همه‌ی نیازهای شما را پوشش می‌دهد، مانند گرد و غبار‌گیری، مکنده‌زنی، مسح کف، مرتب‌سازی، تعویض پتو و ملافه، تمیزکاری آشپزخانه، تمیزکاری یخچال و بسیاری موارد دیگر. آبسولوت دومستیکس همچنین در همه مناطق استرالیا فعالیت دارد، بنابراین به وب‌سایت آن مراجعه کنید تا جلسه‌ی تمیزکاری خود را به راحتی رزرو کنید.

4. مید تو مچ (Maid 2 Match)

با مید تو مچ به راحتی آنلاین، یک تمیزکار حرفه‌ای را رزرو کنید. تمیزکارهای آن شامل مکنده‌زنی، مسح کف، تمیزکاری حمام‌ها، اتاق‌ها، توالت‌ها، اجاق‌گاز و فضاهای زندگی است. اگر به یک تمیزکاری سریع و ساده نیاز دارید در حینی که شما درگیر کار هستید، می‌توانید از تمیزکاری ساعتی استفاده کنید. با این حال، اگر می‌خواهید جلسه‌ی تمیزکاری کامل و دقیقتری داشته باشید، به جای آن،تمیزکاری با نرخ ثابت را انتخاب کنید.
مِید تو مَچ همچنین فرآیند رزروسازی ساده‌ای دارد که به برنامه‌ی زمانی شما اولویت می‌دهد، همه برای راحتی شما. همچنین تجهیزات تمیزکاری را برای شما فراهم می‌کند، به طوری که نیازی به ارائه‌ی جارو و دستمال تمیزکاری ندارید.

5. هاوس‌پرود کلینینگ (Houseproud Cleaning)

با ارائه‌ی خدمات در سراسر استرالیا، هاوس‌پرود کلینینگ هم ناهمواری است و هم قابل اعتماد. این شرکت برنامه‌زمانی انعطاف‌پذیر و مجموعه‌ای از خدمات تمیزکاری چون شستشوی فرش، تمیزکاری منزل، تمیزکاری بهاری، تمیزکاری حین اسباب‌کشی و بسیاری موارد دیگر را ارائه می‌دهد. با بیش از 200 حرفه‌ای تمیزکاری که می‌توانید انتخاب کنید، هاوس‌پرود کلینینگ همه‌ی اینچ‌های خانه‌ی شما را پوشش می‌دهد تا دوباره به درخشش درآید.

6. ویز (Whizz)

ویز تمیزکاری، حرفه‌ای‌های بازرسی‌شده‌ای را ارائه می‌دهد که به شما در تمیزکاری منزل، باغ‌کاری، اسباب‌کشی خانه و مونتاژ مبلمان کمک می‌کنند. نیاز به تمیزکاری فوری دارید؟ این شرکت حتی خدمات روزانه‌ی مشابه را برای راحتی شما فراهم می‌آورد. ویز همچنین اپلیکیشنی دارد که رزرو جلسه‌ی تمیزکاری را بسیار آسان می‌کند. خدمات تمیزکاری منزل ویز شامل ناحیه‌های زندگی، حمام‌ها، آشپزخانه و اتاق‌ها می‌شود.
نیاز به تمیزکاری بیشتر دارید؟ ویز خدمات تمیزکاری اضافی مانند شستشوی پنجره، تمیزکاری بخاری فرش و تمیزکاری گاراژ را نیز ارائه می‌دهد. در اپلیکیشن ویز ثبت‌نام کنید و با یک حرفه‌ای مطابقت بیابید که برای شما تمیزکاری انجام دهد.

سخن پایانی

در هنگام انتخاب خدمات نظافت در آدلاید یا استرالیا، مهم است که بودجه، مکان، اندازه آپارتمان و خدمات مورد نیازتان را در نظر بگیرید. نیازی به تمیزکاری کاشی‌ها یا اجاق گاز ندارید؟ به نرخ‌های تمیزکاری عمومی و جلسات تمیزکاری ساعتی توجه کنید. همچنین مفید است که فکر کنید چقدر اغلب به خدمات تمیزکاری نیاز دارید.
منبع: اینجا

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *