0

بهترین روش تبلیغات برای سالن زیبایی

 تبلیغات و معرفی سالن آرایشی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که حتی پیش از تاسیس مرکز آرایشی باید به آن توجه کنید. اگر شما بهترین و با شکوه‌ترین سالن را نیز محیا کنید، باز هم نیاز به تبلیغاتی اساسی دارید. تبلیغات بهترین راه برای افزایش مشتری است که بسیار موثر و کارآمد عمل خواهد کرد. امروزه راه‌های گوناگونی برای تبلیغات وجود دارد اما ما در این بخش به شما بهترین روش تبلیغات برای سالن زیبایی را معرفی خواهیم کرد؛ پس اگر شما هم می‌خواهید به عنوان بهترین سالن زیبایی در تهران شناخته شوید، این روش‌ها را در نظر داشته باشید.

انواع روش‌های تبلیغات سالن زیبایی

همانطور که اشاره شد، تبلیغات راه‌های گوناگونی دارد که هر کدام ویژگی‌های متفاوتی دارند. ما در این نوشتار را به بیان مزایا و معایب هر یک از روش‌ها اختصاص دادیم که باعث می‌شود هر فرد روشی را برگزیند که مناسب برای سالن زیبایی خود باشد. البته این روش‌ها تنها برای تبلیغات سالن زیبایی نیست و می‌توانید برای تبلیغ بهترین مراکز ماساژ در تهران نیز کاربرد دارند؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

درج آگهی در سایت

اولین روشی که بسیاری از سالن زیبایی‌های معروف از آن استفاده می‌کنند، آگهی و زدن بنر سالن زیبایی در سایت و اپلیکیشن‌های پر بازدید است. برای استفاده از این روش باید قبل از اقدام نکاتی را در نظر بگیرید. از جمله این نکات می‌توان به اعتبار سایت اشاره کرد؛ بنابراین قبل از به اشتراک گذاشتن آگهی، تحقیقاتی برای اطمینان از معتبر بودن سایت مورد نظر انجام دهید.

یکی دیگر از نکات مهم میزان بازدید است. بهتر است سایت‌هایی را برگزینید که در بین افراد شناخته شده باشد، در غیر این صورت ممکن است هزینه بالایی را پرداخت کنید و نتیجه کمی برای شما داشته باشد. توجه داشته باشید سایتی را انتخاب کنید که در دسترس همه افراد باشد. در نهایت اگر به دنبال سایتی هستید که تمام این ویژگی‌ها را داشته باشد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبلیغات سالن زیبایی خود قرار دادن آگهی در سایت نشونت است.

نشونت با بازدید بالایی که دارد در معرفی سالن و مراکز زیبایی شما بهترین خدمات را برای مشتری‌های خود در نظر گرفته است. تنها با یک بار آگهی می‌توانید مشتری‌های بسیاری جذب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با درج آگهی در سایت نشونت تنها کافی است با مشاورین نشونت در ارتباط باشید.

تبلیغات در اینستاگرام

یکی دیگر از بهترین روش‌های تبلیغات برای سالن زیبایی که امروز موثرترین روش نیز به شمار می‌رود، ساخت اکانت اینستاگرامی است. با استخدام ادمین برای پیج خود و فعالیت روزانه و ارائه عکس و فیلم از نمونه کارهای خود، می‌توانید به دنبال کننده‌های خود اضافه کنید و با این روش پیج خود را به دیگران معرفی کنید.

برای افزایش فالوور پیج روش‌های متفاوتی وجود دارد. یکی از روش‌ها، تبلیغات در صفحات افراد معروف اینستاگرامی است که بازخورد خوبی دارد. البته قبل از تبلیغات دقت کنید که پیج شما نیز باید پست و استوری‌های قابل توجهی داشته باشد و کاربر در زمان بازدید از پیج شما ترغیب و شگفت زده شود.

یکی از ایده‌هایی که می‌توانید برای پست‌های خود در نظر بگیرید، ساخت فیلم‌های قبل و بعد میکاپ از مدل است که امروزه یکی از ترندترین روش‌ها به شمار می‌رود. همانطور که اشاره شد استفاده از مدل نیز در تبلیغات بسیار مناسب است. برای این روش از تبلیغات می‌توانید از مدل‌های محبوب و مشهور نیز استفاده کنید. یکی دیگر از تکنیک‌ها برای بالا رفتن بازدید پیج استفاده از هشتگ‌های مطابق با پست است که پس از انجام این روش متوجه تاثیرات فراوان آن می‌شوید.

ارسال پیامک

یکی از تکنیک‌ها برای جذب مشتری ارسال پیامک است. این روش مناسب برای افرادی است که شماره تماس مشتری‌های خود را در سیستم سالن خود ذخیره دارند. برای افرادی که به تازگی سالن آرایشی تاسیس کرده‌اند نیز باید به بانک اطلاعاتی غنی دسترسی داشته باشند.

البته یکی از دیگر تکنیک‌های ارسال پیامک، ارسال متن به افرادی است که قبلا مشتری شما نبودند که البته می‌توانید قبل از ارسال معین کنید که تنها برای بانوان و نوجوان‌ها ارسال شود. این روش مطمئنا همانند دیگر روش‌ها بازدهی بالایی دارد و به علت هزینه‌ی مقرون به صرفه امتحان آن ضرری ندارد.

در نهایت با این روش می‌توانید با در نظر گرفتن مطلبی وسوسه انگیز و ارائه تخفیف در مناسبت‌های گوناگون، سالن زیبایی خود را به افراد معرفی کنید. این روش جزو کم هزینه‌ترین روش‌های معرفی و تبلیغات بهترین سالن آرایش در تهران است. می‌توانید در پیامک خود از متن‌های طنز نیز استفاده کنید و ابتکار به خرج دهید.

تبلیغات در گوگل

در این روش می‌توانید سایتی برای سالن زیبایی طراحی کنید و از افراد ماهر درخواست کنید که بر روی سئو سایت شما کار کنند. می‌توانید امکان رزرو خدمات را نیز فعال کنید. این روش علاوه بر راحتی کاربران باعث تبلیغات بیشتر نیز می‌شود. طراحی سایت برای سالن زیبایی باعث می‌شود مرکز آرایشی شما در گوگل نیز شناخته شود که این روش یکی از بهترین روش‌های تبلیغات سالن زیبایی به شمار می‌رود. دیده شدن در نتایج موتورهای جستجو موجب شده افراد تنها با سرچ عباراتی مانند بهترین سالن آرایش عروس، با سایت شما آشنا شوند.

پخش تراکت

یکی از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین روش‌های جذب مشتری و تبلیغات برای سالن زیبایی پخش تراکت است. اگر این روش را در نظر دارید، باید به طراح ماهری برای ساخت تراکتی زیبا و در خور سالن زیبایی خود مراجعه کنید. شما می‌توانید در تراکت خود عکسی از امکانات سالن خود قرار دهید و برخی از خدماتی که در سالن آرایشی خود انجام می‌دهید را درج کنید. البته قبل از انتخاب این روش دقت کنید که تنها برای محله‌ای که سالن شما قرار دارد کاربرد دارد و بهتر است تنها به این روش اکتفا نکنید.

نصب بیلبورد

روشی دیگری که بسیاری از بهترین سالن‌های زیبایی شمال تهران از آن استفاده می‌کنند، بیلبورد است. این روش ممکن است هزینه بالایی داشته باشد اما بازخورد آن نیز قابل توجه است. در این روش نیز بهتر است از یک جمله کاربردی استفاده کنید و مطالب طولانی برای بیلبورد در نظر نگیرد. برای محل نصب بیلبود نیز باید دقت کافی را به خرج دهید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *